Goh. Zoiets heb ik nog nooit gelezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik las even ''Schroder gooit explosief de klas in''.
Je bent minder scherp. Zoniet wazig. Paddestoelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik las even ''Schroder gooit explosief de klas in''.
Dan ken je Bild nog niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh. Zoiets heb ik nog nooit gelezen.
It isn't every day a man wakes up to discover he's a screaming bender with no more right to live on God's clean earth than a weasel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent minder scherp. Zoniet wazig.
Nee, Beck's.quote:Paddestoelen?
ik zit met hetzelfde dilemma..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
Ik moet even gaan nadenken over bierconsumptie.
Mijn probleem is dat ik er niet over nadenk maar het gewoon doequote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
It isn't every day a man wakes up to discover he's a screaming bender with no more right to live on God's clean earth than a weasel.
[..]
Nee, Beck's.
Ondanks je linkse probleem, ben je een goede decisiontaker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik er niet over nadenk maar het gewoon doe.
Kluivert heb ik altijd al een overschat naar figuur gevondenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Kluivert!!! Wat een pauper!![]()
Jawel, maar ik begin een flinke pens te kweken door jullie man, mijn metabolisme is niet meer zo laag als de jouwequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik er niet over nadenk maar het gewoon doe.
Ben wel weer zo links dat ik het liefste samen drinkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ondanks je linkse probleem, ben je een goede decisiontaker.
Patrick Hatrick.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kluivert heb ik altijd al een overschat naar figuur gevonden.
Over m'n pens wil ook liever niet nadenkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jawel, maar ik begin een flinke pens te kweken door jullie man, mijn metabolisme is niet meer zo laag als de jouwe
ik bedoel natuurlijk hoog metabolisme, maar dat begreep je vast wel. Op zich is zo'n kogelronde bierbuik wel het ultieme statussymbool he? Kijk maar naar Boedhaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over m'n pens wil ook liever niet nadenken.
Kom kom, of ben je gay?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |