waarschijnlijk wel...met haar eigen bloedquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
heb je ze ook op papier en in 3voud getekend?
en daarna ligt het bij de notarisquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel...met haar eigen bloed![]()
Je gaat flippen als ze het wasbakje in de plee gebruikt? Je gaat flippen als ze geen pantoffels aan doet? Je gaat flippen als ze het aanrecht eens niet afdroogt? Je gaat flippen als ze je eens spontaan bruut wil nemen op de bank?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef dvdk het volgende:
dat zijn gewoon dingen waar ik over flip als ze dat zou doen, daarom dat ik het maar effe van te voren zeg
Ik vind zijn vriendin dan eigenlijk zieligerderderder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef tong_poh het volgende:
Elke topic dat ik van TS lees vraag ik mij altijd af.
Is ie gewoon een eikel of doet ie het om mensen hier op fok op te naaien.
Ik hoop voor TS de tweede anders vind ik hem toch wel erg zielig.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
-Geen geflikflooi op m'n witte bank want anders wordt die vies.
Verder mag ze wel alles van me, tv kijken enzo, als er geen prog is die ik wil zien...of internetten, als't maar geen half uur achtereen is. beetje saai namelijk
Wat zul jij een heerlijke passievolle minnaar zijn trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
Roken tijdens de seks lijkt me idd niet aan te radenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
Niet roken in bed (cq tijdens sex) is eigenlijk het enige.
Valt mee te leven
Dat doet-ie vast op de vloer, anders kreuken z'n lakens ook nog eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat zul jij een heerlijke passievolle minnaar zijn trouwens
als dat alles isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Ram6 het volgende:
mijn vriendin heeft maar 2 regels: Niet binnen roken en seks op commando. Met beide kan ik leven..
Als ik jou vriendin was geweest had ik je nu al klappen gegeven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
Wat mag jij allemaal niet van je partner als hij/zij bij je op bezoek komt?
-Ze mag bij mij iig niet roken binnen!
-En ze moet d'r voeten afvegen als ze binnen komt en ze moet pantoffels aan.
-En als ze naar de wc gaat beneden moet ze in de keuken d'r handen wassen want we gebruiken dat wasbakje in de wc niet
-En dan het aanrecht goed droogvegen want anders krijg je kalkaanslag en krijg ik die vlekken niet meer weg!
Dat was het geloof ik wel zo'n beetje.
Nog een leuke regels zou zijn dat ze alleen maar naakt mag rondlopen maar ik denk dat ik dan klappies zou krijgen als ik dat zou voorstellen![]()
Verder mag ze wel alles van me, tv kijken enzo, als er geen prog is die ik wil zien...of internetten, als't maar geen half uur achtereen is. beetje saai namelijk
Vrienden van Ram6 : Ram6 kom hier Ram hem er eens lekker bij me inquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Ram6 het volgende:
mijn vriendin heeft maar 2 regels: Niet binnen roken en seks op commando. Met beide kan ik leven..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Ik vind die vriendin nog dommer dan TS
Ik had met een peuk in smoel, op mijn allerhoogste hakken, mijn handen gewassen in de plee en deze al druppend uitgeschud boven je aanrecht, om me vervolgens te vingeren op je witte bank
Idioot
Ben je dan zo'n enorme muts,dat je zelf de bril niet omlaag kan doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef Xanthe het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik van mijn partner echt verwacht en dat is de bril omhoog als hij gaat plassen. En s'avonds voor we naar bed gaan moet ie wel weer naar beneden staan omdat ie anders s'nachts wakker word van mijn gevloek omdat ik op die koude rand zit ipv. op de bril.
Oh ja schatje, ga door, ga door!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Ik had met een peuk in smoel, op mijn allerhoogste hakken, mijn handen gewassen in de plee en deze al druppend uitgeschud boven je aanrecht, om me vervolgens te vingeren op je witte bank
Idioot
wehehhe fuckin autist.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef dvdk het volgende:
dat zijn gewoon dingen waar ik over flip als ze dat zou doen, daarom dat ik het maar effe van te voren zeg
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef TGT het volgende:
- Plunder mn kasten leeg
- Verplicht chillen
- Doen waar je zin in hebt
Maja geldt voor iedereen die mn huis in loopt..
Pff regels...
HEERLIJK! Zulke vrouwenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
Volledig mee eens. Bij mij geldt: doe alles wat je thuis ook doet en laat alles wat je thuis ook laat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Natalie het volgende:
Vrij eenvoudig:
- In dit huis wordt niet gerookt.
- Je schoenen mag je aanhouden, maar svp níet op de bank.
- Je voeten (+ sokken en zonder schoenen) met je best op tafel pleuren mitsbehalve als er eten op staat.
Kom je op visite, dan krijg je natuurlijk thee en biscuitjes enzo
Ben je kind aan huis of familie? Dan staat de koelkast in de keuken. Hij is groot en vol en als je trek hebt in iets lekker dan hebben we ook nog een grote voorraadkast vol met lekkere dingetjes. Help yourself. We zijn geen restaurant.
oh ja, dan kreeg je een klap voor je kanus van me en zwierde ik je buitenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
Idioot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |