http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Driver_irql_not_less_or_equal&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:40 schreef Seal_force het volgende:
Staat Driver_irql_not_less_or_equal ? Ik wil graag weten wat ik hier tegen kan doen..!![]()
Thanks bro!
mja moet je er een paar keer voor gaan staan, had de ps versie ook af en toe last van, gewoon een beetje de hangjongere uithangen en er een paar keer tegenaan lopen, of eventjes m weglopen en weer ernaartoe lopen... dan moet het lukkenquote:
Wil k ook weten ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:40 schreef Seal_force het volgende:
Wat zijn bij opties deze functies.
Visual FX quality
Anti Aliasing
Frame Limiter
Ik zie hier een topic staan in engels..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Driver_irql_not_less_or_equal&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik snap het ook niet, maar ik denk dat je dit beter op DIG kan vragen (misschien krijg je dan een goed antwoord). Anders gaat dit topic alleen over de GTA SA problemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:47 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik zie hier een topic staan in engels..
http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?qid=308429
Maar ik begrijp niet echt wat ik moet doen.Kan iemand mijn helpen?
laat maar, realiseer me net pas dat het gewoon op de bijgeleverde kaart staat...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:30 schreef MrJonez het volgende:
vraagje: is er een betting shop in los santos? ik wil nl. wel eens op de paarden gaan wedden om wat geld te verdienen.
nieuwe drives doen wonderrenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt
Maar bij mij hapert hij echt op sommge momenten
AMD64 3200+
K8NE-Deluxe
Sapphire Readeon 9700 128MB
768MB
ik heb ook dat die kut loopt tijden als ik in bossige omgeving loop een ook bij regen..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
nieuwe drives doen wonderren(moederbord chip set, vid kaart,geluid) bij mij draaide het de eerste 2 keren ook langzamer, nu helemaal soepel.
AMD64 3200+
FN85 (shuttle)
9800pr
1Gb
Ik heb die missie de eerste 3x ook verprutst, omdat ik niet wist welke knop ik moest drukkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef Kreator het volgende:
Wie kan me helpen met de lowrider opdracht?
Dat is nog vrij in het begin. Ik heb het nu 4x geprobeerd, maar ik heb telkens 5 à 600 punten terwijl die homo rond de 1300/1400 zit. Ik snap niet echt wat ik fout doe...
Als er dan zo'n schuine pijl staat, houdt dat dan in dat ik gewoon 2 en 4 tegelijk moet doen?
Wat is de truc?
Gewoon één keer drukken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ja.. Dat heb ik dus al 2x geprobeerd, toen ik het doorhad...en toch lukt het me niet...
.
Moet je de knop ff ingedrukt houden, of moet je em juist maar heel kort indrukken?
Eerst genoeg respect hebben, tot er op je scherm komt dat een een "three-member gang" kan leiden. Dan naar zo'n kerel in het groen lopen, hem targetten en op G drukken. Dan loopt ie met je mee en stapt ie in de auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
Hoe kun je mensen in de auto laten stappen eigenlijk (niet een hoer)
Als ik bij de homies ben zeg maar, en ik wil ze meenemen... of kan dat niet?
Kheb een xboxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef Flying het volgende:
[..]
Eerst genoeg respect hebben, tot er op je scherm komt dat een een "three-member gang" kan leiden. Dan naar zo'n kerel in het groen lopen, hem targetten en op G drukken. Dan loopt ie met je mee en stapt ie in de auto.
Ja, ongeveer. Maar ik ben heel druk met opletten op de knopjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon één keer drukken.
Maar raar dat het bij jou niet goed gaat. Als je op de muziek let, komt het dan overeen met de 'bounces' of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |