op in ps2 heb ik gemaakt.. dus die mag je wel gebruiken denk ik..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Ja hallo, niemand heeft de OP ergens online gezet of een mooiere gemaakt
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:10 schreef Ericjuh het volgende:
lees net in ps2 topic dat ze de muziek vinden zuigen..
ik vind het nog wel meevallen.. vind het wel grappig.. die reclame's er tussen door.. gewoon gaaf
Geef mij maar de echte jaren 90 neger shit van NWA en dre en snoop in hun deathrow tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb inmiddels al m'n 'neger' - mp3'tjes in de gta audio map staan en ik moet zeggen het is best grappig om met 50 cent uit de speakers rond te cruisen
de GTA serie is mede zo goed dankzij de muziek en dan vooral de afwisseling erin. Ik kon met GTA 1 toen alle muziek meezingen en zelfs dat conversatiestation kende ik uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!
Zowel de rap (NWA, dre, snoop, eazy e, ice cube, Lynch mob) als de rock![]()
![]()
Yep, ik vond die muziek in Vice city ook geweldig door de jaren 80 sfeer die het uitstraalt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de GTA serie is mede zo goed dankzij de muziek en dan vooral de afwisseling erin. Ik kon met GTA 1 toen alle muziek meezingen en zelfs dat conversatiestation kende ik uit mijn hoofd
Zo echt wel! die ouwe dre's en snoops enz. zijn gewoon masterlijk! en ik hoorde 2Pac en Dre :quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!
Zowel de rap (NWA, dre, snoop, eazy e, ice cube, Lynch mob) als de rock![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zo echt wel! die ouwe dre's en snoops enz. zijn gewoon masterlijk! en ik hoorde 2Pac en Dre :
California...knows how to party
California...knows how to party
In the citaaay of L.A.
In the citaaay of good ol' Watts
In the citaaay, the city of Compton
We keep it rockin! We keep it rockin!
GOD wat voel ik me oud![]()
Ik heb gewoon wat 50 cent nummers van toen hij nog niet was neegeschoten, nummers zoals ghetto quran zijn erg goed en duizend keer beter dan de rommel die hij tegenwoordig maakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Geef mij maar de echte jaren 90 neger shit van NWA en dre en snoop in hun deathrow tijd![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef Ericjuh het volgende:
weet iemand trouwens hoe je in los santos en san fierro snel aan geld kunt komen??Er was een trucje met het paarden wedden, zal wel ergens op Gamefaqs.com staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de spreektaal in het spel wat minder, al die hoomiezooi enzo
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Hoe bevalt het spel Elmar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?
a) Zorg dat je je mp3's in de map hebt staan van: "mijn documente/gta files/user track" (Zoiets)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef Easyedwin het volgende:
als ik me mp3s zet in San andres user files, user tracks, dan hoor ik alleen maar reclame op user playlist? in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mz, moet dat wel in een spoiler, boeie![]()
moet je ze eerst scannen, zeg dat danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
a) Zorg dat je je mp3's in de map hebt staan van: "mijn documente/gta files/user track" (Zoiets)
b) Scan de mp3's in het audio menu van gta.
En dan moet het werken (bij mij iig wel)
Geen probleem A.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef AMD64 het volgende:
Merci voor de tip F.
Daarom bestel ik nooit ietsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef xboxps2 het volgende:
nog steeds niet binnen via gcshop post is al geweest zou op release dag zijn jaaa
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?
Ik heb hem besteld, maar de postbode moet nog langs komen dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ga hem dan snel kopen
Ik heb hem nu wel. Maar moet wachten tot 23:00
quote:
Mooie screenshots en leuk kapselquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook leuk dat ze daar een stuk harder rijden dan op normale wegenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Fillipe het volgende:
Ja die highway ongelukken gaan rap inderdaad
Eigen skin maken? Geen idee zal binnenkort wel een programmatje voor uitkomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Ondergrond het volgende:
* Hoe maak je een eigen skin dan ?
* Hoe maak je screenshots ingame ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:19 schreef RAVW het volgende:
Oeps rechts had voorrang
[afbeelding]
Zo dat was de eene knal na de andere.
Er gebeuren wel grappige dingen in het spel zeg.
Ik gebruik ScreenShooter voor de screenshots.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Ondergrond het volgende:
* Hoe maak je een eigen skin dan ?
* Hoe maak je screenshots ingame ?
Je moet de URL copy en pasten in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel, klikken werkt niet!quote:
2,5 uur dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Ronhui het volgende:
nog 2 uur en 39 minuten dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen!
ja maar ik heb zelf een tractor daar voor bij zien komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ook leuk dat ze daar een stuk harder rijden dan op normale wegen![]()
Idd! Ik speel ps2, dus ik koop zowieso alles, maar een origineel hoesje, map erbij is wel zo leukquote:
Voor de duidelijkheid dat is dus ALLES met betrekking tot warezquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:06 schreef Fillipe het volgende:
kom je aan bij de winkel, .... is ie uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
2,5 uur dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen![]()
Die vliegtuigcrashquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Link kopieren en in een nieuw venster plakken
Mits hij niet is uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Ronhui het volgende:
nog 2 uur en 39 minuten dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen!
Die kans lijkt me niet ondenkbeeldigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
kom je aan bij de winkel, .... is ie uitverkocht
Ook vaag eigenlijk,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je moet de URL copy en pasten in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel, klikken werkt niet!
Ik had de laatste om 12:00quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kans lijkt me niet ondenkbeeldig...
kom op mijn weg 2 x een Toys r Us tegen, een Mediamarkt en een Bart Smit, en als ik wil omrijden nog een Mediamarkt, een Bart Smit, een Intertoys, een free record shop en een Dixons, ik moet m wel ergens vandaan krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
Nu alvast bellen of ze er ééntje appart houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef Ronhui het volgende:
[..]
kom op mijn weg 2 x een Toys r Us tegen, een Mediamarkt en een Bart Smit, en als ik wil omrijden nog een Mediamarkt, een Bart Smit, een Intertoys, een free record shop en een Dixons, ik moet m wel ergens vandaan krijgen
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nu alvast bellen of ze er ééntje appart houden
dan laat ik iemand 'm brandenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat wil doen, moet diegene stoppen met spelen, dat krijg je dus never nooit niet voor elkaar!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dan laat ik iemand 'm branden![]()
hoe dan ook ik MOET 'm vandaag spelen !![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat wil doen, moet diegene stoppen met spelen, dat krijg je dus never nooit niet voor elkaar!
Bah, warezquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dan laat ik iemand 'm branden![]()
hoe dan ook ik MOET 'm vandaag spelen !![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat wil doen, moet diegene stoppen met spelen, dat krijg je dus never nooit niet voor elkaar!
Ik heb hem zelf niet, maar wel gespeeld bij een vriend. Vondt het echt brak op de PS2. Maar hoe hij speelt op de PC krijg je nog te horenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zowel op de PS2 als de PC het spel spelen? Zo ja, geef eens een vergelijking.
Wokay.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:56 schreef CybPraetorian het volgende:
klees weer mee
Coooolquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Ondergrond het volgende:
Lachen dit.. 4 wouten achter je aan.. Je springt op een auto van iemand anders, trapt een paar keer op het dak, en die auto giert er van door.
+Je kan nog altijd de camera besturen terwijl je rijdt, door rechtermuisknop in te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Fillipe het volgende:
Weer een tip: Voor mensen die de camera irritant als je rijdt en dat met name dat je hem met je muis kan rondbewegen e.d en dat die niet 'gelocked' is. Dan moet je even bij de mouse settings het rijden met muis aanzetten. Zo blijft die gelocked achter de auto staan als je rijdt en kan je nog steeds met de pijltjes toetsen sturen/gas geven e.d
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, SA wil niet meer opstarten
Neh.. die blijft gewoon in je Mijn Documenten map staan denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Dan ben je je savegame kwijt?of niet?
Met je numlock-pad, en de pijltjes staan erop.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:27 schreef masterr112 het volgende:
weet iemand hoe dat hoppen moet met die "lowrider" ? snap nix van die missie :S en dan nog die pijltjes erbij...
mrja cker een fet spel
Ik heb hem al 2x opnieuw geïnstalleerdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ook niet na een reboot van je pc?
Anders opnieuw eroverheen installeren, mischien helpt dat.
heb ik ook, eerst helemaal blauw, en dan reboot.... wel vervelend iigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:26 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Neh.. die blijft gewoon in je Mijn Documenten map staan denk ik
Werkt ook al niet... zucht. Dan maar inwisselen tegen een anderequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:43 schreef Ronhui het volgende:
eeeh, helemaal uninstallen en dan opnieuw installlen? :S weet het niet
SUPER!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Ondergrond het volgende:
Lachen dit.. 4 wouten achter je aan.. Je springt op een auto van iemand anders, trapt een paar keer op het dak, en die auto giert er van door.
iets op het forum van de uitgever?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werkt ook al niet... zucht. Dan maar inwisselen tegen een andere
Niks, noppes, nadaquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand of je in Los Santos al kunt parachutespringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dj zijn is kewl ;)
Van de rockstar website:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:27 schreef MrJonez het volgende:
hmmm...geen demo, dus het wordt gokken of ie het met m'n brakke geforce 4 mx wil doen...
nou ja, zal 'm morgen waarschijnlijk toch wel halen, dan maar (eindelijk) eens een nieuwe videokaart aanschaffen als ie niet werkt.
quote:Does San Andreas run on machines using the GeForce4 MX440 video card?
Grand Theft Auto: San Andreas was played on a GeForce4 MX440 during compatibility testing where the game was found to play without problems on the 440 hardware. Compatibility testing recommended settings with a resolution of 800x600x16 with draw distance set to around 1/4 and "details" set to medium for best results with this graphics card.
Dit is em! w00t! Heersch ende Kvlt!quote:Could possibly add a section about the game not starting, which can be fixed by deleting/renaming the "gta_sa.set" file in the user directory.
nu al?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef flubz het volgende:
iemand een savegame plzzzzzzzzz???
Besturing met rijden? Zet bij de muisopties rijden met muis AAN. Zo blijft de camere locked achter de auto.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef kassenbouwer het volgende:
even een vraag over het spel zelf... weet iemand hoe je kan inbreken? Want in dat boekje wat er bij zit, staat dat je 's nachts in Richman kan inbreken, maar ik zie nergens een geel dingetje ofzo dat je het huis in kan... Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dj zijn is kewl ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef Easyedwin het volgende:
ik zit nog steeds bij begin en zit bij deze missie(niet lezen dus als je niks wil weten alvast van de missies)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak nie regtig saak nie
Een zet de Invert Vertically op OFF in mouse settings!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Besturing met rijden? Zet bij de muisopties rijden met muis AAN. Zo blijft de camere locked achter de auto.
Euhm, hoeren hebben meestal een Stilleto bij zich.. Gewoon gun nemen, bedreigen, handen omhoog, neerschieten, hoppa flink wat geld meestal en altijd een gun / ander wapen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:38 schreef Steve-O het volgende:
Waar kan ik trouwens messen halen dat sneaky mensen killen is vet?
ja maar dat is het probleem ik zie niemand om dood te maken? ik zie alleen gasten die bij jou horen geloof ik, in het groot met rode pijlen boven hun, dan ga je in dt flatje, en dan kan je nergens in enzo:Squote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef Cheiron het volgende:
Makkelijke edwin: iedereen doodmaken! (dat is geen spoiler)
Trouwens, bestel ik een chickenburger, zegt die gast: "Hope you choke-a-doodle-doo!"
Dat was natuurlijk een kogel door zn kop.
Een rode pijl = targetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
ja maar dat is het probleem ik zie niemand om dood te maken? ik zie alleen gasten die bij jou horen geloof ik, in het groot met rode pijlen boven hun, dan ga je in dt flatje, en dan kan je nergens in enzo:S
Ach een biljard keu is ook wel een leuk wapenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Euhm, hoeren hebben meestal een Stilleto bij zich.. Gewoon gun nemen, bedreigen, handen omhoog, neerschieten, hoppa flink wat geld meestal en altijd een gun / ander wapen.
Ga voor ze staan (gozers met groene kleding), richt op ze dat je zo'n groen ding krijgt met driehoekjes (jeweetwelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zou 3 gangmembers mee moeten kunnen nemen. Hoe?
(Als het in het boekje staat, dat ben ik ff kwijt)
oh zo lol, maar goed eerst weer een wapen vinden anders lukt het weer nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:12 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Een rode pijl = target
Dus neerschieten die gasten
Wat is de functie van pijltje omhoog?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:30 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ga voor ze staan (gozers met groene kleding), richt op ze dat je zo'n groen ding krijgt met driehoekjes (jeweetwel) en dan is het op de xbox pijltje omhoog (niet van de thumbstcks, maar dat padje) .. dan gaan ze mee.
Je kan met maximaal 3 man ze ook meenemen in een auto, met 4 man lukt het niet
1- Je TEMP map legen.. serieus, dat helpt. Plus dat je HDD er ook nog eens leger van wordtquote:Gta SanAndreas valt uit. ( en dan ben je weer op je bureaublad)
Na 5 minuten spelen van Gta SanAndreas restart je computer opeens..
G toetsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zou 3 gangmembers mee moeten kunnen nemen. Hoe?
(Als het in het boekje staat, dat ben ik ff kwijt)
Temp map legen? waar zit datquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
1- Je TEMP map legen.. serieus, dat helpt. Plus dat je HDD er ook nog eens leger van wordt
2- Wordt je PC niet te heet?
Start > Run > Dxdiag > Sound > Sound acceleration op zn laagst zetten. dat helpt iig met het geluid.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Floepsje het volgende:
Heb weer een oud probleempje, ik hoor geen geluid van het verkeer of geluid van wapens etc.
Na een tijdje gaat de muis het ook niet meer doen etc.
Dit had ik ook bij Vice city en had het toen opgelost, weet iemand waardoor dit komt?
Btw, ik heb echt de orginele versie..
C:\Documents and Settings\$USER\Local Settings\Tempquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:26 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Temp map legen? waar zit datEn me pc te heet ja dat zou zeker goed kunnen..
Yo nigga. Is fine ideaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we in dit Topic net zoals praten als in de game?
Yo' motherfucker, brin' it back t' the hood y'know!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we in dit Topic net zoals praten als in de game?
eej swah, nee homeboi, ik nog in toekoeburo zitten..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Ej DeRCT, rcth gaat weer up hè.
MayB dat je nu eindelijk eens unbanned kan worden? Graag.
Zover offtopic.
Stoer johquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:34 schreef Bastard het volgende:On XBOX natuurlijk.. blauwe schermen, geluid wat niet werkt en toetscombinaties is gewoon niet zo mijn ding
Yo swa, lijkt me logisch. Maar zit al in een vliegtuig...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef truSteh het volgende:
Vliegveld?
Beste reactie everquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Ondergrond het volgende:
Wacht! Wacht!
Ik wil ook iets moreel verantwoords zeggen!
Bij die save games staat ook een config file, die verwijderen is vaak al genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
Hoi, ik had de resolutie veranderd naar 1024 x 768 x 16, sloot gta af, probeerde het even later weer op te starten, alleen hij geeft een foutmelding als ik opstart, wat nu?
Opnieuw installeren en savegames terugzetten of kan ik nog iets anders doen?
Was dit het al of moet het nog komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Ondergrond het volgende:
Wacht! Wacht!
Go your gang.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Ondergrond het volgende:
Wacht! Wacht!
Gewoon paar auto's opblazen, komt de brandweer vanzelf welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
btw ik lees ergens dat je veel geld verdiend met brandweer missies (aan het begin dan) maar waar de neuk is er ergens een karzerne in de buurt van m'n 1e huisje?
Hopelijk wordt dit net als die America's Army series, die nu al rond de 60 zit, waar niemand last van heeftquote:
Hmm.. ik heb America's Army trouwens sinds de nieuwe patch (of eigenlijk full), nog maar twee keer gespeeld, daarvoor elke dag (TWL matches etc)..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit net als die America's Army series, die nu al rond de 60 zit, waar niemand last van heeftEn lekker volgeblaat wordt
Hartstikke bedankt manquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij die save games staat ook een config file, die verwijderen is vaak al genoeg
Hmmz lukt me dus steeds niet, is me één keer gelukt (onbewust) en toen flikkerde ik met de brandweerwagen van de brug afquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Gewoon paar auto's opblazen, komt de brandweer vanzelf wel.
een boem laten doen is vaak al genoeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz lukt me dus steeds niet, is me één keer gelukt (onbewust) en toen flikkerde ik met de brandweerwagen van de brug af
Maar met een paar autos bijelkaar zetten, erop schieten en er één boem laten doen zou dus genoeg moeten zijn??
Helaas wel, het was eerst cool e.d., vanavond maar eens proberen, mijn account hiervoor spamde altijd lekker in America's Army topics, maar sinds ik n nieuwe account heb hier, speel ik ook niet zoveel meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:07 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb America's Army trouwens sinds de nieuwe patch (of eigenlijk full), nog maar twee keer gespeeld, daarvoor elke dag (TWL matches etc)..
Tís een kutspel geworden
Maar die stopt dan meteen met branden, maar ga het zo nog is proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
een boem laten doen is vaak al genoeg.
Yup, eigenlijk wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz lukt me dus steeds niet, is me één keer gelukt (onbewust) en toen flikkerde ik met de brandweerwagen van de brug af
Maar met een paar autos bijelkaar zetten, erop schieten en er één boem laten doen zou dus genoeg moeten zijn??
Graag gedaan, wist het nog van GTA VC daar heb ik het wel eens mee gehad en hielp dat ook altijdquote:
Damn dat ik net Mythbusters gezien heb, nu weet ik dat dat nep isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:09 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Yup, eigenlijk wel..
(schiet rechtstreeks op de benzinedop voor 1-bullet-explosion)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit nu in de missie dat je met Ryder dozen met wapens bij het leger moet jatten.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Elke keer als ik binnen bezig ben wordt Ryder vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irritant dat je dan nog geen Ammunation op dat moment hebt om even flink te shoppen, armor en stevige geweren zijn daar wel handigOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Spel pauzeren, en dan ohdude typenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:54 schreef Steve-O het volgende:
Waar vind ik een helikopter tis een pleuriseind rijden naar die graanmachine?
thanx man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Cheats (not tested)Wat een kut codes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Que?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef Paxlie het volgende:
of jat een open latino bak en ga je hoeren verkopen
die latino's met blauwe hoofddoeken rijden soms in open oldtimer achtige bakken. Jat zo'n ding en je kan pimp missies doenquote:
Patser, het draait nog goed op een Gf4MX480quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij bij mij draait. 1 gb ram en een X800XT. Als hij niet goed draait, probeer ik het wel op een andere computer, daar zit een X850 XT Platinum Edition in...
Heeft de Xboxversie wel een usertrack radiostation, anders zal het ook wel in het boekje staan als het kanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
In welke map moet ik de mp3's op mijn xbox ftpén?
En daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en wordt dus NIET besproken op het forumquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
het moet kunnen heb ik gehoord, maar aangezien mijn xbox geen gebrande cd''s leest kan ik ze niet via het officiele xbox menu rippen naar de HDD. Het moet dus via ftp
niet mooier dan een radeon 9800pro hoor . Op een gegeven moment gaat het gewoon niet mooier je heb gewoon nutteloze videokaarten .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij bij mij draait. 1 gb ram en een X800XT. Als hij niet goed draait, probeer ik het wel op een andere computer, daar zit een X850 XT Platinum Edition in...
Hmm op zich is er niks illegaals aan. Hoe weet jij of mijn exemplaar van SA illegaal is?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en wordt dus NIET besproken op het forum
dat is een goede tip, ga ik even proberen, en dan hele xbox schijfinhoud controleren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:09 schreef Cerbie het volgende:
En als je een originele CD ript en kijkt waar het spel die nummers neerzet?
Gelukkig voor jouw komen er nog meer sneaky missie'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:13 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme. Ik speel dus expres geen splinter cell omdat ik daar vreselijk slecht in ben, en het mij enorm frustreert; ja hoor, steel dit uit dat huis, en doe maar sneaken..
Iemand al geprobeerd om gewoon guns blazing te gaan?
(of iemand tips?)
De hele tijd L-ALT inhouden zodat ie je niet hoort? Of ben je bij die missie waar je de guards uit moet nemen, daar kun je geen geweer gebruiken. Je kan anders een walkthrough proberen van gamefaqs, misschien dat je daar meer aan hebt voor die missiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:13 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme. Ik speel dus expres geen splinter cell omdat ik daar vreselijk slecht in ben, en het mij enorm frustreert; ja hoor, steel dit uit dat huis, en doe maar sneaken..
Iemand al geprobeerd om gewoon guns blazing te gaan?
(of iemand tips?)
het gaat over het ftp'en naar een xbox, daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en DAT wordt niet besproken op het forumquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:12 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hmm op zich is er niks illegaals aan. Hoe weet jij of mijn exemplaar van SA illegaal is?
Okee, doen we dat toch nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:19 schreef Tain het volgende:
[..]
het gaat over het ftp'en naar een xbox, daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en DAT wordt niet besproken op het forum
indirect is namelijk niet aan te raden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:09 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Yup, eigenlijk wel..
(schiet rechtstreeks op de benzinedop voor 1-bullet-explosion)
Oh, in dat geval kan je met de rechter thumbstick de camera positie redelijk snel 180 graden om de auto laden draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:28 schreef Parvus het volgende:
Ja maar ik gebruik het vaak juist als ik achteruit ga rijden, om mijn auto niet onnodig te hoeven beschadigen
Was ik ook al aan het uitvogelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Iemand al een idee hoe je een hoer in je auto krijgt?
Als je naast haar gaat staan en een beetje toetert dan vraagt ze of je zin hebt om wat lol te maken, dan moet je volgens mij op Y drukken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Iemand al een idee hoe je een hoer in je auto krijgt?
Thanx for the tipquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als je naast haar gaat staan en een beetje toetert dan vraagt ze of je zin hebt om wat lol te maken, dan moet je volgens mij op Y drukken.
ja prachtig, ook die regen effectenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:24 schreef AMD64 het volgende:
Wat mij opvalt, is dat als de zon volop schijnt dat je dan heat ziet!
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:44 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ja prachtig, ook die regen effectenvoor de rest kun je wel zien dat de engine een beetje aan het verouderen is...
Wat is er mis met de besturing?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:47 schreef Drifter__ het volgende:
Vetttt, duhhh
Maar k wil de muisbesturing hebben als in VC! Iemand die weet hoe?
Zie m'n posts in dit topic. (Rijden met muis AANzetten)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:47 schreef Drifter__ het volgende:
Maar k wil de muisbesturing hebben als in VC! Iemand die weet hoe?
9700 pro of gewoon 9700?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt
Maar bij mij hapert hij echt op sommge momenten
AMD64 3200+
K8NE-Deluxe
Sapphire Readeon 9700 128MB
768MB
beterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Zie m'n posts in dit topic. (Rijden met muis AANzetten)
Iemand?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Maar vraagje: Als ik dat steel icoontje op mijn radar zie van een van die ik moet hebben in een garage om te stelen, maar ik ga dan naar die garages en ik ga ervoor staan enzo maar dan gaat er niks open oid, weet iemand wat ik fout doe? / moet doen?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Driver_irql_not_less_or_equal&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:40 schreef Seal_force het volgende:
Staat Driver_irql_not_less_or_equal ? Ik wil graag weten wat ik hier tegen kan doen..!![]()
Thanks bro!
mja moet je er een paar keer voor gaan staan, had de ps versie ook af en toe last van, gewoon een beetje de hangjongere uithangen en er een paar keer tegenaan lopen, of eventjes m weglopen en weer ernaartoe lopen... dan moet het lukkenquote:
Wil k ook weten ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:40 schreef Seal_force het volgende:
Wat zijn bij opties deze functies.
Visual FX quality
Anti Aliasing
Frame Limiter
Ik zie hier een topic staan in engels..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Driver_irql_not_less_or_equal&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik snap het ook niet, maar ik denk dat je dit beter op DIG kan vragen (misschien krijg je dan een goed antwoord). Anders gaat dit topic alleen over de GTA SA problemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:47 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik zie hier een topic staan in engels..
http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?qid=308429
Maar ik begrijp niet echt wat ik moet doen.Kan iemand mijn helpen?
laat maar, realiseer me net pas dat het gewoon op de bijgeleverde kaart staat...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:30 schreef MrJonez het volgende:
vraagje: is er een betting shop in los santos? ik wil nl. wel eens op de paarden gaan wedden om wat geld te verdienen.
nieuwe drives doen wonderrenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt
Maar bij mij hapert hij echt op sommge momenten
AMD64 3200+
K8NE-Deluxe
Sapphire Readeon 9700 128MB
768MB
ik heb ook dat die kut loopt tijden als ik in bossige omgeving loop een ook bij regen..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
nieuwe drives doen wonderren(moederbord chip set, vid kaart,geluid) bij mij draaide het de eerste 2 keren ook langzamer, nu helemaal soepel.
AMD64 3200+
FN85 (shuttle)
9800pr
1Gb
Ik heb die missie de eerste 3x ook verprutst, omdat ik niet wist welke knop ik moest drukkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef Kreator het volgende:
Wie kan me helpen met de lowrider opdracht?
Dat is nog vrij in het begin. Ik heb het nu 4x geprobeerd, maar ik heb telkens 5 à 600 punten terwijl die homo rond de 1300/1400 zit. Ik snap niet echt wat ik fout doe...
Als er dan zo'n schuine pijl staat, houdt dat dan in dat ik gewoon 2 en 4 tegelijk moet doen?
Wat is de truc?
Gewoon één keer drukken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ja.. Dat heb ik dus al 2x geprobeerd, toen ik het doorhad...en toch lukt het me niet...
.
Moet je de knop ff ingedrukt houden, of moet je em juist maar heel kort indrukken?
Eerst genoeg respect hebben, tot er op je scherm komt dat een een "three-member gang" kan leiden. Dan naar zo'n kerel in het groen lopen, hem targetten en op G drukken. Dan loopt ie met je mee en stapt ie in de auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
Hoe kun je mensen in de auto laten stappen eigenlijk (niet een hoer)
Als ik bij de homies ben zeg maar, en ik wil ze meenemen... of kan dat niet?
Kheb een xboxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef Flying het volgende:
[..]
Eerst genoeg respect hebben, tot er op je scherm komt dat een een "three-member gang" kan leiden. Dan naar zo'n kerel in het groen lopen, hem targetten en op G drukken. Dan loopt ie met je mee en stapt ie in de auto.
Ja, ongeveer. Maar ik ben heel druk met opletten op de knopjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon één keer drukken.
Maar raar dat het bij jou niet goed gaat. Als je op de muziek let, komt het dan overeen met de 'bounces' of niet?
Ja je kan cdr gewoon in je xbox doen en die op je harde schijf zetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:07 schreef Eikelpiercing het volgende:
Kan je ook op de xbox versie verschillende radiostations maken? En draait die ook (zelf) gebrande CD's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |