Gisteren toen we weer door Amsterdam knalden dacht een rustige VFR rijder ook maar eens... hmmm, daar knal ik achteraanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem gevraagd of ie het mij wilt leren![]()
er is binnenkort een DVD shoot van VFR rijders. en deze gast schijnt de foto's & films te maken![]()
Anders toeter je even.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ontwijk niks![]()
Kijk jij maar uit als je een vrachtwagen met aanhanger van oosterpoort ziet![]()
quote:
Nietusquote:
Als ik er aan denk zal ik het doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Anders toeter je even.
Ga ik wel aan de kant!
quote:
Ik zeg nog zo... geen meets plannen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Hier niet, maar hoorde iets over regen dit weekend? Alwéér in het weekend?![]()
Kale achterband geeft niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo... geen meets plannen.
Wat doet Martie...![]()
Maar ik kan de regen trotseren hoorHeb alleen nu een bijna kale achterband en er eigenlijk geen zin an
![]()
ik kwam er gisteren ook 1 tegen dus ik dacht gezellig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gisteren toen we weer door Amsterdam knalden dacht een rustige VFR rijder ook maar eens... hmmm, daar knal ik achteraanHelaas vervolgden wij een andere weg.
![]()
hier kun je verder rellen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
heb ik een rel gemist? Details, samenvatting. Jullie hebben een kwartier
Hmm, moet ik hieruit concluderen dat je een uitzondering bent onder de VFR rijders.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij was dus heeeeeeeel rustig aan het toeren :x achter een vrachtwagen die 20Km reed![]()
Hej, in dat ene kwartier kan ik je wel het adres gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
heb ik een rel gemist? Details, samenvatting. Jullie hebben een kwartier
whehehehe.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
whehehehe.
word ik in de gaten gehouden ofzo
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo... geen meets plannen.
Wat doet Martie...![]()
Maar ik kan de regen trotseren hoorHeb alleen nu een bijna kale achterband en er eigenlijk geen zin an
![]()
ja, ik las de laatste post en zag iets over een rel op de vrijdagmorgen. Zit nu ff bij te lezen vanaf begin van het topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Maar je komt zo koud binnenvallen en meteen over rellen.
ff geschiedenis tsjekken en je geeft zelf al een mooie relvoorzet @ dat topic.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |