Ik zag het al, klinkt tof.....quote:
Ik ken alleen gesjeesde pillenslikkers.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:48 schreef Vom het volgende:
Pfaf, GPD=Gesjeesde pillendraaiers geloof ik
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:49 schreef Vom het volgende:
Het Officiële Fok!woordenboek
Hier eventjes kijken pfaf
Best tofquote:
Leuk kereltjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef PyTh het volgende:
Zoals beloofd nog even een update van Mateja
[afbeelding]
[afbeelding]
Bosbeetle komt uit Ommen. En we zijn laatst mijn zijn allen in Ommen uitgeweest! De break Awayquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zag het al, klinkt tof.....![]()
Waar staat het voor dan, en heeft het nog nut? Overeenkomsten tussen de users? Ik zie wel veel Ommenaren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bosbeetle komt uit Ommen. En we zijn laatst mijn zijn allen in Ommen uitgeweest! De break Away![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef PyTh het volgende:
Zoals beloofd nog even een update van Mateja
[afbeelding]
[afbeelding]
Gave tent was dat man, in het begin was er niemand. Maar later werd het nog gezellig ook. Iedereen net zo zat. In de polonaise met Nouk en Ruis...quote:
Morgen is Mateja 22 weken.quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Morgen is Mateja 22 weken.
En natuurlijk lust hij al bier JaWi
Vooral dat kratje HJ van jou kijkt ie naar uit
Ik nok hem nu echtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Maquiladora het volgende:
Ik ga maar eens slapen, vanacht was het laat en een groot deel van de dag heb ik al met migraine op bed gelegen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
SCH, bedankt voor de leuke verrassing en de kaarten voor Joe Cocker van SF.
Verheug me al op morgenavond.
welterusten danquote:
Als tussenpersoon ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb jij Golfer kaarten gegeven voor dat concert?
* JaWi geen grapjes maakt over cockerquote:
Je lettertype wat doe je?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi geen grapjes maakt over cocker
Tof van je.
Moet je nog spelen dit weekend?
Bejaardenhulp hequote:
Nopez. Morgen met mijn kleine ventje naar Ouwehands Dierenpark.quote:Moet je nog spelen dit weekend?
Ja, helpquote:
Waarschijnlijk ben ik één of andere debiel, maar ik zie er niets aanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tof van je.
Haha das nog vreemder bij jou staat die wel in de quote... bij mij ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik één of andere debiel, maar ik zie er niets aan
Foklight heet dat geval geloof ik, de nieuwe oude ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha das nog vreemder bij jou staat die wel in de quote... bij mij ook niet
welke Fok! skin gebruik je ??
Hmmm ik heb de silver... zal eens overgaan op die anderequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Foklight heet dat geval geloof ik, de nieuwe oude ofzo
En ik ga even bij silver kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm ik heb de silver... zal eens overgaan op die andere
Yup ligt aan de skin, bij die oude nieuwe.... of nieuwe oude ofzoiets... doet ie het wel gewoon, grappigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tof van je.
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk shirt? Waar jullie het gisteren over hadden? Dat shirt bij BNN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |