quote:
Zo goed als allemaal gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
oja dit is mijn top 20, maar die wisseld nog wel eens, op de top 5 na
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=18325
Cidade de Deus (2002)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
oja dit is mijn top 20, maar die wisseld nog wel eens, op de top 5 na
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=18325
Haha die 2 dus niet gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Cidade de Deus (2002)
One Flew Over the Cuckoo's Nest ga ik zeker nog een keer kijken. vandaag gezien vond het niet zo heel erg geweldig.
verder een leuke top 20
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.quote:
Het was best een vies plaatje de mannen werden opgehangen maar hun hoofd werd gescheiden van hun romp.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.
Ahh okquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.
* Dos37 blij met Cartman is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Cartman en Rotskibo zijn ook geband. Godzijdank.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 blij met Cartman is.
Die ander ken ik niet
Totdat er een ex-Feyenoorder in beeld komtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....
rotskibo is ook erg irritant jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
ok nou mooi dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Even kijken of ik mod zou kunnen zijn:
Hier worden geen bans besproken!
In de oale layout zit u nog we.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok nou mooi dan.
Valt me nou pas op trouwens dat ze koekiemonster toch hebben vervangen
Die gebruik ik niet en ik vind deze ook tofferquote:
Een blauw konijn vanaf morgen dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
oowoow zondequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
gvd laat ik zomaar een fles bier uit me hand vallen
Zal leuk zijnquote:
Opdwijlen met een doek en dan uitwringen boven je mond dan maar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
gvd laat ik zomaar een fles bier uit me hand vallen
Moi?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij weet meer Golfer?
Op een paar holes wel goed en de rest was zwaar k*t, dus weer geen goede score uiteindelijk.quote:Hoe ging het met het balletje slaan vandaag?
Al een jaar of 17 een handicap, die steeds slechter wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Spreek je al van een handicap of is het vrijblijvender?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een jaar of 17 een handicap, die steeds slechter wordt.
Maar ik speel tegenwoordig hooguit 1x per 2 weken een keer 9 holes en in het verleden deed ik 3x per week 18 holes en competitie-golf.quote:
golfen in een rollator gaat dan ook niet zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig is er een reden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik speel tegenwoordig hooguit 1x per 2 weken een keer 9 holes en in het verleden deed ik 3x per week 18 holes en competitie-golf.
Ja, tegenwoordig doe ik minstens 3x per week aan andere 'sport'quote:
Do we have a winner?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:bacootje graag en op de nieuwe mod Bjoro!
Leuk dat gegok..maar..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:bacootje graag en op de nieuwe mod Bjoro!
En dat ligt dus echt niet aan de prachtige Blokker ballen die ik voor je gekocht hebquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |