Yepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:57 schreef GLO het volgende:
Jaco Pastorius
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Curchulain het volgende:
WTF is Jaco Pastorius?
Wat een hippe foto dan, die eerste. Die man is toch al eeuwen dood? En wat onherkenbaar ook. Ik blijf er, net als belsen, Chris Cornell in zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
op de tweede foto speelt hij volgens mij Portrait of Tracy
GLO +1
De uitvinder en (volgens velen) beste bespeler van de fretloze basgitaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Curchulain het volgende:
WTF is Jaco Pastorius?
Vond ik ook wel opvallendquote:
Nou ja, eeuwen?quote:Die man is toch al eeuwen dood?
Daarom had ik deze uitgekozenquote:En wat onherkenbaar ook.
Het is niet bepaald gitaarmuziek. Hij speelde bij Weather Report maar daar zul je dan waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef Curchulain het volgende:
Echt nog nooit van gehoord... maargoed, om bij mij gitaarmuziek een achilleshiel te noemen is een beetje een understatement. Zwart gat is meer van toepassing. Ik zie overigens ook geen tweede foto.
Wat een vreemd instrument houd je daar vast GLO.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:06 schreef GLO het volgende:
Vergeet de hippie. Hoe heet het instrument?
[afbeelding]
Nou ja, jaartje of 20 toch al gauw. Iig ver voordat de getoonde klederdracht mode werd. Die Jaco toch.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een vreemd instrument houd je daar vast GLO.
Nee, dat is een klein gitaartje met 4 snarenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:09 schreef Curchulain het volgende:
Is dat nou een Ukelele?
Hmm mkay... zakpiano en pocketharp had ik ook al weggestreept. Wat blijft er dan nog over? Sitar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, dat is een klein gitaartje met 4 snaren
Een kenner.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Kora?
Moet je eens luisteren naar Toumani Diabaté, errug mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef cafca het volgende:
Ik ken best veel snaarinstrumenten, maar deze heb ik nog nooit gezien
Dit moet + 2 worden...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
op de tweede foto speelt hij volgens mij Portrait of Tracy
GLO +1
Overduidelijk Westafrikaans dus... Senegal of Mali, die regioquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren naar Toumani Diabaté, errug mooi
Is dat GLO? Cool!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat ding wat GLO beet houdt ziet er toch heel anders uit dan dat ding van die pigmee? Of zie ik 't gewoon niet goed?
Wist je nog niet dat GLO het pseudoniem is van Amandel, de bekende protestzanger uit de 50's en 60's die onder anderen de evergreen "Ben ik te veel?" geschreven heeft?quote:
Die 'pigmee' heeft een iets primitievere uitvoering en je ziet de kora van de achterkant.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat ding wat GLO beet houdt ziet er toch heel anders uit dan dat ding van die pigmee? Of zie ik 't gewoon niet goed?
Kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Overduidelijk Westafrikaans dus... Senegal of Mali, die regio
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat GLO het pseudoniem is van Amandel, de bekende protestzanger uit de 50's en 60's die onder anderen de evergreen "Ben ik te veel?" geschreven heeft?
Naja, nu weet je het wel![]()
Je moet weer eens optreden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef GLO het volgende:
Zeg, ga ik hier over de tong als ik er ff niet ben?
Die Sack weet mij iets te veel van me
En weg ben ik weer
[stilistmodus]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef GLO het volgende:
Ben ik alweer. Er was geen publiek op komen dagen
Wat denken jullie? Moet ik mijn snor wat kortwieken? Zou dat schelen?
Hmm, klinkt opwindendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Curchulain het volgende:
[..]
[stilistmodus]
Snor wat korter, er mag wel wat blijven staan mits strak uitgelijnd, haar kort in model blokhoofd of zelfs helemaal kaal, en een bril met stevig zwart omrande rechthoekige glazen moet het afmaken... dan kom je als artiest nergens meer aan de bak maar je wordt elders wel serieus genomen
[/stlistmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |