ik betwijfel het want ik heb nog steeds geen mailtje gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is morgen de presentatie.
Ze zijn er alleen maar voor de sier en hebben geen echte nut behalve op een incidentele actie na?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik modjes net niet als stewards bij het voetbal - laat ik er maar niks over zeggen![]()
tis gewoon een verkapt SCH-fan(t)-topicquote:
er is een overleg met bier, heb ik zo het idee van, dus eer dat de 1e nuchter genoeg is om de naam foutloos te posten is het zondagmiddag !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:26 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is ie het al gewoon hoor - haal dat denk ik uit de tt maar weg
Ik noem ze liever stewardessen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik modjes net niet als stewards bij het voetbal - laat ik er maar niks over zeggen![]()
de jury van Michael Jackson is nog snellerquote:Op zondag 12 juni 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Er is nog niets bekend, omdat er door veel meer mods en FA's nog een mening over de kandidaten gegeven moet worden.
Kan echt nog wel een paar dagen duren.
Maakt 't uit dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegenwoordig gaat alles snel, dit weer niet.![]()
er schijnen nog 2 mods te zijn met een analoge inbel verbinding dus die willen wachten op het nachttarief !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegenwoordig gaat alles snel, dit weer niet.![]()
wat moeten we nou met 5 modjes op VBLquote:Op zondag 12 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
En het is weekend en dus zijn er ook een aantal mods en FA's afwezig of op meetings.
Ikzelf heb in ieder geval mijn shortlist terug gebracht naar 3 kandidaten die het van mij alledrie mogen worden, maar nogmaals de beslissende stem hebben de FA's.
Ik heb geen echte voorkeur tussen 1 van die 3 kandidaten die op mijn shortlist staan, dus laat de beslissing dan ook over aan anderen om eventueel 1 van die drie te kiezen.quote:
anders reageer je er ff serieus opquote:Op zondag 12 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen echte voorkeur tussen 1 van die 3 kandidaten die op mijn shortlist staan, dus laat de beslissing dan ook over aan anderen om eventueel 1 van die drie te kiezen.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
Verkloot je sollicitatie nou niet lulquote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
Wie zullen het zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
'Golfers shortlist'. Toch minimaal 3 sollicitaties dan, valt alweer mee.
die goedgekeurt zijn. Dus zullen er wel een stuk of 10 zijn ofzo waarvan 5 serieusquote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
'Golfers shortlist'. Toch minimaal 3 sollicitaties dan, valt alweer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |