Damn dat ik net Mythbusters gezien heb, nu weet ik dat dat nep isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:09 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Yup, eigenlijk wel..
(schiet rechtstreeks op de benzinedop voor 1-bullet-explosion)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit nu in de missie dat je met Ryder dozen met wapens bij het leger moet jatten.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Elke keer als ik binnen bezig ben wordt Ryder vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irritant dat je dan nog geen Ammunation op dat moment hebt om even flink te shoppen, armor en stevige geweren zijn daar wel handigOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Spel pauzeren, en dan ohdude typenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:54 schreef Steve-O het volgende:
Waar vind ik een helikopter tis een pleuriseind rijden naar die graanmachine?
thanx man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Cheats (not tested)Wat een kut codes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Que?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef Paxlie het volgende:
of jat een open latino bak en ga je hoeren verkopen
die latino's met blauwe hoofddoeken rijden soms in open oldtimer achtige bakken. Jat zo'n ding en je kan pimp missies doenquote:
Patser, het draait nog goed op een Gf4MX480quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij bij mij draait. 1 gb ram en een X800XT. Als hij niet goed draait, probeer ik het wel op een andere computer, daar zit een X850 XT Platinum Edition in...
Heeft de Xboxversie wel een usertrack radiostation, anders zal het ook wel in het boekje staan als het kanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
In welke map moet ik de mp3's op mijn xbox ftpén?
En daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en wordt dus NIET besproken op het forumquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
het moet kunnen heb ik gehoord, maar aangezien mijn xbox geen gebrande cd''s leest kan ik ze niet via het officiele xbox menu rippen naar de HDD. Het moet dus via ftp
niet mooier dan een radeon 9800pro hoor . Op een gegeven moment gaat het gewoon niet mooier je heb gewoon nutteloze videokaarten .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij bij mij draait. 1 gb ram en een X800XT. Als hij niet goed draait, probeer ik het wel op een andere computer, daar zit een X850 XT Platinum Edition in...
Hmm op zich is er niks illegaals aan. Hoe weet jij of mijn exemplaar van SA illegaal is?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en wordt dus NIET besproken op het forum
dat is een goede tip, ga ik even proberen, en dan hele xbox schijfinhoud controleren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:09 schreef Cerbie het volgende:
En als je een originele CD ript en kijkt waar het spel die nummers neerzet?
Gelukkig voor jouw komen er nog meer sneaky missie'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:13 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme. Ik speel dus expres geen splinter cell omdat ik daar vreselijk slecht in ben, en het mij enorm frustreert; ja hoor, steel dit uit dat huis, en doe maar sneaken..
Iemand al geprobeerd om gewoon guns blazing te gaan?
(of iemand tips?)
De hele tijd L-ALT inhouden zodat ie je niet hoort? Of ben je bij die missie waar je de guards uit moet nemen, daar kun je geen geweer gebruiken. Je kan anders een walkthrough proberen van gamefaqs, misschien dat je daar meer aan hebt voor die missiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:13 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme. Ik speel dus expres geen splinter cell omdat ik daar vreselijk slecht in ben, en het mij enorm frustreert; ja hoor, steel dit uit dat huis, en doe maar sneaken..
Iemand al geprobeerd om gewoon guns blazing te gaan?
(of iemand tips?)
het gaat over het ftp'en naar een xbox, daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en DAT wordt niet besproken op het forumquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:12 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hmm op zich is er niks illegaals aan. Hoe weet jij of mijn exemplaar van SA illegaal is?
Okee, doen we dat toch nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:19 schreef Tain het volgende:
[..]
het gaat over het ftp'en naar een xbox, daar moet je een omgebouwde xbox voor hebben en DAT wordt niet besproken op het forum
indirect is namelijk niet aan te raden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:09 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Yup, eigenlijk wel..
(schiet rechtstreeks op de benzinedop voor 1-bullet-explosion)
Oh, in dat geval kan je met de rechter thumbstick de camera positie redelijk snel 180 graden om de auto laden draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:28 schreef Parvus het volgende:
Ja maar ik gebruik het vaak juist als ik achteruit ga rijden, om mijn auto niet onnodig te hoeven beschadigen
Was ik ook al aan het uitvogelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Iemand al een idee hoe je een hoer in je auto krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |