ik betwijfel het want ik heb nog steeds geen mailtje gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is morgen de presentatie.
Ze zijn er alleen maar voor de sier en hebben geen echte nut behalve op een incidentele actie na?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik modjes net niet als stewards bij het voetbal - laat ik er maar niks over zeggen![]()
tis gewoon een verkapt SCH-fan(t)-topicquote:
er is een overleg met bier, heb ik zo het idee van, dus eer dat de 1e nuchter genoeg is om de naam foutloos te posten is het zondagmiddag !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:26 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is ie het al gewoon hoor - haal dat denk ik uit de tt maar weg
Ik noem ze liever stewardessen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik modjes net niet als stewards bij het voetbal - laat ik er maar niks over zeggen![]()
de jury van Michael Jackson is nog snellerquote:Op zondag 12 juni 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Er is nog niets bekend, omdat er door veel meer mods en FA's nog een mening over de kandidaten gegeven moet worden.
Kan echt nog wel een paar dagen duren.
Maakt 't uit dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegenwoordig gaat alles snel, dit weer niet.![]()
er schijnen nog 2 mods te zijn met een analoge inbel verbinding dus die willen wachten op het nachttarief !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegenwoordig gaat alles snel, dit weer niet.![]()
wat moeten we nou met 5 modjes op VBLquote:Op zondag 12 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
En het is weekend en dus zijn er ook een aantal mods en FA's afwezig of op meetings.
Ikzelf heb in ieder geval mijn shortlist terug gebracht naar 3 kandidaten die het van mij alledrie mogen worden, maar nogmaals de beslissende stem hebben de FA's.
Ik heb geen echte voorkeur tussen 1 van die 3 kandidaten die op mijn shortlist staan, dus laat de beslissing dan ook over aan anderen om eventueel 1 van die drie te kiezen.quote:
anders reageer je er ff serieus opquote:Op zondag 12 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen echte voorkeur tussen 1 van die 3 kandidaten die op mijn shortlist staan, dus laat de beslissing dan ook over aan anderen om eventueel 1 van die drie te kiezen.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
Verkloot je sollicitatie nou niet lulquote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
Wie zullen het zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
'Golfers shortlist'. Toch minimaal 3 sollicitaties dan, valt alweer mee.
die goedgekeurt zijn. Dus zullen er wel een stuk of 10 zijn ofzo waarvan 5 serieusquote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
'Golfers shortlist'. Toch minimaal 3 sollicitaties dan, valt alweer mee.
In het Preston North End topic.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:41 schreef TC03 het volgende:
En komt just_me eigenlijk nog wel in andere topics behalve de Hools reeks?
quote:
Nou jongens en meid, die kunnen jullie in je zak steken.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:42 schreef TC03 het volgende:
Alleen golfert doet heel VBL geloof ik. De rest zit er maar voor spek en bonen bij krijg ik de indruk.
Johquote:Op zondag 12 juni 2005 15:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Alleen golfert doet heel VBL geloof ik. De rest zit er maar voor spek en bonen bij krijg ik de indruk.
Dit vind ik wel raar overigens, mogen alle mods een keuze maken als er een nieuwe mod moet worden gekozen? Ook mods die dus nooit iets met VBL van doen hebben (zo'n 90%)?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Er is nog niets bekend, omdat er door veel meer mods en FA's nog een mening over de kandidaten gegeven moet worden.
Kan echt nog wel een paar dagen duren.
Yups.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
Dit vind ik wel raar overigens, mogen alle mods een keuze maken als er een nieuwe mod moet worden gekozen? Ook mods die dus nooit iets met VBL van doen hebben (zo'n 90%)?
Zo krijg je een goed beeld van de reputatie van een user, of ze zich een beetje behoorlijk gedragen overall, lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit vind ik wel raar overigens, mogen alle mods een keuze maken als er een nieuwe mod moet worden gekozen? Ook mods die dus nooit iets met VBL van doen hebben (zo'n 90%)?
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef TC03 het volgende:
Net alsof dat nog uitmaakt sinds kastanova mod is.
Geinig, houden ze dan ook een tournamentje?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Alle mods en FA's mogen altijd hun mening geven over kandidaten voor het modschap in andere fora-onderdelen.
Natuurlijk weegt de mening van de bestaande mods op dat forum-onderdeel wel zwaarder dan de mening van mods die niet of nauwelijks affiniteit met dat forum-onderdeel hebben.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt er rekening gehouden met de clubvoorkeur van de sollicitanten?
quote:
Dat is helemaal geen criterium.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die niet buiten VBL komt maakt geen kans?
Goh.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend geniet als ie dit leest, laten we maar even dimmen. Anders gaat ie zweven.
Niet liegen foeiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee want ik heb niet gesolliciteerd
toevallig ben k dan niet onlinequote:Op maandag 13 juni 2005 01:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb het liefst dat ze maandag bekend maken dat Rubbereend het wordt, dan heb ik de meeste tijd voor de ontgroening
k las t ja, banwaardig noem k danquote:
quote:
Ik denk wel dat je bij de laatsten zit ieg.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan niet,zou je nog tegenvallen anders
da's knapquote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je bij de laatsten zit ieg.
Mijn laatste sollicitatiebrief heb ik alweer bijna 4 jaar terug geschrevenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je hulp gehad bij je sollicitatiebrief?![]()
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je hulp gehad bij je sollicitatiebrief?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.
modden is toch iets voor zwakbegaafdenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.
Daarom sta jij ook nog zo hoog in de lijst van gegadigden.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom sta jij ook nog zo hoog in de lijst van gegadigden.![]()
Je gaat undereendje spelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
Suijk top favoriet lijkt me
quote:
Halloquote:Op maandag 13 juni 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
![]()
Ik denk dat een nieuwe mod zonder ervaring in VBL en Hools met veel boe-geroep ontvangen zal worden. Er heerst hier toch een apart cultuurtje, zou jammer zijn als een of andere lapzwans de boel de vernieling in helpt.
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat een nieuwe mod zonder ervaring in VBL en Hools met veel boe-geroep ontvangen zal worden. Er heerst hier toch een apart cultuurtje, zou jammer zijn als een of andere lapzwans de boel de vernieling in helpt.
Nou,volgens mij zou hij weleens gelijk kunnen krijgenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.![]()
I hope so....quote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo
Je denkt toch niet dat we dat toelaten?
quote:
quote:
wat zijn de criteria?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo
Je denkt toch niet dat we dat toelaten?
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.
Lees de post die je quote nog maar 's terug, met het bord voor je kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |