Met je numlock-pad, en de pijltjes staan erop.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:27 schreef masterr112 het volgende:
weet iemand hoe dat hoppen moet met die "lowrider" ? snap nix van die missie :S en dan nog die pijltjes erbij...
mrja cker een fet spel
Ik heb hem al 2x opnieuw geïnstalleerdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ook niet na een reboot van je pc?
Anders opnieuw eroverheen installeren, mischien helpt dat.
heb ik ook, eerst helemaal blauw, en dan reboot.... wel vervelend iigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:26 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Neh.. die blijft gewoon in je Mijn Documenten map staan denk ik
Werkt ook al niet... zucht. Dan maar inwisselen tegen een anderequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:43 schreef Ronhui het volgende:
eeeh, helemaal uninstallen en dan opnieuw installlen? :S weet het niet
SUPER!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Ondergrond het volgende:
Lachen dit.. 4 wouten achter je aan.. Je springt op een auto van iemand anders, trapt een paar keer op het dak, en die auto giert er van door.
iets op het forum van de uitgever?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werkt ook al niet... zucht. Dan maar inwisselen tegen een andere
Niks, noppes, nadaquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand of je in Los Santos al kunt parachutespringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dj zijn is kewl ;)
Van de rockstar website:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:27 schreef MrJonez het volgende:
hmmm...geen demo, dus het wordt gokken of ie het met m'n brakke geforce 4 mx wil doen...
nou ja, zal 'm morgen waarschijnlijk toch wel halen, dan maar (eindelijk) eens een nieuwe videokaart aanschaffen als ie niet werkt.
quote:Does San Andreas run on machines using the GeForce4 MX440 video card?
Grand Theft Auto: San Andreas was played on a GeForce4 MX440 during compatibility testing where the game was found to play without problems on the 440 hardware. Compatibility testing recommended settings with a resolution of 800x600x16 with draw distance set to around 1/4 and "details" set to medium for best results with this graphics card.
Dit is em! w00t! Heersch ende Kvlt!quote:Could possibly add a section about the game not starting, which can be fixed by deleting/renaming the "gta_sa.set" file in the user directory.
nu al?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef flubz het volgende:
iemand een savegame plzzzzzzzzz???
Besturing met rijden? Zet bij de muisopties rijden met muis AAN. Zo blijft de camere locked achter de auto.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef kassenbouwer het volgende:
even een vraag over het spel zelf... weet iemand hoe je kan inbreken? Want in dat boekje wat er bij zit, staat dat je 's nachts in Richman kan inbreken, maar ik zie nergens een geel dingetje ofzo dat je het huis in kan... Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dj zijn is kewl ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef Easyedwin het volgende:
ik zit nog steeds bij begin en zit bij deze missie(niet lezen dus als je niks wil weten alvast van de missies)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak nie regtig saak nie
Een zet de Invert Vertically op OFF in mouse settings!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Besturing met rijden? Zet bij de muisopties rijden met muis AAN. Zo blijft de camere locked achter de auto.
Euhm, hoeren hebben meestal een Stilleto bij zich.. Gewoon gun nemen, bedreigen, handen omhoog, neerschieten, hoppa flink wat geld meestal en altijd een gun / ander wapen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:38 schreef Steve-O het volgende:
Waar kan ik trouwens messen halen dat sneaky mensen killen is vet?
ja maar dat is het probleem ik zie niemand om dood te maken? ik zie alleen gasten die bij jou horen geloof ik, in het groot met rode pijlen boven hun, dan ga je in dt flatje, en dan kan je nergens in enzo:Squote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef Cheiron het volgende:
Makkelijke edwin: iedereen doodmaken! (dat is geen spoiler)
Trouwens, bestel ik een chickenburger, zegt die gast: "Hope you choke-a-doodle-doo!"
Dat was natuurlijk een kogel door zn kop.
Een rode pijl = targetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
ja maar dat is het probleem ik zie niemand om dood te maken? ik zie alleen gasten die bij jou horen geloof ik, in het groot met rode pijlen boven hun, dan ga je in dt flatje, en dan kan je nergens in enzo:S
Ach een biljard keu is ook wel een leuk wapenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Euhm, hoeren hebben meestal een Stilleto bij zich.. Gewoon gun nemen, bedreigen, handen omhoog, neerschieten, hoppa flink wat geld meestal en altijd een gun / ander wapen.
Ga voor ze staan (gozers met groene kleding), richt op ze dat je zo'n groen ding krijgt met driehoekjes (jeweetwelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zou 3 gangmembers mee moeten kunnen nemen. Hoe?
(Als het in het boekje staat, dat ben ik ff kwijt)
oh zo lol, maar goed eerst weer een wapen vinden anders lukt het weer nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:12 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Een rode pijl = target
Dus neerschieten die gasten
Wat is de functie van pijltje omhoog?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:30 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ga voor ze staan (gozers met groene kleding), richt op ze dat je zo'n groen ding krijgt met driehoekjes (jeweetwel) en dan is het op de xbox pijltje omhoog (niet van de thumbstcks, maar dat padje) .. dan gaan ze mee.
Je kan met maximaal 3 man ze ook meenemen in een auto, met 4 man lukt het niet
1- Je TEMP map legen.. serieus, dat helpt. Plus dat je HDD er ook nog eens leger van wordtquote:Gta SanAndreas valt uit. ( en dan ben je weer op je bureaublad)
Na 5 minuten spelen van Gta SanAndreas restart je computer opeens..
G toetsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zou 3 gangmembers mee moeten kunnen nemen. Hoe?
(Als het in het boekje staat, dat ben ik ff kwijt)
Temp map legen? waar zit datquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
1- Je TEMP map legen.. serieus, dat helpt. Plus dat je HDD er ook nog eens leger van wordt
2- Wordt je PC niet te heet?
Start > Run > Dxdiag > Sound > Sound acceleration op zn laagst zetten. dat helpt iig met het geluid.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Floepsje het volgende:
Heb weer een oud probleempje, ik hoor geen geluid van het verkeer of geluid van wapens etc.
Na een tijdje gaat de muis het ook niet meer doen etc.
Dit had ik ook bij Vice city en had het toen opgelost, weet iemand waardoor dit komt?
Btw, ik heb echt de orginele versie..
C:\Documents and Settings\$USER\Local Settings\Tempquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:26 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Temp map legen? waar zit datEn me pc te heet ja dat zou zeker goed kunnen..
Yo nigga. Is fine ideaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we in dit Topic net zoals praten als in de game?
Yo' motherfucker, brin' it back t' the hood y'know!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we in dit Topic net zoals praten als in de game?
eej swah, nee homeboi, ik nog in toekoeburo zitten..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Ej DeRCT, rcth gaat weer up hè.
MayB dat je nu eindelijk eens unbanned kan worden? Graag.
Zover offtopic.
Stoer johquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:34 schreef Bastard het volgende:On XBOX natuurlijk.. blauwe schermen, geluid wat niet werkt en toetscombinaties is gewoon niet zo mijn ding
Yo swa, lijkt me logisch. Maar zit al in een vliegtuig...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef truSteh het volgende:
Vliegveld?
Beste reactie everquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Ondergrond het volgende:
Wacht! Wacht!
Ik wil ook iets moreel verantwoords zeggen!
Bij die save games staat ook een config file, die verwijderen is vaak al genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
Hoi, ik had de resolutie veranderd naar 1024 x 768 x 16, sloot gta af, probeerde het even later weer op te starten, alleen hij geeft een foutmelding als ik opstart, wat nu?
Opnieuw installeren en savegames terugzetten of kan ik nog iets anders doen?
Was dit het al of moet het nog komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Ondergrond het volgende:
Wacht! Wacht!
Go your gang.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Ondergrond het volgende:
Wacht! Wacht!
Gewoon paar auto's opblazen, komt de brandweer vanzelf welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
btw ik lees ergens dat je veel geld verdiend met brandweer missies (aan het begin dan) maar waar de neuk is er ergens een karzerne in de buurt van m'n 1e huisje?
Hopelijk wordt dit net als die America's Army series, die nu al rond de 60 zit, waar niemand last van heeftquote:
Hmm.. ik heb America's Army trouwens sinds de nieuwe patch (of eigenlijk full), nog maar twee keer gespeeld, daarvoor elke dag (TWL matches etc)..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit net als die America's Army series, die nu al rond de 60 zit, waar niemand last van heeftEn lekker volgeblaat wordt
Hartstikke bedankt manquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij die save games staat ook een config file, die verwijderen is vaak al genoeg
Hmmz lukt me dus steeds niet, is me één keer gelukt (onbewust) en toen flikkerde ik met de brandweerwagen van de brug afquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Gewoon paar auto's opblazen, komt de brandweer vanzelf wel.
een boem laten doen is vaak al genoeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz lukt me dus steeds niet, is me één keer gelukt (onbewust) en toen flikkerde ik met de brandweerwagen van de brug af
Maar met een paar autos bijelkaar zetten, erop schieten en er één boem laten doen zou dus genoeg moeten zijn??
Helaas wel, het was eerst cool e.d., vanavond maar eens proberen, mijn account hiervoor spamde altijd lekker in America's Army topics, maar sinds ik n nieuwe account heb hier, speel ik ook niet zoveel meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:07 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb America's Army trouwens sinds de nieuwe patch (of eigenlijk full), nog maar twee keer gespeeld, daarvoor elke dag (TWL matches etc)..
Tís een kutspel geworden
Maar die stopt dan meteen met branden, maar ga het zo nog is proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
een boem laten doen is vaak al genoeg.
Yup, eigenlijk wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz lukt me dus steeds niet, is me één keer gelukt (onbewust) en toen flikkerde ik met de brandweerwagen van de brug af
Maar met een paar autos bijelkaar zetten, erop schieten en er één boem laten doen zou dus genoeg moeten zijn??
Graag gedaan, wist het nog van GTA VC daar heb ik het wel eens mee gehad en hielp dat ook altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |