Zolang die nieuwe uren na 6en zijn vind ik het best.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef du_ke het volgende:
Nee hij duurt te kort. Er zitten niet voldoende uren in deze dag.
Op de achterkant staat ook "Just Entertainment"quote:
Dat van just entertainment had ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
Op de achterkant staat ook "Just Entertainment".
Zat er bij jou ondertiteling bij?
Tja maak dat die zogenaamde 'liberalen' maar eens duidelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
De EO heeft ook goede docu's over WOII
Zo slecht zijn die PO niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef du_ke het volgende:
Tja maak dat die zogenaamde 'liberalen' maar eens duidelijk.
Ow ja, ik heb nu ook ondertiteling.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat van just entertainment had ik niet eens gezien![]()
Maar ik heb gewoon subs. Besteld bij bol.com, tijdje terug
Wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef pberends het volgende:
Ow ja, ik heb nu ook ondertiteling.
yep hoewel spelletjesprogramma's als Perseconde wijzer of met het mes op tafel van mij best mgoenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is zeker niet alleen maar kommer en kwel bij de PO.
Ze zouden veel meer een soort van BBC moeten worden. Een zender als de Tros dat is gewoon belachelijk. Hersenloze spelletjesprogramma's pleonasme
Ik kijk sws geen enkel spelletjesprogramma.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef du_ke het volgende:
yep hoewel spelletjesprogramma's als Perseconde wijzer of met het mes op tafel van mij best mgoen.
Er zijn spelletjes en spelletjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kijk sws geen enkel spelletjesprogramma.
Van mij mogen ze allemaal naar de commerciële
2 netten voor de PO met kwaliteitsprogramma's. De vpro maakt vaak goede programma's. Een programma als Jiskefet is een verrijking en daar zou ruimte voor moeten zijn maar voor lingo enzo zou geen ruimte mogen zijn bij de PO
Knoop in je zakdoek. Met wijle Sylvia Millecamquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef du_ke het volgende:
Er zijn spelletjes en spelletjes.
Moet ook niet denken aan 'Knoop in je zakdoek' onderbroken door reclame.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
Zo raar zijn die uitspraken over fortuyn toch niet?
Nou, ik hoop dat Rosenzakkenvuller ook lekker doodbloedt met zijn gelul.quote:Ik denk dat Fortuyn zich in zijn eigen vingers gesneden heeft, ik hoop dat 'ie in zijn eigen vingers gesneden heeft en ik hoop dat de wond zo diep is dat het bloeden voor 15 mei niet ophoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |