Er is ook voetbal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat een kampjurk heb die hoer van IJdorp aan, alleen de sluier is wel aardig.
ga jij voor mij een hele mooie eettafel makenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:Tot iig augustus een baan
![]()
* MrDoegewoon gaat hout bewerker worden bij een heleeeeeeeeeee grote hout bewerkings handels nog wat fabriek
Ik zeg JeWe.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:Tot iig augustus een baan
![]()
* MrDoegewoon gaat hout bewerker worden bij een heleeeeeeeeeee grote hout bewerkings handels nog wat fabriek
* MrDoegewoon gaat z'n best doen voor JMquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij voor mij een hele mooie eettafel maken
quote:
Bah das toch geen muziekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon DVD van Defqon opzet.
DEFQON DEFQON DEFQON nog een weeeeekje slapen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat een kampjurk heb die hoer van IJdorp aan, alleen de sluier is wel aardig.
voorlopig doe ik er effe nix aan, vandaag weer slecht nieuws gehad ronddom mijn vaderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met ACFU, train ?
Heel veel sterkte de komende tijd voor jou, je vader en je familie!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
voorlopig doe ik er effe nix aan, vandaag weer slecht nieuws gehad ronddom mijn vader
afgelopen maandag ochtend is hij weer niet goed geworden en hebben ze hem weer opgenomen in het ziekenhuis.
komende maandag wordt ie aan het hart geopereerd, maar vandaag kwam ook nog een de melding dat er aan het hart een tumor zou zitten
dus het wordt de komende tijd hier heel erg zwaar
Something borrowedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef JaWi het volgende:
En ik ben verdomme mijn Amsterdamsche aanvoerdersband kwijt.
Veel sterkte in ieder geval, hopelijk komt je vader hier goed doorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
voorlopig doe ik er effe nix aan, vandaag weer slecht nieuws gehad ronddom mijn vader
afgelopen maandag ochtend is hij weer niet goed geworden en hebben ze hem weer opgenomen in het ziekenhuis.
komende maandag wordt ie aan het hart geopereerd, maar vandaag kwam ook nog een de melding dat er aan het hart een tumor zou zitten
dus het wordt de komende tijd hier heel erg zwaar
Tskquote:
klotezooiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Maquiladora het volgende:
Mijn moeder zit ook een beetje in het zelfde schuitje, aanstaande maandag krijgt ze de uitslag van onderzoeken of ze nog uitzaaiïngen in haar lichaam heeft (ze heeft borstkanker).
Tof! Toch wel Puma King?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, praat me bij. Ik was voetbalschoenen halen.
Nee Adidasquote:
Eej lul, open ff een nieuw GPD-topic... Jij hebt de vorige volgemacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee Adidas.
Ze zijn niet van mij, ik heb voor morgen even een paar nodig.
Ik laat de eer aan jou. Mijn 4 posts per week daar zijn genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eej lul, open ff een nieuw GPD-topic... Jij hebt de vorige volgemacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |