waarschijnlijk wel...met haar eigen bloedquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
heb je ze ook op papier en in 3voud getekend?
en daarna ligt het bij de notarisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel...met haar eigen bloed![]()
Je gaat flippen als ze het wasbakje in de plee gebruikt? Je gaat flippen als ze geen pantoffels aan doet? Je gaat flippen als ze het aanrecht eens niet afdroogt? Je gaat flippen als ze je eens spontaan bruut wil nemen op de bank?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef dvdk het volgende:
dat zijn gewoon dingen waar ik over flip als ze dat zou doen, daarom dat ik het maar effe van te voren zeg
Ik vind zijn vriendin dan eigenlijk zieligerderderder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef tong_poh het volgende:
Elke topic dat ik van TS lees vraag ik mij altijd af.
Is ie gewoon een eikel of doet ie het om mensen hier op fok op te naaien.
Ik hoop voor TS de tweede anders vind ik hem toch wel erg zielig.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
-Geen geflikflooi op m'n witte bank want anders wordt die vies.
Verder mag ze wel alles van me, tv kijken enzo, als er geen prog is die ik wil zien...of internetten, als't maar geen half uur achtereen is. beetje saai namelijk
Wat zul jij een heerlijke passievolle minnaar zijn trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
-Geen geflikflooi op m'n witte bank want anders wordt die vies.
Roken tijdens de seks lijkt me idd niet aan te radenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
Niet roken in bed (cq tijdens sex) is eigenlijk het enige.
Valt mee te leven
Dat doet-ie vast op de vloer, anders kreuken z'n lakens ook nog eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat zul jij een heerlijke passievolle minnaar zijn trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |