Niet liegen foeiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee want ik heb niet gesolliciteerd
toevallig ben k dan niet onlinequote:Op maandag 13 juni 2005 01:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb het liefst dat ze maandag bekend maken dat Rubbereend het wordt, dan heb ik de meeste tijd voor de ontgroening
k las t ja, banwaardig noem k danquote:
quote:
Ik denk wel dat je bij de laatsten zit ieg.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan niet,zou je nog tegenvallen anders
da's knapquote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je bij de laatsten zit ieg.
Mijn laatste sollicitatiebrief heb ik alweer bijna 4 jaar terug geschrevenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je hulp gehad bij je sollicitatiebrief?![]()
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je hulp gehad bij je sollicitatiebrief?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.
modden is toch iets voor zwakbegaafdenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hep al zijn spelvauten er uit gehaalt.
Daarom sta jij ook nog zo hoog in de lijst van gegadigden.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom sta jij ook nog zo hoog in de lijst van gegadigden.![]()
Je gaat undereendje spelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
Suijk top favoriet lijkt me
quote:
Halloquote:Op maandag 13 juni 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
![]()
Ik denk dat een nieuwe mod zonder ervaring in VBL en Hools met veel boe-geroep ontvangen zal worden. Er heerst hier toch een apart cultuurtje, zou jammer zijn als een of andere lapzwans de boel de vernieling in helpt.
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat een nieuwe mod zonder ervaring in VBL en Hools met veel boe-geroep ontvangen zal worden. Er heerst hier toch een apart cultuurtje, zou jammer zijn als een of andere lapzwans de boel de vernieling in helpt.
Nou,volgens mij zou hij weleens gelijk kunnen krijgenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.![]()
I hope so....quote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo
Je denkt toch niet dat we dat toelaten?
quote:
quote:
wat zijn de criteria?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo
Je denkt toch niet dat we dat toelaten?
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank een beetje behoorlijk mis.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.
Lees de post die je quote nog maar 's terug, met het bord voor je kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das geen plank, das dat bord voor jouw kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |