Ik ben ook lief ook al heb ik 1x een ban gehad van euh 2 uur?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik ook nog geen enkele note heb. het is fijn om braaf te zijn.
en ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Appelsientje heeft er nog 0! Wat een sukkel!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben ook lief ook al heb ik 1x een ban gehad van euh 2 uur?.
Toen moesten de Hools even in actie komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben ook lief ook al heb ik 1x een ban gehad van euh 2 uur?.
Bier en quoten is een dramaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:56 schreef Mindlight het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen moesten de Hools
Dat heb ik gemist, een leuke anekdote?
quote:
Zo goed als allemaal gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
oja dit is mijn top 20, maar die wisseld nog wel eens, op de top 5 na
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=18325
Cidade de Deus (2002)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
oja dit is mijn top 20, maar die wisseld nog wel eens, op de top 5 na
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=18325
Haha die 2 dus niet gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Cidade de Deus (2002)
One Flew Over the Cuckoo's Nest ga ik zeker nog een keer kijken. vandaag gezien vond het niet zo heel erg geweldig.
verder een leuke top 20
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.quote:
Het was best een vies plaatje de mannen werden opgehangen maar hun hoofd werd gescheiden van hun romp.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.
Ahh okquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.
* Dos37 blij met Cartman is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Cartman en Rotskibo zijn ook geband. Godzijdank.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Cartman en Rotskibo zijn ook geband. Godzijdank.
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 blij met Cartman is.
Die ander ken ik niet
Totdat er een ex-Feyenoorder in beeld komtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |