quote:appeared in 1967, starting as a six-piece led by Patrick Campbell-Lyons from Ireland, and Alex Spyropoulos from Greece. They were quickly signed to the fledgling Island label, which had formed out of Chris Blackwell's street-level R&B and rocksteady label operations, when Blackwell recognized a need to hook into the exploding psychedelic genre of the time. The first LP to emerge was the science-fiction concept album, The Story of Simon Simopath, which yielded their second single, "Pentecost Hotel" (their first and third singles appeared on the follow-up, All of Us.)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:50 schreef GLO het volgende:
Gokje: Quintessence?
quote:The band's early performances yielded something of an audience, but this did not translate into explosive sales in England or America, though the band achieved some success in Europe. Winnowing down to the core duo of Campbell-Lyons and Spyropoulos,continued to release singles from All of Us, with the title track going on to be selected as the theme song for The Touchables, while "Rainbow Chaser," an almost-hit, came to be considered a classic psychedelic outing.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef GLO het volgende:
Nirvana!
en bedacht vóór de Rainbow Chaser-hint
Nope. Deze dame is nog very much alive. Net een nieuw album uit ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lisa Linker Oog Lopes?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Of T-Boz?
En bingo, zonder Notorious-hintquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Faith Evans?
a.k.a. Murth The Man-O-Script!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Murth Mossel ?
GLO +2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef GLO het volgende:
Tim Simenon?
Dat zou een veel leuker antwoord zijn geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:28 schreef GLO het volgende:
Tim Rice?
Wist ik niet. Dezelfde foto? Ik was eigenlijk op zoek naar de 3voor12-foto van ze, zittend op een bank, maar die kon ik zo gauw niet vinden.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
T. Ruamschmiere?
in dat geval is het geen schande dat ik zeg dat het mij ook totaal niets zegtquote:
Dat vind ik goed genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef Zanderrr het volgende:
Oh ja shit, da's de laatste van Tortoise toch? Heb 'm niet origineel..
Maar 't is wel gelijk goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Dan Max Roach?
De enige 2 jazzdrummers die ik ken......
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:24 schreef Grobbel het volgende:
Mase?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Guru?
Zou ik in meegaan...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Guru?
Jawelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef Neleos het volgende:
Creedence Clearwater Revival?
quote:Comme si j'n'existais pas
Elle est passée à coté de moi
Sans un regard, Reine de Saba
Jawel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Cheb Khaled - Aïsha
Yepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:57 schreef GLO het volgende:
Jaco Pastorius
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Curchulain het volgende:
WTF is Jaco Pastorius?
Wat een hippe foto dan, die eerste. Die man is toch al eeuwen dood? En wat onherkenbaar ook. Ik blijf er, net als belsen, Chris Cornell in zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
op de tweede foto speelt hij volgens mij Portrait of Tracy
GLO +1
De uitvinder en (volgens velen) beste bespeler van de fretloze basgitaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Curchulain het volgende:
WTF is Jaco Pastorius?
Vond ik ook wel opvallendquote:
Nou ja, eeuwen?quote:Die man is toch al eeuwen dood?
Daarom had ik deze uitgekozenquote:En wat onherkenbaar ook.
Het is niet bepaald gitaarmuziek. Hij speelde bij Weather Report maar daar zul je dan waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef Curchulain het volgende:
Echt nog nooit van gehoord... maargoed, om bij mij gitaarmuziek een achilleshiel te noemen is een beetje een understatement. Zwart gat is meer van toepassing. Ik zie overigens ook geen tweede foto.
Wat een vreemd instrument houd je daar vast GLO.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:06 schreef GLO het volgende:
Vergeet de hippie. Hoe heet het instrument?
[afbeelding]
Nou ja, jaartje of 20 toch al gauw. Iig ver voordat de getoonde klederdracht mode werd. Die Jaco toch.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een vreemd instrument houd je daar vast GLO.
Nee, dat is een klein gitaartje met 4 snarenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:09 schreef Curchulain het volgende:
Is dat nou een Ukelele?
Hmm mkay... zakpiano en pocketharp had ik ook al weggestreept. Wat blijft er dan nog over? Sitar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, dat is een klein gitaartje met 4 snaren
Een kenner.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Kora?
Moet je eens luisteren naar Toumani Diabaté, errug mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef cafca het volgende:
Ik ken best veel snaarinstrumenten, maar deze heb ik nog nooit gezien
Dit moet + 2 worden...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
op de tweede foto speelt hij volgens mij Portrait of Tracy
GLO +1
Overduidelijk Westafrikaans dus... Senegal of Mali, die regioquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren naar Toumani Diabaté, errug mooi
Is dat GLO? Cool!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat ding wat GLO beet houdt ziet er toch heel anders uit dan dat ding van die pigmee? Of zie ik 't gewoon niet goed?
Wist je nog niet dat GLO het pseudoniem is van Amandel, de bekende protestzanger uit de 50's en 60's die onder anderen de evergreen "Ben ik te veel?" geschreven heeft?quote:
Die 'pigmee' heeft een iets primitievere uitvoering en je ziet de kora van de achterkant.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat ding wat GLO beet houdt ziet er toch heel anders uit dan dat ding van die pigmee? Of zie ik 't gewoon niet goed?
Kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Overduidelijk Westafrikaans dus... Senegal of Mali, die regio
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat GLO het pseudoniem is van Amandel, de bekende protestzanger uit de 50's en 60's die onder anderen de evergreen "Ben ik te veel?" geschreven heeft?
Naja, nu weet je het wel![]()
Je moet weer eens optreden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef GLO het volgende:
Zeg, ga ik hier over de tong als ik er ff niet ben?
Die Sack weet mij iets te veel van me
En weg ben ik weer
[stilistmodus]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef GLO het volgende:
Ben ik alweer. Er was geen publiek op komen dagen
Wat denken jullie? Moet ik mijn snor wat kortwieken? Zou dat schelen?
Hmm, klinkt opwindendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Curchulain het volgende:
[..]
[stilistmodus]
Snor wat korter, er mag wel wat blijven staan mits strak uitgelijnd, haar kort in model blokhoofd of zelfs helemaal kaal, en een bril met stevig zwart omrande rechthoekige glazen moet het afmaken... dan kom je als artiest nergens meer aan de bak maar je wordt elders wel serieus genomen
[/stlistmodus]
Dat vond mijn manager nou net géén goed idee. Jammer maar goed, dat praat ik 'm nog wel aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je snor mocht gewoon blijven van Curch hoor
Dat wordt een heel kunstwerkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:43 schreef ranja het volgende:
jullie roddelen nog wel even door? vraag komt zo. even wat bouwen.
Grobbel +2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Brassy?
B=Bis
R=Republica
A=Fiona Apple Dot Allison
S=Stereolab
S=Saint Etienne
Y=Yo La Tengo
9 minutenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat dan binnen een minuut wordt geraden![]()
waarschijnlijk wel en waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:22 schreef bukgeit het volgende:
Is mijn vraag geraden over de nieuwe band van Jack White en is het punt al toegekend?
The Raconteurs had ik genoemd. Maar weet het niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:22 schreef bukgeit het volgende:
Is mijn vraag geraden over de nieuwe band van Jack White en is het punt al toegekend?
Wie?quote:The commercialization of alternative music in the '90s resulted in many strange one-hit wonders, but few were quite as unpredictable as the. During a time when hipsters were obsessed with swing music in its relation to Sinatra and Martin's Rat Pack,
were fascinated with big-band swing and Harlem, creating a tongue-in-cheek salute to '20s and '30s jazz. For younger listeners familiar with the style but not the content of classic hot jazz, the band was good fun, but purists found the group's vaguely campy sense of humor and amateurish technique off-putting. This debate would never have even been a matter of consideration if
, an incessantly catchy single from their 1997 album
, hadn't been able to sneak through loosened alternative airplay to become a novelty hit.
became a crossover hit on the strength of a bizarrely theatrical vehicle, and
quickly became one of the hottest alternative bands of the first half of the year.
Volgens mij niet, maar ik kan het gemist hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:22 schreef bukgeit het volgende:
DaisyDuke +1 dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Raconteurs had ik genoemd. Maar weet het niet 100% zeker.
Ach ja, met hun 'nieuwe Nevermind' gepoch. Het is moeilijk bescheiden te blijven...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Raconteurs had ik genoemd. Maar weet het niet 100% zeker.
Nah, Hooverphonic is niet zozeer een one hit wonder.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef ranja het volgende:
Hooverphonic?
In de US misschien wel, weet ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Grobbel het volgende:
Nah, Hooverphonic is niet zozeer een one hit wonder.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef GLO het volgende:
Squirrel Nut Zippers?
Amerikaans swing/bigbandorkestje, hier nooit een hit gehad, wel regelmatig gedraaid.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
is dat een one hit wonder? wat is de hit dan? nooit van gehoord
Sorry hoor, ben nog een beetje zenuwachtig door m'n nieuwe lookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bah, dit is nu echt zo'n vraag die gemaakt is om op een gegeven moment via een rebus te laten raden.
En dan moet je je dit voorstellen met een vrolijk er op los blazende swingband.quote:Squirrel Nut Zippers - Hell
In the afterlife
You could be headed for the serious strife
Now you make the scene all day
But tomorrow there’ll be hell to pay
People listen attentively
I mean about future calamity
I used to think the idea was obsolete
Until I heard the old man stamping his feet.
This is a place where eternally
Fire is applied to the body
Teeth are extruded and bones are ground
Then baked into cakes which are passed around.
Beauty, talent, fame, money, refinement
Top skill and brain
But all the things you try to hide
Will be revealed on the other side.
Now the d and the a and the m
And the n and the a
And the t and the i-o-n
Lose your face, lose your name
Then get fitted for a suit of flame
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pennywise
Of die jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Roni Size?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef Curchulain het volgende:
* Curchulain vraagt zich af voor welke letter(s) ranja het zo moeilijk vond om een band te verzinnen...
grobbel+2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:56 schreef Grobbel het volgende:
dEUS - In a bar under sea
En dan toch op typische ranja-bands uitkomenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:58 schreef ranja het volgende:
[..]
het gaat om het moment dat je snel klaar wilt zijn maar ook niet te standaard bands wilt vragen.
Die zijn het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Stuurbaard Bakkebaard?
In ieder geval op bands die makkelijk te herkennen waren voor het grootste gedeelte.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef GLO het volgende:
[..]
En dan toch op typische ranja-bands uitkomen
Tja. Een paar bands die ik wilde gebruiken hadden geen AMG foto.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In ieder geval op bands die makkelijk te herkennen waren voor het grootste gedeelte.
Het duurrecord "Rappen in je Moerstaal"?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Binnenkort ondernemen een flink aantal Nederhoppers een opvallende record-poging. Welk record proberen ze te vestigen?
Ach, ik reken 'm goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het duurrecord "Rappen in je Moerstaal"?
Nou dat zal me een plaat opleveren zeg, zeker met de kwaliteit die door de gemiddelde Nederhopper wordt tentoongespreid...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, ik reken 'm goed.
Record poging langste hiphop track. Hierbij zullen maar liefst vijfenzeventig verschillende rappers, vocalisten, en DJ's op het nummer verschijnen.
bigshadow+2
Onverwacht maakt zeker niet ombemint hierquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, ik reken 'm goed.
Record poging langste hiphop track. Hierbij zullen maar liefst vijfenzeventig verschillende rappers, vocalisten, en DJ's op het nummer verschijnen.
bigshadow+2
quote:The brainchild of Hush Records president Chad Crouch, this group originally began after being asked to perform at a friend's wedding reception. Consisting of everything from jazz and rock to bossa nova and pop,continued to perform around Portland, Oregon.
Rebusquote:
Rome rulesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef peaceman het volgende:
Hier even een superkorte TVP vanuit het Romeinenland van Diaan73 en Peaceman. Al vrij veel gezien en de blaren beginnen zich af te tekenen... Straks naar REM! Rome is een geweldige stad!!!!!
![]()
Oei... Tijd Voor Pleisters dusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef peaceman het volgende:
Hier even een superkorte TVP vanuit het Romeinenland van Diaan73 en Peaceman. Al vrij veel gezien en de blaren beginnen zich af te tekenen... Straks naar REM! Rome is een geweldige stad!!!!!
![]()
Da's mooi. We kunnen wel wat lesmateriaal gebruiken geloof ik. Doe Michael Stipe de groeten van ons + geniet!quote:edit: Rome is ook een fijne stad voor mensen die moeite hebben met Romeinse cijfers..... binnenkort een voorbeeld!![]()
Good! Fijn dat jullie het leuk hebben!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef peaceman het volgende:
![]()
edit: Rome is ook een fijne stad voor mensen die moeite hebben met Romeinse cijfers..... binnenkort een voorbeeld!![]()
Nope NOG niet...quote:
Zullen we zeker doen!quote:Da's mooi. We kunnen we wat lesmateriaal gebruiken geloof ik. Doe Michael Stipe de groeten van ons + geniet!
Ik spreek je ervoor vast nog wel, toch? Dan geef ik je nog wel wat tips enzo!quote:BS:
Hi peace, markeer eens wat plekken voor me, ik ben er volgend weekend zoals je al wist
mooi zo, ben ik niet voor niks zo enthousiast over hemquote:Peaceman, gister was Admiral Freebee geweldig
Opgezocht en dat is goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Blanket Music.
Die ik trouwens alleen maar ken dankzij bigshadows promotiewerkzaamheden.
Forum, Vaticaans museum en St. Pieter, Capitolijns museum... erm... Colosseum en zuil van Trajanus (staat geloof ik vrij dichtbij), monument van Victor Emanuel I, mausoleum van Augustus (of was het Agrippa?), Pantheon en Piazza Navona, Spaanse trappen en kijk in vredesnaam uit voor zakkenrollers!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef bigshadow het volgende:
Rebus dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
Hi peace, markeer eens wat plekken voor me, ik ben er volgend weekend zoals je al wist
Geen idee, maar als GLO nieuwe stijl en Guus Meeuwis samen een zoon zouden hebben dan was dit hemquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef Grobbel het volgende:
Eigenlijk niet, maar ik improviseer wel wat.
Iedere vaste Fok!ker die al een tijdje meeloopt heeft ongetwijfeld wel eens van deze meneer gehoord, zelfs al heb je geen idee wat voor muziek hij maakt.
[afbeelding]
Wie?
In elk geval ben je de sixtijnse kapel vergeten... daar gaat de entreedeur trouwens om 20 over 3 dicht... wij waren er vanmiddag om half 4quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:01 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Forum, Vaticaans museum en St. Pieter, Capitolijns museum... erm... Colosseum en zuil van Trajanus (staat geloof ik vrij dichtbij), monument van Victor Emanuel I, mausoleum van Augustus (of was het Agrippa?), Pantheon en Piazza Navona, Spaanse trappen en kijk in vredesnaam uit voor zakkenrollers!
Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn
Ik ontken alles maar ken Grobbel +2 toequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Blanket Music.
Die ik trouwens alleen maar ken dankzij bigshadows promotiewerkzaamheden.
Met het noemen van zowel Vaticaans museum als St. Pieter mag je toch verwachten dat de Sixtijnse kapel ook bedoeld wordt? Je komt er tenslotte via een van de twee binnen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
In elk geval ben je de sixtijnse kapel vergeten... daar gaat de entreedeur trouwens om 20 over 3 dicht... wij waren er vanmiddag om half 4, dus daar gaan we morgen heen!
Het Capitool is ook wonderbaarlijk mooi en reusachtig... Rare jongens die Romeinen, maar bouwen konden ze wel!![]()
on topic: zal ik Karl Wellinger fout gokken![]()
Dan zal Berkery wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef Berkery het volgende:
Dan zal het wel John Zorn zijn
Hé, geen tijd verspillen in 't internetcafé. Daar is Rome veel te gaaf voor. Hup, zoek snel een goed restaurant of een leuk terrasje op.....nu pronto!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
In elk geval ben je de sixtijnse kapel vergeten... daar gaat de entreedeur trouwens om 20 over 3 dicht... wij waren er vanmiddag om half 4, dus daar gaan we morgen heen!
Het Capitool is ook wonderbaarlijk mooi en reusachtig... Rare jongens die Romeinen, maar bouwen konden ze wel!![]()
on topic: zal ik Karl Wellinger fout gokken![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, geen tijd verspillen in 't internetcafé. Daar is Rome veel te gaaf voor. Hup, zoek snel een goed restaurant of een leuk terrasje op.....nu pronto!
Met het Vaticaans museum idd wel. St. Pieter ligt er wel vlak bij , maar is wel gescheiden...Anyway wij gaan zo weer de stad in! Vannacht wellicht nog een verslagje...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:09 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Met het noemen van zowel Vaticaans museum als St. Pieter mag je toch verwachten dat de Sixtijnse kapel ook bedoeld wordt? Je komt er tenslotte via een van de twee binnen...
* Curchulain is twee keer in Rome geweest, waaronder een week met school
quote:The 1988 single "" is
biggest commercial success and sole claim to fame. The three-piece group released just one self-titled album and faded into obscurity.
's Clive Farrington, Andrew Mann, and Michael Floreale reportedly started out in an earlier Manchester band, Leisure, who featured Corinne Drewery, who would go on to front another one-hit wonder group, Swing out Sister.
Neen, maar staat wel bij similar artistsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Curchulain het volgende:
Living in a box?
When in Romequote:
Die ga ik ook zien vanavond, maar op 't plaatje staat een andere bandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:33 schreef Curchulain het volgende:
Green Lizard?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:35 schreef Neleos het volgende:
Coparck?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:36 schreef DaisyDuke het volgende:
janez detd?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:50 schreef GLO het volgende:
Da's toch die Duitser van dat orgeltje? Die allemaal alt.rockklassiekers vercampt? Ben z'n naam kwijt.
De eerste keer dat ik 'm zag was als pauzeact bij een popquiz in 013.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Elke festivalbezoeker heeft 'm wel eens gezien.....
zeldzaamquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind 'm altijd wel vermakelijk, een Duitser met humor...
Neen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef bartrid het volgende:
senor coconut?
Help Amandel/GLO aan een nieuwe lookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat GLO in een nieuw style-experiment?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Help Amandel/GLO aan een nieuwe look
![]()
Ik dacht het welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:34 schreef cafca het volgende:
Is het dan Ike Turner?
Maar toch knap gezien. Ike had zich toch heel aardig vermomd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:41 schreef cafca het volgende:
Ik vond het al wel een HEEL bekende kop
The Modern Loversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |