Als je de TS over neemt, doe het dan wel goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Nou kom op jongens, kom op met die gouden tips en ervaringen.
Mijn tip: Blijf rustig en rielekst, zet geen druk en wedt op meerdere paarden.
Het is wed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn tip: Blijf rustig en rielekst, zet geen druk en wedt op meerdere paarden.
Verlegenheid is iets waar je jezelf moet dwingen overheen te stappen. Als je een meisje leuk vind dan zal iedere vent een drempel van aanspreken voelen. Dat is normaal en een gezond iets. Het enige wat je bij zo'n contact moet doen is over die drempel heenstappen en gewoon een opmerking maken. Dat hoeft niet geweldig verheven te zijn , maar gebruik geen standaard 13 in een dozijn-opmerkingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef Robinski het volgende:
Volgens mij waren we bij hoe om te gaan als jij verlegen bent, en die gene die je er wel leuk uit vind zien in de trein, dico whatever dat waarschijnlijk ook is.
Dus hoe kan je dat het beste aanpakken?
Proberen die persoon vaker tegen te komen?
Proberen iets minder verlegen te zijn er er op af gaan?
laat ik dan toch maar wat oefenenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was vroeger ontzettend verlegen, maar als ik dat tegenwoordig vertel gelooft geen hond me.![]()
Ik heb zelfs gehad dat ik mensen niet durfde te bellen omdat ik dacht dat ik iets fouts ging zeggen. Dat is een wereld van verschil met hoe ik nu ben.quote:
ja, van verlegen bal naar stalker. Je moet jezelf maar zo ver krijgen :pquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gehad dat ik mensen niet durfde te bellen omdat ik dacht dat ik iets fouts ging zeggen. Dat is een wereld van verschil met hoe ik nu ben.![]()
Zoek eens op wat een stalker is voor je woorden gaat roepen die je niet begrijpt of waar je de ernst niet van inziet. Bovendien heeft deze reactie hier geen plaats. Versieren gaat het hier over, persoonlijke aanvallen doe je maar in een ander topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
s
[..]
ja, van verlegen bal naar stalker. Je moet jezelf maar zo ver krijgen :p
Die vent heeft wel stijl ja, dus als 'ie dat bedoelde kan het best een tip zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef DanielBo het volgende:
Iemand gaf mij een best maffe tip laatst... 's James Bond bestuderen in zijn films... (dat is geen geintje)
Maar de jongens die je aanspreken in de trein zijn niet voor niets steevast vervelende, gladde types. Zij durven het immers aan om iemand die ze helemaal niet kennen te versieren. Waarop baseren ze dat? Je principes, je integriteit, je passies, je drijfveren? Nee, je grote ogen, je lekkere tieten, je geile rokje. En daarom zijn die types oninteressant.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef Robinski het volgende:
Volgens mij waren we bij hoe om te gaan als jij verlegen bent, en die gene die je er wel leuk uit vind zien in de trein, dico whatever dat waarschijnlijk ook is.
Dus hoe kan je dat het beste aanpakken?
Proberen die persoon vaker tegen te komen?
Proberen iets minder verlegen te zijn er er op af gaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de jongens die je aanspreken in de trein zijn niet voor niets steevast vervelende, gladde types. Zij durven het immers aan om iemand die ze helemaal niet kennen te versieren. Waarop baseren ze dat? Je principes, je integriteit, je passies, je drijfveren? Nee, je grote ogen, je lekkere tieten, je geile rokje. En daarom zijn die types oninteressant.
(Als ik Kierkegaard in de trein zou lezen, en een jongen zou me daarover aanspreken, dát zou ik fantastisch vinden. Vermits hij zelf werkelijk geïnteresseerd is natuurlijk, en niet alleen een aanknopingspunt zoekt. Maar als hij dan m'n telefoonnummer vraagt, dan wordt hij toch dubieus.)
Ergo: 'erop afgaan' is iets voor versierders, en versierders zijn juist oninteressant. JoeyT is niet alleen die fantastische versierder, maar ook die jongen die zijn vriendin beduveld heeft. En denk je dat vrouwen dat willen? Wil jij een meisje dat zich laat versieren? Of wil je een meisje dat jou wil?
Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar de jongens die je aanspreken in de trein zijn niet voor niets steevast vervelende, gladde types. Zij durven het immers aan om iemand die ze helemaal niet kennen te versieren. Waarop baseren ze dat? Je principes, je integriteit, je passies, je drijfveren? Nee, je grote ogen, je lekkere tieten, je geile rokje. En daarom zijn die types oninteressant.
(Als ik Kierkegaard in de trein zou lezen, en een jongen zou me daarover aanspreken, dát zou ik fantastisch vinden. Vermits hij zelf werkelijk geïnteresseerd is natuurlijk, en niet alleen een aanknopingspunt zoekt. Maar als hij dan m'n telefoonnummer vraagt, dan wordt hij toch dubieus.)
Ergo: 'erop afgaan' is iets voor versierders, en versierders zijn juist oninteressant.
Chapeau Chapeau! Niets dan lof Tranceptor, heel mooi verwoord!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.
Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind? Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.
Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet. Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!
ik ben blij dat er nog genoeg leuke Nederlandse vrouwen zijn die niet zo zitten te zaniken
En hoe kom jij aan je vriendjes dan? Zonder iemand te versieren op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef sweetgirly het volgende:
Versierders zijn leuk voor in bed (soms), maar voor de rest heb je er niks aan.
Simpel. Kan je beter een poes nemen. Die zijn én lief én betrouwbaar.
Tja, ze versieren mij meestal en ik hanteer een preventieve selectie-methode.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef exec het volgende:
En hoe kom jij aan je vriendjes dan? Zonder iemand te versieren op de één of andere manier.
Zeker mooie film, alleen niet helemaal realistisch!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef Brendovic het volgende:
The Hitch is zo een pracht film erover
Je bent gewoon een vaag wijf met angst voor de slechte man als raadgever...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tja, ze versieren mij meestal en ik hanteer een preventieve selectie-methode.
Gevoel. Soms duurt het dan nog een tijdje. En ik heb niet zoveel vriendjes gehad hoor, daarom waarschijnlijk. Alleen de aanhouders winnen soms bij mij, en soms ook zelfs dan niet
.
ik ben een men's worst nightmare, en dat weet ik
Ook dat, en ben geen wijfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent gewoon een vaag wijf met angst voor de slechte man als raadgever...
Slijmbalquote:maar je bent wel lief hoor![]()
hij valt in slaap bij haar op de bank, met al ze kleren aan, geen tanden gepoetst etc.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Robinski het volgende:
[..]
Zeker mooie film, alleen niet helemaal realistisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |