heb je al gemaild? Je kan t voorkomen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
1tje maar Suijk.die andere kan je beschouwen als "niet-spelend met lid"
Nee, want dan zijn er 2 Ajax-mods. Ook niet goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je al gemaild? Je kan t voorkomen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
ik vind eik dat het iemand moet worden van een niet top 3 club
Ik ben het nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
met dat chinshan icoontje
JM heeft straks 6 weken zomervakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef Suijk het volgende:
En het zou zo maar kunnen gebeuren dat JM opeens wel gaat modden, zitten we er toch maar mooi mee opgescheept!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
ik vind eik dat het iemand moet worden van een niet top 3 club
oh,ohhhh.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
JM heeft straks 6 weken zomervakantie
Nee je kunt nog steeds solliciteren dan gaan ze in conclaafquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
Zijn we er al uit?
Misschien stuur ik nog wel een mail, ze kunnen moeilijk in conclaaf gaan als alleen rubbereend mailtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee je kunt nog steeds solliciteren dan gaan ze in conclaaf
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Misschien stuur ik nog wel een mail, ze kunnen moeilijk in conclaaf gaan als alleen rubbereend mailt
Ik doel op de titel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet die Calimero hoor, ajb zeg.
het wachten is dus op witte rook?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk trouwens dat het een volledige outsider word
quote:
dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:09 schreef The_Hives het volgende:
ben ik eigenlijk de enige die Rubbereend geen goede mod vindt![]()
![]()
Nee hoor, mij lijkt het ook 3x niets.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:09 schreef The_Hives het volgende:
ben ik eigenlijk de enige die Rubbereend geen goede mod vindt![]()
![]()
Dan hoop ik niet dat er rook komtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of een Ajacied mod wordt boeit me geen fuck. Als hij maar neutraal modquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste zien hier liever een Ajacied als mod
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Een kick lijkt me wel op zijn plaats.
Vertel eens wat golfer hoeveel duizenden mails hebben jullie ontvangen
jaja jij natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou ook info kunnen geven hoor
![]()
maar ik doe het niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jaja jij natuurlijk ook.
Doe maar stiekem![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
eerst mij vergeten en dan ik stiekem dingen doorgeven
En in FC heb ik nu een stem/meningen-topic geopend om tussen die honderden mailtjes een keuze te maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:58 schreef just me het volgende:
Lijkt het je wat, en durf je het aan naast golfer en just me (), stuur dan voor vrijdag 10 juni 20:00 je sollicitatie-mail naar forum@fok.nl.
gesloten
ik heb mijn mening daar al gegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En in FC heb ik nu een stem/meningen-topic geopend om tussen die honderden mailtjes een keuze te maken.
Je bedoelt weer iemand die veel in Hools zit maar zich verder niet met voetbal-gerelateerde zaken bezig houdt in dit forum?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk trouwens dat het een volledige outsider word
Dat heb je ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor.
en iedereen maar denken at k gemaild heb
lief van je hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik nu niet meer in FC kan reageren. Kies voor degene die het op basis van aanwezigheid en postgeschiedenis verdient, Golfer. Jij weet wel wie ik bedoel. Hij verdient het..
Tong kan zoiets toch nooit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik nu niet meer in FC kan reageren. Kies voor degene die het op basis van aanwezigheid en postgeschiedenis verdient, Golfer. Jij weet wel wie ik bedoel. Hij verdient het, heeft veel tijd in VBL gestoken!..
Loekje en Cultheld hebben niet gesolliciteerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik nu niet meer in FC kan reageren. Kies voor degene die het op basis van aanwezigheid en postgeschiedenis verdient, Golfer. Jij weet wel wie ik bedoel. Hij verdient het, heeft veel tijd in VBL gestoken!..
De meest objectieve kandidaten hebben niet gesolliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Loekje en Cultheld hebben niet gesolliciteerd.![]()
Dat denk ik ook helaasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt weer iemand die veel in Hools zit maar zich verder niet met voetbal-gerelateerde zaken bezig houdt in dit forum?
Ik ga geen namen noemen maar die zijn er zeker wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoveel zijn dat er toch niet? Op een enkele vrouw na...
Zou het dan toch bluezz worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen maar die zijn er zeker wel.
Le Pays Bas/The Netherlandsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:46 schreef VoreG het volgende:
And the 12 points go to
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen,inlikken enzo...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef VoreG het volgende:
Hullo Urope, this is Nance speeking. Dank joe voor de great show
Had je mooi op jezelf kunnen stemmenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
Jammer, het is Forum Crew.. Ik mag niet meestemmen dus.
ik ben nieuwsgierig hoeveel mensen er sowieso gesolliciteerd hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef Noca het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie er nou wel een mail heeft gestuurd, het lijkt dat ze niet zoveel keus hebben namelijk...
Dat bedoel ik ook ja. Heb je nou eigenlijk wel of niet gesolliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig hoeveel mensen er sowieso gesolliciteerd hebben
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja. Heb je nou eigenlijk wel of niet gesolliciteerd
Nope. Mod zijn is niks voor mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Jij toch wel Noca?
Preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat het mod zijn niks voor ze is of dat ze niet gemaild hebben
Je weet best wie ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Loekje en Cultheld hebben niet gesolliciteerd.![]()
?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die daadwerkelijk iets voor de users doen...
Mindlight?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke user in VBL doet nou iets voor andere users. Elke week weer bijhouden, tellen, etc.
Je vergeet DutchGooner en Dylan Dog...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh...
ctrl f leverde Suijk, Mindlight en FireFox op
Ow die! Maar die heeft niet gesolliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die ook ja. Maar hem bedoelde ik niet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ow die! Maar die heeft niet gesolliciteerd
Zover reikte de ctrl f nietquote:
Maurice de Hondt, waar ben je als we je nodig hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:38 schreef Maquiladora het volgende:
En zijn de eerste exit polls al bekend?
ik betwijfel het want ik heb nog steeds geen mailtje gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is morgen de presentatie.
Ze zijn er alleen maar voor de sier en hebben geen echte nut behalve op een incidentele actie na?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik modjes net niet als stewards bij het voetbal - laat ik er maar niks over zeggen![]()
tis gewoon een verkapt SCH-fan(t)-topicquote:
er is een overleg met bier, heb ik zo het idee van, dus eer dat de 1e nuchter genoeg is om de naam foutloos te posten is het zondagmiddag !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:26 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is ie het al gewoon hoor - haal dat denk ik uit de tt maar weg
Ik noem ze liever stewardessen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik modjes net niet als stewards bij het voetbal - laat ik er maar niks over zeggen![]()
de jury van Michael Jackson is nog snellerquote:Op zondag 12 juni 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Er is nog niets bekend, omdat er door veel meer mods en FA's nog een mening over de kandidaten gegeven moet worden.
Kan echt nog wel een paar dagen duren.
Maakt 't uit dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegenwoordig gaat alles snel, dit weer niet.![]()
er schijnen nog 2 mods te zijn met een analoge inbel verbinding dus die willen wachten op het nachttarief !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegenwoordig gaat alles snel, dit weer niet.![]()
wat moeten we nou met 5 modjes op VBLquote:Op zondag 12 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
En het is weekend en dus zijn er ook een aantal mods en FA's afwezig of op meetings.
Ikzelf heb in ieder geval mijn shortlist terug gebracht naar 3 kandidaten die het van mij alledrie mogen worden, maar nogmaals de beslissende stem hebben de FA's.
Ik heb geen echte voorkeur tussen 1 van die 3 kandidaten die op mijn shortlist staan, dus laat de beslissing dan ook over aan anderen om eventueel 1 van die drie te kiezen.quote:
anders reageer je er ff serieus opquote:Op zondag 12 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen echte voorkeur tussen 1 van die 3 kandidaten die op mijn shortlist staan, dus laat de beslissing dan ook over aan anderen om eventueel 1 van die drie te kiezen.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
Verkloot je sollicitatie nou niet lulquote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
Wie zullen het zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
'Golfers shortlist'. Toch minimaal 3 sollicitaties dan, valt alweer mee.
die goedgekeurt zijn. Dus zullen er wel een stuk of 10 zijn ofzo waarvan 5 serieusquote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
'Golfers shortlist'. Toch minimaal 3 sollicitaties dan, valt alweer mee.
In het Preston North End topic.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:41 schreef TC03 het volgende:
En komt just_me eigenlijk nog wel in andere topics behalve de Hools reeks?
quote:
Nou jongens en meid, die kunnen jullie in je zak steken.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:42 schreef TC03 het volgende:
Alleen golfert doet heel VBL geloof ik. De rest zit er maar voor spek en bonen bij krijg ik de indruk.
Johquote:Op zondag 12 juni 2005 15:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Alleen golfert doet heel VBL geloof ik. De rest zit er maar voor spek en bonen bij krijg ik de indruk.
Dit vind ik wel raar overigens, mogen alle mods een keuze maken als er een nieuwe mod moet worden gekozen? Ook mods die dus nooit iets met VBL van doen hebben (zo'n 90%)?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Er is nog niets bekend, omdat er door veel meer mods en FA's nog een mening over de kandidaten gegeven moet worden.
Kan echt nog wel een paar dagen duren.
Yups.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
Dit vind ik wel raar overigens, mogen alle mods een keuze maken als er een nieuwe mod moet worden gekozen? Ook mods die dus nooit iets met VBL van doen hebben (zo'n 90%)?
Zo krijg je een goed beeld van de reputatie van een user, of ze zich een beetje behoorlijk gedragen overall, lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit vind ik wel raar overigens, mogen alle mods een keuze maken als er een nieuwe mod moet worden gekozen? Ook mods die dus nooit iets met VBL van doen hebben (zo'n 90%)?
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef TC03 het volgende:
Net alsof dat nog uitmaakt sinds kastanova mod is.
Geinig, houden ze dan ook een tournamentje?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Alle mods en FA's mogen altijd hun mening geven over kandidaten voor het modschap in andere fora-onderdelen.
Natuurlijk weegt de mening van de bestaande mods op dat forum-onderdeel wel zwaarder dan de mening van mods die niet of nauwelijks affiniteit met dat forum-onderdeel hebben.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt er rekening gehouden met de clubvoorkeur van de sollicitanten?
quote:
Dat is helemaal geen criterium.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die niet buiten VBL komt maakt geen kans?
Goh.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend geniet als ie dit leest, laten we maar even dimmen. Anders gaat ie zweven.
Niet liegen foeiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee want ik heb niet gesolliciteerd
toevallig ben k dan niet onlinequote:Op maandag 13 juni 2005 01:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb het liefst dat ze maandag bekend maken dat Rubbereend het wordt, dan heb ik de meeste tijd voor de ontgroening
k las t ja, banwaardig noem k danquote:
quote:
Ik denk wel dat je bij de laatsten zit ieg.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan niet,zou je nog tegenvallen anders
da's knapquote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je bij de laatsten zit ieg.
Mijn laatste sollicitatiebrief heb ik alweer bijna 4 jaar terug geschrevenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je hulp gehad bij je sollicitatiebrief?![]()
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je hulp gehad bij je sollicitatiebrief?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.
modden is toch iets voor zwakbegaafdenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.
Daarom sta jij ook nog zo hoog in de lijst van gegadigden.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom sta jij ook nog zo hoog in de lijst van gegadigden.![]()
Je gaat undereendje spelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
Suijk top favoriet lijkt me
quote:
Halloquote:Op maandag 13 juni 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
![]()
Ik denk dat een nieuwe mod zonder ervaring in VBL en Hools met veel boe-geroep ontvangen zal worden. Er heerst hier toch een apart cultuurtje, zou jammer zijn als een of andere lapzwans de boel de vernieling in helpt.
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat een nieuwe mod zonder ervaring in VBL en Hools met veel boe-geroep ontvangen zal worden. Er heerst hier toch een apart cultuurtje, zou jammer zijn als een of andere lapzwans de boel de vernieling in helpt.
Nou,volgens mij zou hij weleens gelijk kunnen krijgenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.![]()
I hope so....quote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo
Je denkt toch niet dat we dat toelaten?
quote:
quote:
wat zijn de criteria?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo
Je denkt toch niet dat we dat toelaten?
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.
Lees de post die je quote nog maar 's terug, met het bord voor je kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.
Haai!quote:
Wel een weerspiegeling van het echte leven dus...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
RubberNo offence though
Denk dat het dan wel een psv-ajax dingetje gaat worden.
Jij leeft in een wereld waarin wanneer een Ajacied iets nadeligs voor een PSV'er doet, dat die PSV'er dan express wat tegen die Ajacied doet om hem te pesten?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wel een weerspiegeling van het echte leven dus...
Ik denk dat Eend niet zo'n mod zal worden ....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij leeft in een wereld waarin wanneer een Ajacied iets nadeligs voor een PSV'er doet, dat die PSV'er dan express wat tegen die Ajacied doet om hem te pesten?
Leuk en volwassen leven heb je dan
Nee, ik heb toch geen humor manquote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Wel eens van het begrip ironie gehoord Bliksme???![]()
Das toch logisch...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij leeft in een wereld waarin wanneer een Ajacied iets nadeligs voor een PSV'er doet, dat die PSV'er dan express wat tegen die Ajacied doet om hem te pesten?
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap echt nog steeds niet wie wanneer nou wat serieus bedoelt
modjes besluiten nietquote:Op maandag 13 juni 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
nou neem eens een besluit modjes, het is niet zo moeilijk
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ze kunnen die ubermodjes wel even achter de broek zitten, stalken enz.
Dat meen je toch nietquote:Op maandag 13 juni 2005 18:36 schreef golfer het volgende:
Als er vanavond al een besluit genomen zou worden door de FA's, dan is die aankomende moderator nog niet meteen blauw en krijgt ie meestal 1 of 2 dagen de tijd zich in te lezen achter de schermen en de nieuwe modknopjes onder de knie te krijgen.
die zijn dan ook intern opgelost en nu lijkt er een solicitatieprocedure te zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Mitt gaat voortaan ook meehelpen op VBL
just me stopt als voetbalmoderator. Tevens vacaturetopic.
Toen was het binnen 3 dagen geregeld
Toen waren er minder FA's waarmee overlegd hoefte te worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Mitt gaat voortaan ook meehelpen op VBL
just me stopt als voetbalmoderator. Tevens vacaturetopic.
Toen was het binnen 3 dagen geregeld
hoeftequote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen waren er minder FA's waarmee overlegd hoefte te worden.
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef Suijk het volgende:
Ik heb de lijst van sollicitanten gezien en ben van niemand onder de indruk.
Ik meld me alsnog aan.
wilde k ook een keer doen, normaal krijg ik dat soort posts om de orenquote:
Ik wacht op een reactie van de sollicitanten maar ze laten zich niet verleiden.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen de sollicitanten blij mee zijn.
Ik zie nog geen witte rook bij de FA-burelen opstijgen.quote:
Schop ze onder de bips!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie nog geen witte rook bij de FA-burelen opstijgen.
Nee ik ook niet. Het interesseert me geen ene reetquote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch niet benieuwd naar wie er allemaal gesolliciteerd hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben toch niet benieuwd naar wie er allemaal gesolliciteerd hebben.
ik hou ook van jouquote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
Stopt JustMe er dan ook mee? Niet dat het veel uit zal maken trouwens.
Verdomme Zwans. M'n grap, wat doe je!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:08 schreef Zwansen het volgende:
Zal wel niet al te snugger zijn, dus toch tong?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
DG heeft altijd moeite met de plaatjes in Hools. Speculeren, speculeren.
Jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaik ben het geworden
![]()
Grapje
heb je ook maar enig idee wanneer het bekend wordt?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaik ben het geworden
![]()
Grapje
Binnen gisteren en volgende week maandag schat ik in... geduld dus maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef appelsientje het volgende:
heb je ook maar enig idee wanneer het bekend wordt?
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Suijk het volgende:
Op wie heb jij gestemd?
Haha oke dan wachten we rustig afquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Binnen gisteren en volgende week maandag schat ik in... geduld dus maar
nee...ik weet het welquote:
Dan is gister dus al de beslissing gevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Binnen gisteren en volgende week maandag schat ik in... geduld dus maar
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
Dan is gister dus al de beslissing gevallen
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
Het is toch al bekend?
Hahaha dat zou wel humor zijn jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef VoreG het volgende:
Diego gefeliciteerd
Je mist een aantal dingenquote:
Tonyquote:
Ik post hier niet veel maar als jij het wordt post ik hier helemaal nooit meer!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
Mag ik het nou al zeggen, golfer? Ik hou het niet langer voor me.
Ben ik het?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
Mag ik het nou al zeggen, golfer? Ik hou het niet langer voor me.
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik post hier niet veel maar als jij het wordt post ik hier helemaal nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |