quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef Curchulain het volgende:
* Curchulain vraagt zich af voor welke letter(s) ranja het zo moeilijk vond om een band te verzinnen...
grobbel+2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:56 schreef Grobbel het volgende:
dEUS - In a bar under sea
En dan toch op typische ranja-bands uitkomenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:58 schreef ranja het volgende:
[..]
het gaat om het moment dat je snel klaar wilt zijn maar ook niet te standaard bands wilt vragen.
Die zijn het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Stuurbaard Bakkebaard?
In ieder geval op bands die makkelijk te herkennen waren voor het grootste gedeelte.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef GLO het volgende:
[..]
En dan toch op typische ranja-bands uitkomen
Tja. Een paar bands die ik wilde gebruiken hadden geen AMG foto.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In ieder geval op bands die makkelijk te herkennen waren voor het grootste gedeelte.
Het duurrecord "Rappen in je Moerstaal"?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Binnenkort ondernemen een flink aantal Nederhoppers een opvallende record-poging. Welk record proberen ze te vestigen?
Ach, ik reken 'm goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het duurrecord "Rappen in je Moerstaal"?
Nou dat zal me een plaat opleveren zeg, zeker met de kwaliteit die door de gemiddelde Nederhopper wordt tentoongespreid...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, ik reken 'm goed.
Record poging langste hiphop track. Hierbij zullen maar liefst vijfenzeventig verschillende rappers, vocalisten, en DJ's op het nummer verschijnen.
bigshadow+2
Onverwacht maakt zeker niet ombemint hierquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, ik reken 'm goed.
Record poging langste hiphop track. Hierbij zullen maar liefst vijfenzeventig verschillende rappers, vocalisten, en DJ's op het nummer verschijnen.
bigshadow+2
quote:The brainchild of Hush Records president Chad Crouch, this group originally began after being asked to perform at a friend's wedding reception. Consisting of everything from jazz and rock to bossa nova and pop,continued to perform around Portland, Oregon.
Rebusquote:
Rome rulesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef peaceman het volgende:
Hier even een superkorte TVP vanuit het Romeinenland van Diaan73 en Peaceman. Al vrij veel gezien en de blaren beginnen zich af te tekenen... Straks naar REM! Rome is een geweldige stad!!!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |