waarschijnlijk wel...met haar eigen bloedquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
heb je ze ook op papier en in 3voud getekend?
en daarna ligt het bij de notarisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel...met haar eigen bloed![]()
Je gaat flippen als ze het wasbakje in de plee gebruikt? Je gaat flippen als ze geen pantoffels aan doet? Je gaat flippen als ze het aanrecht eens niet afdroogt? Je gaat flippen als ze je eens spontaan bruut wil nemen op de bank?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef dvdk het volgende:
dat zijn gewoon dingen waar ik over flip als ze dat zou doen, daarom dat ik het maar effe van te voren zeg
Ik vind zijn vriendin dan eigenlijk zieligerderderder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef tong_poh het volgende:
Elke topic dat ik van TS lees vraag ik mij altijd af.
Is ie gewoon een eikel of doet ie het om mensen hier op fok op te naaien.
Ik hoop voor TS de tweede anders vind ik hem toch wel erg zielig.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
-Geen geflikflooi op m'n witte bank want anders wordt die vies.
Verder mag ze wel alles van me, tv kijken enzo, als er geen prog is die ik wil zien...of internetten, als't maar geen half uur achtereen is. beetje saai namelijk
Wat zul jij een heerlijke passievolle minnaar zijn trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
Roken tijdens de seks lijkt me idd niet aan te radenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
Niet roken in bed (cq tijdens sex) is eigenlijk het enige.
Valt mee te leven
Dat doet-ie vast op de vloer, anders kreuken z'n lakens ook nog eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat zul jij een heerlijke passievolle minnaar zijn trouwens
als dat alles isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Ram6 het volgende:
mijn vriendin heeft maar 2 regels: Niet binnen roken en seks op commando. Met beide kan ik leven..
Als ik jou vriendin was geweest had ik je nu al klappen gegeven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
Wat mag jij allemaal niet van je partner als hij/zij bij je op bezoek komt?
-Ze mag bij mij iig niet roken binnen!
-En ze moet d'r voeten afvegen als ze binnen komt en ze moet pantoffels aan.
-En als ze naar de wc gaat beneden moet ze in de keuken d'r handen wassen want we gebruiken dat wasbakje in de wc niet
-En dan het aanrecht goed droogvegen want anders krijg je kalkaanslag en krijg ik die vlekken niet meer weg!
Dat was het geloof ik wel zo'n beetje.
Nog een leuke regels zou zijn dat ze alleen maar naakt mag rondlopen maar ik denk dat ik dan klappies zou krijgen als ik dat zou voorstellen![]()
Verder mag ze wel alles van me, tv kijken enzo, als er geen prog is die ik wil zien...of internetten, als't maar geen half uur achtereen is. beetje saai namelijk
Vrienden van Ram6 : Ram6 kom hier Ram hem er eens lekker bij me inquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Ram6 het volgende:
mijn vriendin heeft maar 2 regels: Niet binnen roken en seks op commando. Met beide kan ik leven..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Ik vind die vriendin nog dommer dan TS
Ik had met een peuk in smoel, op mijn allerhoogste hakken, mijn handen gewassen in de plee en deze al druppend uitgeschud boven je aanrecht, om me vervolgens te vingeren op je witte bank
Idioot
Ben je dan zo'n enorme muts,dat je zelf de bril niet omlaag kan doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef Xanthe het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik van mijn partner echt verwacht en dat is de bril omhoog als hij gaat plassen. En s'avonds voor we naar bed gaan moet ie wel weer naar beneden staan omdat ie anders s'nachts wakker word van mijn gevloek omdat ik op die koude rand zit ipv. op de bril.
Oh ja schatje, ga door, ga door!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Ik had met een peuk in smoel, op mijn allerhoogste hakken, mijn handen gewassen in de plee en deze al druppend uitgeschud boven je aanrecht, om me vervolgens te vingeren op je witte bank
Idioot
wehehhe fuckin autist.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef dvdk het volgende:
dat zijn gewoon dingen waar ik over flip als ze dat zou doen, daarom dat ik het maar effe van te voren zeg
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef TGT het volgende:
- Plunder mn kasten leeg
- Verplicht chillen
- Doen waar je zin in hebt
Maja geldt voor iedereen die mn huis in loopt..
Pff regels...
HEERLIJK! Zulke vrouwenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
Volledig mee eens. Bij mij geldt: doe alles wat je thuis ook doet en laat alles wat je thuis ook laat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Natalie het volgende:
Vrij eenvoudig:
- In dit huis wordt niet gerookt.
- Je schoenen mag je aanhouden, maar svp níet op de bank.
- Je voeten (+ sokken en zonder schoenen) met je best op tafel pleuren mitsbehalve als er eten op staat.
Kom je op visite, dan krijg je natuurlijk thee en biscuitjes enzo
Ben je kind aan huis of familie? Dan staat de koelkast in de keuken. Hij is groot en vol en als je trek hebt in iets lekker dan hebben we ook nog een grote voorraadkast vol met lekkere dingetjes. Help yourself. We zijn geen restaurant.
oh ja, dan kreeg je een klap voor je kanus van me en zwierde ik je buitenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
Aan die wasbakjes heb je vaak sowieso geen drol, daar passen de handen niet eens normaal in het bakje/onder de kraan. Tis slechts om je geweten te sussen dat je je handen hebt gewassen na het plassenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef ivetje het volgende:
En waarom heb je dan een wasbakje in je wc als je hem toch niet gebruikt
LOL, volgens mij moet je je eens laten behandelen voor je dangmatige aandoeningen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:54 schreef dvdk het volgende:
[..]
oh ja, dan kreeg je een klap voor je kanus van me en zwierde ik je buiten![]()
Geil. Ik heb ook een witte bank. Kom je eens langs?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
En doe je slofjes aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef Rio het volgende:
Ik ook niet.
DING DONG
"Hoi schatje, gezellig dat je er bent (smak, smak). MAAR DOE GVD WEL JE SCHOENEN UIT VOORDAT JE BINNENKOMT!"
Kanusquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:54 schreef dvdk het volgende:
[..]
oh ja, dan kreeg je een klap voor je kanus van me en zwierde ik je buiten![]()
Eens is, al zou ik ze wel uitdoen uit respect. Is de al eerder genoemde angst voor het slijten der vloer denk ik. Calvinistische bekrompenheid, haat ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef hilliebillie het volgende:
maar waarom zou je je schoenen uit doen binnen?
ik vind dat echt geen porum.
Ik hoef echt niet iemands anders tenenkaas te ruiken, en je krijgt er koude voeten van.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of ik bij iemand binnen zou gaan als ik er mijn schoenen uit zou moeten doen (ik vind het trouwens vrij onbeschoft om zoiets te vragen, als er een mat ligt veeg ik mijn voeten, en ik zorg ook wel dat ik geen poep aan mn schoen heb. Zijn die mensen soms bang dat ze meer dan 1 keer per jaar moeten stofzuigen ofzo)
wie kan mij uitleggen wat die onzin van schoenen uit inhoudt want ik snap er de ballen niet an
trouwens als er mensen bij mij komen die de schoenen uit willen weiger ik dat ook, vind ik echt vies en onsmakelijk. (ben ooit bij iemand geweest en die zat met haar voeten (zonder schoenen aan dus, met sokken dat wel) op een kratje bier, met haar tenen met de flesjes te spelen, en zich maar afvragen waarom niemand bier uit dat kratje wilde, maar het ergens anders ging halen)
Maar om een lang verhaal kort te maken: bij mij houdt iedereen de schoenen aan (behalve dan als er poep onder zit) en 's avonds mag je best sloffen/pantoffels aan, maar geen blote voeten/sokken
Verder heb ik er nog niet echt over nagedacht wat voor regels ik zal hebben als ik op me zelf woon/samenwoon
Omdat het er smerig uitziet, mijn wc is in de badkamer waar ook de wasmachine en dergelijke staan. En ik dus regelmatig naar binnen loop. Ik vind zo een bril die omhoog staat dan echt een smerig gezicht.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Rio het volgende:
Is overigens net zo'n bizar maatschappelijk vraagstuk als waarom heren de bril omlaag moeten doen, terwijl heren de bril het minst gebruiken. Omhoog laten staan als bewijs dat hij ook in die stand stond tijdens het urineren is veel logischer toch?
Misschien moet je je sanitair dan wat vaker schoonmakenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef MissX het volgende:
[..]
Omdat het er smerig uitziet, mijn wc is in de badkamer waar ook de wasmachine en dergelijke staan. En ik dus regelmatig naar binnen loop. Ik vind zo een bril die omhoog staat dan echt een smerig gezicht.
Nog nooooooit eerder gehoord..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrienden van Ram6 : Ram6 kom hier Ram hem er eens lekker bij me in
LoL , ik vergeet het met mijn duffe slaperige kop om daar aan te denken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ben je dan zo'n enorme muts,dat je zelf de bril niet omlaag kan doen?![]()
![]()
Nee, want er is niets zo ontnuchterend 's ochtends als gaan zitten op een koud porceleinen wc-rand bespekt met half opgedroogde urine spetters, schaamharen, restjes papier en al dies meer wat op die hoogte ronddwarrelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:06 schreef Xanthe het volgende:
LoL , ik vergeet het met mijn duffe slaperige kop om daar aan te denken.
Vandaar dat het dus alleen voor het moment dat we naar bed gaan geld.
Gatver, ik wil wel komen barbequen maar naar de wc wil ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, want er is niets zo ontnuchterend 's ochtends als gaan zitten op een koud porceleinen wc-rand bespekt met half opgedroogde urine spetters, schaamharen, restjes papier en al dies meer wat op die hoogte ronddwarrelt.
Oftewel: Gewoon de bril inclusief deksel dichtdoen na iedere beurt. Ongeacht het geslacht moet er dan werk verricht worden voordat tot de lozing overgegaan kan worden.
Of je houd je toilet schoonquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, want er is niets zo ontnuchterend 's ochtends als gaan zitten op een koud porceleinen wc-rand bespekt met half opgedroogde urine spetters, schaamharen, restjes papier en al dies meer wat op die hoogte ronddwarrelt.
Oftewel: Gewoon de bril inclusief deksel dichtdoen na iedere beurt. Ongeacht het geslacht moet er dan werk verricht worden voordat tot de lozing overgegaan kan worden.
Helemaal mee eens, maar dan gaat m'n zorgvuldig opgebouwde beeldspraak verloren.quote:
Dat dus. Pak zelf maar wat drinken of eten als je wat wilt, niet vragen maar melden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef TGT het volgende:
- Plunder mn kasten leeg
- Verplicht chillen
- Doen waar je zin in hebt
Maja geldt voor iedereen die mn huis in loopt..
Pff regels...
Dat vroeg ik me dus ook af!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef hilliebillie het volgende:
maar waarom zou je je schoenen uit doen binnen?
ik vind dat echt geen porum.
Ik hoef echt niet iemands anders tenenkaas te ruiken, en je krijgt er koude voeten van.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of ik bij iemand binnen zou gaan als ik er mijn schoenen uit zou moeten doen (ik vind het trouwens vrij onbeschoft om zoiets te vragen, als er een mat ligt veeg ik mijn voeten, en ik zorg ook wel dat ik geen poep aan mn schoen heb. Zijn die mensen soms bang dat ze meer dan 1 keer per jaar moeten stofzuigen ofzo)
wie kan mij uitleggen wat die onzin van schoenen uit inhoudt want ik snap er de ballen niet an
trouwens als er mensen bij mij komen die de schoenen uit willen weiger ik dat ook, vind ik echt vies en onsmakelijk. (ben ooit bij iemand geweest en die zat met haar voeten (zonder schoenen aan dus, met sokken dat wel) op een kratje bier, met haar tenen met de flesjes te spelen, en zich maar afvragen waarom niemand bier uit dat kratje wilde, maar het ergens anders ging halen)
Maar om een lang verhaal kort te maken: bij mij houdt iedereen de schoenen aan (behalve dan als er poep onder zit) en 's avonds mag je best sloffen/pantoffels aan, maar geen blote voeten/sokken
Verder heb ik er nog niet echt over nagedacht wat voor regels ik zal hebben als ik op me zelf woon/samenwoon
Of je woont op kamers of je bent een viezerik als je zo'n wc hebt....quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet en dat geld voor iedereen. Maar daar heb ik 2 goede redenen voor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef Farao het volgende:
Mijn vrouw wil niet dat er gerookt wordt in huis, verder geen rare regels.
Wat hij zegt en het helpt misschien ook wel tegen de smetvrees.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:59 schreef Dr_Morreau het volgende:
TS: Misschien moeten jullie meer sex hebben met zijn tweetjes, daar word je relaxed van![]()
weet ik veel waar jij je wiet opbergtquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
maar niet te gek wordt en je het zelf opruimt, geen probleem.
1 regel misschien, maar dat is meer gewoon fatsoen dan een regel: niet in kasten snuffelen waar je niets te zoeken hebt.
Naar wiet kun je heeel lang zoeken bij mij: ik ben meer van de drank en sigaretten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:10 schreef Brendovic het volgende:
[..]
weet ik veel waar jij je wiet opbergt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef Farao het volgende:
Ohja, m'n vrouw vind 't ook niet prettig als collega's die langskomen met 'n dienstvoertuig (die opvallende gele) ze recht voor de deur neerzetten, zeker als 't er meer zijn, dat trekt nogal aandacht.
Dus die "moeten" aan de zijkant of achterom 't huis neergezet worden.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef Farao het volgende:
Ohja, m'n vrouw vind 't ook niet prettig als collega's die langskomen met 'n dienstvoertuig (die opvallende gele) ze recht voor de deur neerzetten, zeker als 't er meer zijn, dat trekt nogal aandacht.
Ik denk niet dat jou plan de gezelligheid hier in huis echt bevorderd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:53 schreef Dr_Morreau het volgende:
Je geeft je vrouw duidelijk teveel ruimte. Daar maken ze gretig gebruik van, dat zit in de aard van het beestje. Maar goed, om dit te corrigeren zou ik beginnen met een week lang negeren.
En negeren wil dus zeggen: niet tegen praten, niet aanraken, en geen oogcontact! Op den duur zal ze tegen je aan gaan springen en lawaai maken natuurlijk, maar dan gewoon doorzetten: negeren!
Na deze "afbraak" periode kun je langzaam weer op gaan bouwen: je laat een collega zijn auto in de voortuin parkeren, en als er geen protest volgt: braaf! Volgt er wel protest, dan weer een week negeren! Enzovoorts enzoverder, veel succes!
En dan hoef je niet eens zo ver weg om dat mee te maken: eerste keer eten bij zweedse "schoonouders", uren gedaan om de juiste outfit te vinden ("Een beetje van mezelf een een beetje van M... ijn schoonouders"), kom je aan met een leuk bos bloemen en even zit je met glitterende schapensokken aan tafel. Leuk...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef dmd het volgende:
in sommige culturen is't heel normaal hoor als je eerst je schoenen uit doet voor je binnen komt
Maakt ze zich zo druk om wat de buren denken? Dat lijkt me erg irritant.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef Farao het volgende:
Volgens mij niet echt om de buren, die weten ondertussen wel wat ik doe en waarom die voertuigen hier soms even staan, maar al 't overige verkeer dat langskomt kijkt er ook naar en "Al die ambulance voor de deur trekken de aandacht en iedereen kijkt ernaar en alle voorbijgangers kijken naar binnen om te kijken of ze kunnen zien of er iets aan de hand is, en de voortuin staat nog vol onkruid en moet weer nodig gedaan worden en bladie bladie..."quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Maakt ze zich zo druk om wat de buren denken? Dat lijkt me erg irritant.
De nieuwsgierigheid van mensen is ongelooflijk met name ramptoerisme is erg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef Farao het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt om de buren, die weten ondertussen wel wat ik doe en waarom die voertuigen hier soms even staan, maar al 't overige verkeer dat langskomt kijkt er ook naar en "Al die ambulance voor de deur trekken de aandacht en iedereen kijkt ernaar en alle voorbijgangers kijken naar binnen om te kijken of ze kunnen zien of er iets aan de hand is
Ik beschreef hier dan ook niet noodzakelijkerwijs mijn thuissituatie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:35 schreef Xanthe het volgende:
Of je woont op kamers of je bent een viezerik als je zo'n wc hebt....
Ik maak m toch bijna dagelijks schoon... De ene keer wat beter dan de andere keer , maar elke dag gaat er in elk geval wat chloor of dettol (op een papiertje) over de rand enzo...
Daar zou ik dus niet naar de wc gaan en ook niet zo erg vaak op visite komen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar ik ken wel iemand waarbij het toilet er zo uitziet.Dan ben je maar wat blij dat je als man staande je blaas kunt legen. Al maakt het op zo'n toilet waarschijnlijk weinig uit wat er naast de pot valt als je als vrouw besluit het dan maar via het mannelijke standje te proberen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef Farao het volgende:
[..]
en de voortuin staat nog vol onkruid en moet weer nodig gedaan worden en bladie bladie..."![]()
Is het gezellig bij de politiequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
Wat mag jij allemaal niet van je partner als hij/zij bij je op bezoek komt?
-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |