abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27802237
Hallo!

Het viel me op dat hier nog geen centraal topic over was! En het viel me tevens op dat er hier op fok! een flink aantal mensen is dat zich afvraagt hoe... Of waar je het lef vandaan haalt om... Wat je het beste kunt zeggen... Enz enz enz! Volgens mij is er best behoefte naar om de kennis op dit gebied een beetje te centraliseren.

Waar is dit topic voor?
Dit topic is in het leven geroepen om al je vragen met betrekking tot het versieren van iemand van het andere geslacht (okee, homo's en lesbo's zijn ook welkom ) te stellen. Uiteraard leent dit topic zich ook prima voor discussies over technieken, het geven van tips of het plaatsen van succesverhalen. Psychologisch onderbouwde theorie is ook welkom, mits het goed toepasbaar is in de praktijk.

Waar is dit topic niet voor?
Het geven van tips die NIET in de praktijk getest zijn. Zorg ervoor dat je weet waar je het over hebt,
zodat je anderen niet (onbewust) op een zijspoor plaatst. Verder lijkt het me logisch dat je een ander gewoon in zijn/haar waarde laat, ongeacht wat hij/zij post/doet. Het plaatsen van je grootste blunders mag ook ergens anders, namelijk in de 'versierblunders'-reeks.

Wat versta je eigenlijk precies onder 'versieren'?
ver·sie·ren (ov.ww.)
1 voorzien van versiering => decoreren, opsieren, optooien, optuigen, tooien, verfraaien
2 langs officieuze weg regelen => ritselen
3 verleiden

Het gaat hier dus om een combinatie van 2 en 3: het genereren van aantrekkingskracht bij het andere geslacht. Het (leren) oproepen van bepaalde emoties met het doel iemand tot jou aan te trekken, zondar dat de ander zich gejaagd voelt. Het uiteindelijke doel? Een kus, een date, sex... Voor iedereen anders!

Zijn er ook praktijkcursussen?
Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.

URL's? Literatuur?

Alles van Ross Jeffries

Alles van David DeAngelo

Fastseduction.com - Bomvol goede adviezen!

En de dames dan?
'Versieren' lijkt misschien voornamelijk een aangelegenheid voor mannen, maar voor de assertieve vrouwen onder ons is er ongetwijfeld ook zat te leren! Daarnaast is feedback vanuit de vrouwelijke kant op het besprokene uiteraard meer dan welkom!

Is TS zo'n meesterversierder dan?
By all means NO! Sterker nog, ik ben compleet hopeloos op het gebied van het genereren van aantrekkingskracht. Ik heb flink wat theoretische kennis opgedaan, maar ben in de praktijk een hopeloze rookie. Kortom, ik open dit topic deels uit eigenbelang: naast je eigen ervaringen kun je ook veel leren van de ervaringen van een ander

Als je iets toe te voegen hebt aan deze verre van ideale OP, post het dan maar

Hier verder over VERSIEREN, dus niet over alle andere zaken.
pi_27802327
Nou kom op jongens, kom op met die gouden tips en ervaringen.

Mijn tip: Blijf rustig en rielekst, zet geen druk en wed op meerdere paarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tranceptor op 10-06-2005 13:05:54 ]
pi_27802421
Volgens mij waren we bij hoe om te gaan als jij verlegen bent, en die gene die je er wel leuk uit vind zien in de trein, dico whatever dat waarschijnlijk ook is.

Dus hoe kan je dat het beste aanpakken?
Proberen die persoon vaker tegen te komen?
Proberen iets minder verlegen te zijn er er op af gaan?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:47:54 #4
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27802435
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Nou kom op jongens, kom op met die gouden tips en ervaringen.

Mijn tip: Blijf rustig en rielekst, zet geen druk en wedt op meerdere paarden.
Als je de TS over neemt, doe het dan wel goed
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27802771
Humor is een pré
pi_27802930
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:

Mijn tip: Blijf rustig en rielekst, zet geen druk en wedt op meerdere paarden.
Het is wed.

Tvp'je enzo
En nogmaals: ik doe niet aan versieren, daar heb ik mijn kerstboompje voor
pi_27802985
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef Robinski het volgende:
Volgens mij waren we bij hoe om te gaan als jij verlegen bent, en die gene die je er wel leuk uit vind zien in de trein, dico whatever dat waarschijnlijk ook is.

Verlegenheid is iets waar je jezelf moet dwingen overheen te stappen. Als je een meisje leuk vind dan zal iedere vent een drempel van aanspreken voelen. Dat is normaal en een gezond iets. Het enige wat je bij zo'n contact moet doen is over die drempel heenstappen en gewoon een opmerking maken. Dat hoeft niet geweldig verheven te zijn , maar gebruik geen standaard 13 in een dozijn-opmerkingen.

Als je dan toch onverhoopt de moed niet kunt verzamelen verzamel dan subtiel wat informatie zodat je het mogelijk maakt om haar nog een keer te zien. Dan maak je jezelf echter well afhankelijk van de situatie en dat moet je proberen te voorkomen. Je kunt ook gewoon iemand een keer aanspreken voor een kort babbeltje zodat je daarna een aanleiding hebt haar aan te spreken.

Ik was vroeger ontzettend verlegen, maar als ik dat tegenwoordig vertel gelooft geen hond me.
pi_27803078
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik was vroeger ontzettend verlegen, maar als ik dat tegenwoordig vertel gelooft geen hond me.
laat ik dan toch maar wat oefenen
pi_27803193
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:08 schreef Robinski het volgende:

[..]

laat ik dan toch maar wat oefenen
Ik heb zelfs gehad dat ik mensen niet durfde te bellen omdat ik dacht dat ik iets fouts ging zeggen. Dat is een wereld van verschil met hoe ik nu ben.
pi_27803288
The Hitch is zo een pracht film erover
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_27803391
s
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb zelfs gehad dat ik mensen niet durfde te bellen omdat ik dacht dat ik iets fouts ging zeggen. Dat is een wereld van verschil met hoe ik nu ben.
ja, van verlegen bal naar stalker. Je moet jezelf maar zo ver krijgen :p
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:18:19 #12
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27803417
Iemand gaf mij een best maffe tip laatst... 's James Bond bestuderen in zijn films... (dat is geen geintje)
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27803469
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
s
[..]

ja, van verlegen bal naar stalker. Je moet jezelf maar zo ver krijgen :p
Zoek eens op wat een stalker is voor je woorden gaat roepen die je niet begrijpt of waar je de ernst niet van inziet. Bovendien heeft deze reactie hier geen plaats. Versieren gaat het hier over, persoonlijke aanvallen doe je maar in een ander topic.

domme relklonen ook... post dan onder je eigen naam schijtbak
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:20:23 #14
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27803490
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef DanielBo het volgende:
Iemand gaf mij een best maffe tip laatst... 's James Bond bestuderen in zijn films... (dat is geen geintje)
Die vent heeft wel stijl ja, dus als 'ie dat bedoelde kan het best een tip zijn.
Aan de andere kant: als ie bedoelde dat je een "license to kill" moet zien te krijgen...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27803733
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef Robinski het volgende:

Maar de jongens die je aanspreken in de trein zijn niet voor niets steevast vervelende, gladde types. Zij durven het immers aan om iemand die ze helemaal niet kennen te versieren. Waarop baseren ze dat? Je principes, je integriteit, je passies, je drijfveren? Nee, je grote ogen, je lekkere tieten, je geile rokje. En daarom zijn die types oninteressant.

(Als ik Kierkegaard in de trein zou lezen, en een jongen zou me daarover aanspreken, dát zou ik fantastisch vinden. Vermits hij zelf werkelijk geïnteresseerd is natuurlijk, en niet alleen een aanknopingspunt zoekt. Maar als hij dan m'n telefoonnummer vraagt, dan wordt hij toch dubieus.)

Ergo: 'erop afgaan' is iets voor versierders, en versierders zijn juist oninteressant. JoeyT is niet alleen die fantastische versierder, maar ook die jongen die zijn vriendin beduveld heeft. En denk je dat vrouwen dat willen? Wil jij een meisje dat zich laat versieren? Of wil je een meisje dat jou wil?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_27803796
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

Maar de jongens die je aanspreken in de trein zijn niet voor niets steevast vervelende, gladde types. Zij durven het immers aan om iemand die ze helemaal niet kennen te versieren. Waarop baseren ze dat? Je principes, je integriteit, je passies, je drijfveren? Nee, je grote ogen, je lekkere tieten, je geile rokje. En daarom zijn die types oninteressant.

(Als ik Kierkegaard in de trein zou lezen, en een jongen zou me daarover aanspreken, dát zou ik fantastisch vinden. Vermits hij zelf werkelijk geïnteresseerd is natuurlijk, en niet alleen een aanknopingspunt zoekt. Maar als hij dan m'n telefoonnummer vraagt, dan wordt hij toch dubieus.)

Ergo: 'erop afgaan' is iets voor versierders, en versierders zijn juist oninteressant. JoeyT is niet alleen die fantastische versierder, maar ook die jongen die zijn vriendin beduveld heeft. En denk je dat vrouwen dat willen? Wil jij een meisje dat zich laat versieren? Of wil je een meisje dat jou wil?

No words further.

ik ga maar eens verder
pi_27803982
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ergo: 'erop afgaan' is iets voor versierders, en versierders zijn juist oninteressant.
Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.

Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind? Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.

Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet. Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!

ik ben blij dat er nog genoeg leuke Nederlandse vrouwen zijn die niet zo zitten te zaniken
pi_27804111

Versierders zijn leuk voor in bed (soms), maar voor de rest heb je er niks aan.
Simpel. Kan je beter een poes nemen . Die zijn én lief én betrouwbaar.
pi_27804168
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.

Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind? Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.

Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet. Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!

ik ben blij dat er nog genoeg leuke Nederlandse vrouwen zijn die niet zo zitten te zaniken
Chapeau Chapeau! Niets dan lof Tranceptor, heel mooi verwoord!
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_27804298
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef sweetgirly het volgende:

Versierders zijn leuk voor in bed (soms), maar voor de rest heb je er niks aan.
Simpel. Kan je beter een poes nemen . Die zijn én lief én betrouwbaar.
En hoe kom jij aan je vriendjes dan? Zonder iemand te versieren op de één of andere manier.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_27804440
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef exec het volgende:

En hoe kom jij aan je vriendjes dan? Zonder iemand te versieren op de één of andere manier.
Tja, ze versieren mij meestal en ik hanteer een preventieve selectie-methode.
Gevoel . Soms duurt het dan nog een tijdje. En ik heb niet zoveel vriendjes gehad hoor, daarom waarschijnlijk. Alleen de aanhouders winnen soms bij mij, en soms ook zelfs dan niet .

ik ben een men's worst nightmare, en dat weet ik
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:54:09 #22
6472 Robinski
Icoontje!?
pi_27804544
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef Brendovic het volgende:
The Hitch is zo een pracht film erover
Zeker mooie film, alleen niet helemaal realistisch!
pi_27804612
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Tja, ze versieren mij meestal en ik hanteer een preventieve selectie-methode.
Gevoel . Soms duurt het dan nog een tijdje. En ik heb niet zoveel vriendjes gehad hoor, daarom waarschijnlijk. Alleen de aanhouders winnen soms bij mij, en soms ook zelfs dan niet .

ik ben een men's worst nightmare, en dat weet ik
Je bent gewoon een vaag wijf met angst voor de slechte man als raadgever...

maar je bent wel lief hoor
pi_27804815
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:

Je bent gewoon een vaag wijf met angst voor de slechte man als raadgever...
Ook dat, en ben geen wijf .
En slechte man als raadgever , van slechte mannen (jouw woorden, klinkt ook zo generaliserend) neem je toch ook geen raad aan, of zie ik dat nou verkeerd . Je bedoelt het waarschijnlijk anders. Maar luister liever naar mezelf wat dat betreft of zie het allemaal wel. En volgens mij ben ik daar nou niet slechter/dommer whatever van geworden. En zoniet, dan merk ik dat ook weer wel (lees: weer wat geleerd), niks mis mee .

En ik ben niet bang of angstig hoor, alleen maar realistisch
quote:
maar je bent wel lief hoor
Slijmbal
pi_27804861
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Robinski het volgende:

[..]

Zeker mooie film, alleen niet helemaal realistisch!
hij valt in slaap bij haar op de bank, met al ze kleren aan, geen tanden gepoetst etc.
volgende ochtend gaat ze naar hun werk, hij dus in zweet kleding etc
gaan ze uitgebreid staan zoenen, volgens mij is mijn mond dan echt zo ranzig dat je echt nie wilt zoenen
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')