Vlaams Blok site is wel grappig: http://www.verhofstadtliegt.be/quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef du_ke het volgende:
Verhofstadt doet het voor belgische begrippen niet onaardig. het aantal breuken in de regering is lang niet zo laag geweest als de afgelopen jaren.
Die namen van die kinderenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een pauper die nomade bij 2 vandaag, maar hij heeft wel gelijk. Het was zijn zaad.
Dat kan en dat mag je vinden, maar als Nederlandse politicus moet je een beetje voorzichtig zijn met hoe je buitenlandse politici noemt. Dat werkt op een gegeven moment namelijk tegen je en al helemaal als je Nederlandse en Belgische politici in hetzelfde hokje probeert te proppen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen: "alle mensen zijn evendom".
Die Verhofstadt vind ik overigens nog minder charisma dan Balkenende hebben.
Die pauper is ook nog moslim geworden.quote:
"Fuck the law!"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:32 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind 'm stoer!
stadsnomade, hmm lijkt me een droomleven.. een beetje rondneuken bij het kampvuur en de kinderen die daar uit voortkomen regelen je oudedag wel enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
"Fuck the law!"
Wel grappige gozerd, jammer van de kinderen.
Hij vind dat die goed opvoedt, hij had de kids onlangs nog een flesje cola gegeven met een gevulde koek.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
"Fuck the law!"
Wel grappige gozerd, jammer van de kinderen.
Hij vindt zichzelf ook nog een soort profeet. Lees het oude testament er maar op na!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
stadsnomade, hmm lijkt me een droomleven.. een beetje rondneuken bij het kampvuur en de kinderen die daar uit voortkomen regelen je oudedag wel enzo
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:36 schreef George-Butters het volgende:
even serieus.Een stuk over de ned. economie en diens vooruitzichten
http://www.nrc.nl/economie/artikel/1118380469173.html
[..]
quote:
Zo, die hoeven 2 dagen geen eten meer, na zo'n grote koek.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij vind dat die goed opvoedt, hij had de kids onlangs nog een flesje cola gegeven met een gevulde koek.
Ik denk dat een hoop campinggasten maar wat jaloers zijn op zo'n douchecaravan die windschade heeft opgelopen door de strenge winterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf ook nog een soort profeet. Lees het oude testament er maar op na!
ja, dat was een mooie caravan, maar aan zijn fikkies te zien was het qua hygiene wrs een showmodel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop campinggasten maar wat jaloers zijn op zo'n douchecaravan die windschade heeft opgelopen door de strenge winter
Die piepjes waren irritant. Zei die nou kankerhoer en tyfusslet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, die hoeven 2 dagen geen eten meer, na zo'n grote koek.
lees het oude testament er maar op naquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die piepjes waren irritant. Zei die nou kankerhoer en tyfusslet?
Die man is gewoon geen gezag gewend en werd megalomaan. Hij denkt op een gegeven moment echt de profeet van Amsterdam te zijn of zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
lees het oude testament er maar op na![]()
Goh. Zoiets heb ik nog nooit gelezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik las even ''Schroder gooit explosief de klas in''.
Je bent minder scherp. Zoniet wazig. Paddestoelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik las even ''Schroder gooit explosief de klas in''.
Dan ken je Bild nog niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh. Zoiets heb ik nog nooit gelezen.
It isn't every day a man wakes up to discover he's a screaming bender with no more right to live on God's clean earth than a weasel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent minder scherp. Zoniet wazig.
Nee, Beck's.quote:Paddestoelen?
ik zit met hetzelfde dilemma..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
Ik moet even gaan nadenken over bierconsumptie.
Mijn probleem is dat ik er niet over nadenk maar het gewoon doequote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
It isn't every day a man wakes up to discover he's a screaming bender with no more right to live on God's clean earth than a weasel.
[..]
Nee, Beck's.
Ondanks je linkse probleem, ben je een goede decisiontaker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik er niet over nadenk maar het gewoon doe.
Kluivert heb ik altijd al een overschat naar figuur gevondenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Kluivert!!! Wat een pauper!![]()
Jawel, maar ik begin een flinke pens te kweken door jullie man, mijn metabolisme is niet meer zo laag als de jouwequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik er niet over nadenk maar het gewoon doe.
Ben wel weer zo links dat ik het liefste samen drinkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ondanks je linkse probleem, ben je een goede decisiontaker.
Patrick Hatrick.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kluivert heb ik altijd al een overschat naar figuur gevonden.
Over m'n pens wil ook liever niet nadenkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jawel, maar ik begin een flinke pens te kweken door jullie man, mijn metabolisme is niet meer zo laag als de jouwe
ik bedoel natuurlijk hoog metabolisme, maar dat begreep je vast wel. Op zich is zo'n kogelronde bierbuik wel het ultieme statussymbool he? Kijk maar naar Boedhaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over m'n pens wil ook liever niet nadenken.
Kom kom, of ben je gay?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |