Bedankt voor dequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Je hebt er iig een paar pagina's van gemist ja.
Beter opletten meissie!
Je moet hier inderdaad wel bij de les blijven, Anders mis je de vrijdag middag rel dis vandaag al voor 12 uur was begonnen.................................quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
is het rellen al weer over?
Te druk hier om het helemaal te volgen.![]()
quote:
Het leek anders wel alsof er bij iedere F5 weer een hele pagina bij stond.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Je moet hier inderdaad wel bij de les blijven, Anders mis je de vrijdag middag rel dis vandaag al voor 12 uur was begonnen.................................![]()
![]()
![]()
's Middags!quote:
Tja, als je ieder kwartier een keer op F5 drukt wel jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het leek anders wel alsof er bij iedere F5 weer een hele pagina bij stond.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Je moet hier inderdaad wel bij de les blijven, Anders mis je de vrijdag middag rel dis vandaag al voor 12 uur was begonnen.................................![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Tja, als je ieder kwartier een keer op F5 drukt wel ja![]()
En je bent nog wel vrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Tja ik kan geen twee dingen tegelijk.![]()
Oei.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:17 schreef RB het volgende:
@ Luc
Morgen na de middag niet in de stad lopen,![]()
Morgenmiddag eerste rijles met vrachtwagen en aanhanger![]()
Ontdekking van de eeuw.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien gaat het inderdaad wel nergens over hier.![]()
![]()
Maar vrouwen zijn ook van het zwakkere geslacht dusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En je bent nog wel vrouw.
Daarvan is het algemeen bekend dat ze multitasking volledig beheersen
praten en praten jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En je bent nog wel vrouw.
Daarvan is het algemeen bekend dat ze multitasking volledig beheersen
quote:
Ik vind van pannekoek !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet ik je naar ondeugend verwijzen, en die is hier alleen 'snachts
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn ook van het zwakkere geslacht dus![]()
Hej RB, lekker bezig met je rijbewijzen![]()
Ik ontwijk niksquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oei.....
Dat was ik net van plan.
Als je een lichtblauwe Focus ziet, probeer die te ontwijken ajb....
ik heb hem gevraagd of ie het mij wilt lerenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij een van mijn abbonnee's (Algemeen Dagblad) staat een blauwe Thundercat met veroestte ketting. En dan bedoel ik ook echt zo geroest als een gemiddelde Amsterdamse fietsketting
Zou ie er zo mee rijden...
?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wie wil er een foto van mijn poep zien?![]()
![]()
quote:
Die foto herken ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind van pannekoek !!
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/pannekoek.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren toen we weer door Amsterdam knalden dacht een rustige VFR rijder ook maar eens... hmmm, daar knal ik achteraanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem gevraagd of ie het mij wilt leren![]()
er is binnenkort een DVD shoot van VFR rijders. en deze gast schijnt de foto's & films te maken![]()
Anders toeter je even.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ontwijk niks![]()
Kijk jij maar uit als je een vrachtwagen met aanhanger van oosterpoort ziet![]()
quote:
Nietusquote:
Als ik er aan denk zal ik het doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Anders toeter je even.
Ga ik wel aan de kant!
quote:
Ik zeg nog zo... geen meets plannen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Hier niet, maar hoorde iets over regen dit weekend? Alwéér in het weekend?![]()
Kale achterband geeft niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo... geen meets plannen.
Wat doet Martie...![]()
Maar ik kan de regen trotseren hoorHeb alleen nu een bijna kale achterband en er eigenlijk geen zin an
![]()
ik kwam er gisteren ook 1 tegen dus ik dacht gezellig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gisteren toen we weer door Amsterdam knalden dacht een rustige VFR rijder ook maar eens... hmmm, daar knal ik achteraanHelaas vervolgden wij een andere weg.
![]()
hier kun je verder rellen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
heb ik een rel gemist? Details, samenvatting. Jullie hebben een kwartier
Hmm, moet ik hieruit concluderen dat je een uitzondering bent onder de VFR rijders.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij was dus heeeeeeeel rustig aan het toeren :x achter een vrachtwagen die 20Km reed![]()
Hej, in dat ene kwartier kan ik je wel het adres gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
heb ik een rel gemist? Details, samenvatting. Jullie hebben een kwartier
whehehehe.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
whehehehe.
word ik in de gaten gehouden ofzo
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo... geen meets plannen.
Wat doet Martie...![]()
Maar ik kan de regen trotseren hoorHeb alleen nu een bijna kale achterband en er eigenlijk geen zin an
![]()
ja, ik las de laatste post en zag iets over een rel op de vrijdagmorgen. Zit nu ff bij te lezen vanaf begin van het topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Maar je komt zo koud binnenvallen en meteen over rellen.
ff geschiedenis tsjekken en je geeft zelf al een mooie relvoorzet @ dat topic.
quote:
nee dat zeker nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, moet ik hieruit concluderen dat je een uitzondering bent onder de VFR rijders.?
[..]
Hej, in dat ene kwartier kan ik je wel het adres geven![]()
Is wel makkelijker als anderen het weten, maar de meesten weten het wel. Tenminste... voor degenen die het moeten wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
die bestaat niet meer. Weg. Shredder. Foetsie.
en ik wil nog ff klein beetje onbekend blijven
Martie wilde met deze zachte g'ers gaan: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99651quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Racing_X-Ray het volgende:
tis pleuris weer hier in zaandam
ach regen in het weekend is voor mij niet zo erg, dan moet ik toch werken
waar hebben jullie een meet (sorry heb geen zin alles terug te lezen en ik zit op me werk)
Doet die gele vlek het intussen al?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
die bestaat niet meer. Weg. Shredder. Foetsie.
en ik wil nog ff klein beetje onbekend blijven
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Racing_X-Ray het volgende:
tis pleuris weer hier in zaandam
ach regen in het weekend is voor mij niet zo erg, dan moet ik toch werken
waar hebben jullie een meet (sorry heb geen zin alles terug te lezen en ik zit op me werk)
beetje laat.quote:
ik had nog geen F5 gegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
beetje laat.
Of vind je zelf van niet?
dit:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef bwt het volgende:
Wat is er dan laat aan???
beter dan 2 of 3 uur, hoewel, kan ik niet uitslapen............
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:52 schreef Youssef het volgende:
Martie wilde met deze zachte g'ers gaan: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99651Te ver voor jou denk ik
quote:
door dat te zeggen geef je hem juist reden om te blijven rellenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Van mij mag tie nu al dicht.
Een niet nader te noemen persoon heeft hem namelijk bevuild
Was wel leuk toch, geef maar toequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
door dat te zeggen geef je hem juist reden om te blijven rellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |