abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27788854
Ik heb eigenlijk maar 2 regels:
1) niet roken op de slaapkamer, dat doe ik zelf namelijk ook niet
2) wees GVD jezelf en hou (naast regel 1) geen rekening met mij

nuancering: als je iemand leuk vind dan is dat vanwege het hele plaatje .. als er dus dingen zijn die je niet leuk vind moet je óf dat accepteren óf diegene dumpen.... sim-pel
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:14:50 #82
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_27788877
Flikflooien op een witte bank? Wat boeit dat nou, pauper?!
feest
pi_27788944
bank, dat is toch meubilair en dat valt toch onder de GEBRUIKSvoorwerpen
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:23:16 #84
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_27789196
Ohja, m'n vrouw vind 't ook niet prettig als collega's die langskomen met 'n dienstvoertuig (die opvallende gele) ze recht voor de deur neerzetten, zeker als 't er meer zijn, dat trekt nogal aandacht.
Dus die "moeten" aan de zijkant of achterom 't huis neergezet worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Farao op 09-06-2005 22:29:11 ]
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  Moderator donderdag 9 juni 2005 @ 22:24:56 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_27789254
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:10 schreef Brendovic het volgende:

[..]

weet ik veel waar jij je wiet opbergt
Naar wiet kun je heeel lang zoeken bij mij: ik ben meer van de drank en sigaretten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_27789714
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef Farao het volgende:
Ohja, m'n vrouw vind 't ook niet prettig als collega's die langskomen met 'n dienstvoertuig (die opvallende gele) ze recht voor de deur neerzetten, zeker als 't er meer zijn, dat trekt nogal aandacht.
kewl
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:39:11 #87
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_27789828
Ze moet mijn drol pijpen en daarna mag ze doen alsof ze thuis is
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_27790406
quote:

Je geeft je vrouw duidelijk teveel ruimte. Daar maken ze gretig gebruik van, dat zit in de aard van het beestje. Maar goed, om dit te corrigeren zou ik beginnen met een week lang negeren.

En negeren wil dus zeggen: niet tegen praten, niet aanraken, en geen oogcontact! Op den duur zal ze tegen je aan gaan springen en lawaai maken natuurlijk, maar dan gewoon doorzetten: negeren!

Na deze "afbraak" periode kun je langzaam weer op gaan bouwen: je laat een collega zijn auto in de voortuin parkeren, en als er geen protest volgt: braaf! Volgt er wel protest, dan weer een week negeren! Enzovoorts enzoverder, veel succes!
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:03:44 #89
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27790757
Jeutje, voor mij zouden zulke kampregels rede zijn om er de brui aan te geven. Laat me lekker mijn ding doen

Uiteraard met inachtname van simpel fatsoen als schoenen uit en niet roken indien niet gewenst
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:21:11 #90
48645 Farao
pi_27791325
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:53 schreef Dr_Morreau het volgende:

Je geeft je vrouw duidelijk teveel ruimte. Daar maken ze gretig gebruik van, dat zit in de aard van het beestje. Maar goed, om dit te corrigeren zou ik beginnen met een week lang negeren.

En negeren wil dus zeggen: niet tegen praten, niet aanraken, en geen oogcontact! Op den duur zal ze tegen je aan gaan springen en lawaai maken natuurlijk, maar dan gewoon doorzetten: negeren!

Na deze "afbraak" periode kun je langzaam weer op gaan bouwen: je laat een collega zijn auto in de voortuin parkeren, en als er geen protest volgt: braaf! Volgt er wel protest, dan weer een week negeren! Enzovoorts enzoverder, veel succes!
Ik denk niet dat jou plan de gezelligheid hier in huis echt bevorderd.

Overigens heeft ze wel 'n beetje gelijk. Toen ik 40 werd stonden er op 'n gegeven moment 3 ambulance's, 2 piketvoertuigen van de ambulancedienst en 'n brandweerbusje voor de deur.

Alle voorbijgangers kijken, de auto's gaan langerzamer rijden, en er kwamen zelfs al sentatiezoekers met de camera aangelopen om te kijken of er misschien iets gebeurd was terwijl 't dus alleen hongerige collega's betrof die zin hadden in 'n stuk vlaai.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:25:17 #91
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_27791462
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef dmd het volgende:
in sommige culturen is't heel normaal hoor als je eerst je schoenen uit doet voor je binnen komt
En dan hoef je niet eens zo ver weg om dat mee te maken: eerste keer eten bij zweedse "schoonouders", uren gedaan om de juiste outfit te vinden ("Een beetje van mezelf een een beetje van M... ijn schoonouders"), kom je aan met een leuk bos bloemen en even zit je met glitterende schapensokken aan tafel. Leuk...

Wat betreft zijn regels: niet in huis roken (maar we laten binnenkort een afzuigstysteem plaatsen).
Mijn regels: niets in de koelkast wat langer dan een week over datum is.
pi_27792528
quote:
Maakt ze zich zo druk om wat de buren denken? Dat lijkt me erg irritant.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:12:10 #93
48645 Farao
pi_27793049
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:

Maakt ze zich zo druk om wat de buren denken? Dat lijkt me erg irritant.
Volgens mij niet echt om de buren, die weten ondertussen wel wat ik doe en waarom die voertuigen hier soms even staan, maar al 't overige verkeer dat langskomt kijkt er ook naar en "Al die ambulance voor de deur trekken de aandacht en iedereen kijkt ernaar en alle voorbijgangers kijken naar binnen om te kijken of ze kunnen zien of er iets aan de hand is, en de voortuin staat nog vol onkruid en moet weer nodig gedaan worden en bladie bladie..."
pi_27793296
Ik heb geen regels... tenminste niet zolang eventuele bezoek(st)ers er geen tyfuszooi van maken in mn huis.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:23:54 #95
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_27793304
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef Farao het volgende:

[..]

Volgens mij niet echt om de buren, die weten ondertussen wel wat ik doe en waarom die voertuigen hier soms even staan, maar al 't overige verkeer dat langskomt kijkt er ook naar en "Al die ambulance voor de deur trekken de aandacht en iedereen kijkt ernaar en alle voorbijgangers kijken naar binnen om te kijken of ze kunnen zien of er iets aan de hand is
De nieuwsgierigheid van mensen is ongelooflijk met name ramptoerisme is erg.

Een vriend van mij heeft een hartstilstand gekregen (en helaas overleden) in een eetgelegenheid aan de promenade in Heerlen. Binnen een mum van tijd stonden er zo'n 200 man te kijken. Nadat die jongen was afgevoerd, vroegen ze schaamteloos aan mij wat voor drugs hij genomen had. Het kwam natuurlijk niet bij ze op, dat ie misschien ziek was.
Horrible Cunt!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:58:12 #96
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_27797476
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:35 schreef Xanthe het volgende:
Of je woont op kamers of je bent een viezerik als je zo'n wc hebt....
Ik maak m toch bijna dagelijks schoon... De ene keer wat beter dan de andere keer , maar elke dag gaat er in elk geval wat chloor of dettol (op een papiertje) over de rand enzo...
Ik beschreef hier dan ook niet noodzakelijkerwijs mijn thuissituatie.

Ik deed een beroep op m'n inlevingsvermogen en stelde een beeld voor van de gemiddelde Fok!ker en probeerde dat wat bloemig uit te drukken.

Maar ik ken wel iemand waarbij het toilet er zo uitziet. Dan ben je maar wat blij dat je als man staande je blaas kunt legen. Al maakt het op zo'n toilet waarschijnlijk weinig uit wat er naast de pot valt als je als vrouw besluit het dan maar via het mannelijke standje te proberen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_27804960
TS: en jouw vriendin pikt dat allemaal?
Of heb je nog geen vriendin?
Hopelijk wordt het iemand als SHE

Hier gelden geen bijzondere regels.
We lopen beide op sokken in huis, wat visite doet moeten ze lekker zelf weten.
En we roken niet in de slaapkamer.
Geen regel maar wel prettig:
Bellen als het later wordt.
Als hij uit zijn werk komt, sokken tegen de wasmachine zetten en schone aantrekken.
Want die dingen krijgen een kudde olifanten gewoon om, brrr.
It's amazing what we can do with love...
pi_27814538
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef ArtyShock het volgende:

[..]
Maar ik ken wel iemand waarbij het toilet er zo uitziet. Dan ben je maar wat blij dat je als man staande je blaas kunt legen. Al maakt het op zo'n toilet waarschijnlijk weinig uit wat er naast de pot valt als je als vrouw besluit het dan maar via het mannelijke standje te proberen.
Daar zou ik dus niet naar de wc gaan en ook niet zo erg vaak op visite komen...
Ik vind dat zo ranzig....
Ik plas nog liever in de bosjes dan op een gore plee...
pi_27815795
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef Farao het volgende:

[..]

en de voortuin staat nog vol onkruid en moet weer nodig gedaan worden en bladie bladie..."
Zo'n voortuin hebben wij ook

Verder geen regels hier, behalve iedereen in zijn of haar waarde laten.
De deuren als een "sluis" dichthouden zodat onze dieren niet kunnen ontsnappen.
En je blijft uit de kasten en laden hier in huis. (prive-dingen en zo).

Mmmm, wel een paar regeltjes dus
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:12:41 #100
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_27816135
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef dvdk het volgende:
Wat mag jij allemaal niet van je partner als hij/zij bij je op bezoek komt?
-
Is het gezellig bij de politie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')