heb je al gemaild? Je kan t voorkomen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
1tje maar Suijk.die andere kan je beschouwen als "niet-spelend met lid"
Nee, want dan zijn er 2 Ajax-mods. Ook niet goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je al gemaild? Je kan t voorkomen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
ik vind eik dat het iemand moet worden van een niet top 3 club
Ik ben het nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
met dat chinshan icoontje
JM heeft straks 6 weken zomervakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef Suijk het volgende:
En het zou zo maar kunnen gebeuren dat JM opeens wel gaat modden, zitten we er toch maar mooi mee opgescheept!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
ik vind eik dat het iemand moet worden van een niet top 3 club
oh,ohhhh.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
JM heeft straks 6 weken zomervakantie
Nee je kunt nog steeds solliciteren dan gaan ze in conclaafquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
Zijn we er al uit?
Misschien stuur ik nog wel een mail, ze kunnen moeilijk in conclaaf gaan als alleen rubbereend mailtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee je kunt nog steeds solliciteren dan gaan ze in conclaaf
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Misschien stuur ik nog wel een mail, ze kunnen moeilijk in conclaaf gaan als alleen rubbereend mailt
Ik doel op de titel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet die Calimero hoor, ajb zeg.
het wachten is dus op witte rook?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk trouwens dat het een volledige outsider word
quote:
dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:09 schreef The_Hives het volgende:
ben ik eigenlijk de enige die Rubbereend geen goede mod vindt![]()
![]()
Nee hoor, mij lijkt het ook 3x niets.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:09 schreef The_Hives het volgende:
ben ik eigenlijk de enige die Rubbereend geen goede mod vindt![]()
![]()
Dan hoop ik niet dat er rook komtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of een Ajacied mod wordt boeit me geen fuck. Als hij maar neutraal modquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste zien hier liever een Ajacied als mod
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Een kick lijkt me wel op zijn plaats.
Vertel eens wat golfer hoeveel duizenden mails hebben jullie ontvangen
jaja jij natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou ook info kunnen geven hoor
![]()
maar ik doe het niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jaja jij natuurlijk ook.
Doe maar stiekem![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
eerst mij vergeten en dan ik stiekem dingen doorgeven
En in FC heb ik nu een stem/meningen-topic geopend om tussen die honderden mailtjes een keuze te maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:58 schreef just me het volgende:
Lijkt het je wat, en durf je het aan naast golfer en just me (), stuur dan voor vrijdag 10 juni 20:00 je sollicitatie-mail naar forum@fok.nl.
gesloten
ik heb mijn mening daar al gegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En in FC heb ik nu een stem/meningen-topic geopend om tussen die honderden mailtjes een keuze te maken.
Je bedoelt weer iemand die veel in Hools zit maar zich verder niet met voetbal-gerelateerde zaken bezig houdt in dit forum?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk trouwens dat het een volledige outsider word
Dat heb je ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor.
en iedereen maar denken at k gemaild heb
lief van je hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik nu niet meer in FC kan reageren. Kies voor degene die het op basis van aanwezigheid en postgeschiedenis verdient, Golfer. Jij weet wel wie ik bedoel. Hij verdient het..
Tong kan zoiets toch nooit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik nu niet meer in FC kan reageren. Kies voor degene die het op basis van aanwezigheid en postgeschiedenis verdient, Golfer. Jij weet wel wie ik bedoel. Hij verdient het, heeft veel tijd in VBL gestoken!..
Loekje en Cultheld hebben niet gesolliciteerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik nu niet meer in FC kan reageren. Kies voor degene die het op basis van aanwezigheid en postgeschiedenis verdient, Golfer. Jij weet wel wie ik bedoel. Hij verdient het, heeft veel tijd in VBL gestoken!..
De meest objectieve kandidaten hebben niet gesolliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Loekje en Cultheld hebben niet gesolliciteerd.![]()
Dat denk ik ook helaasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt weer iemand die veel in Hools zit maar zich verder niet met voetbal-gerelateerde zaken bezig houdt in dit forum?
Ik ga geen namen noemen maar die zijn er zeker wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoveel zijn dat er toch niet? Op een enkele vrouw na...
Zou het dan toch bluezz worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen maar die zijn er zeker wel.
Le Pays Bas/The Netherlandsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:46 schreef VoreG het volgende:
And the 12 points go to
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen,inlikken enzo...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef VoreG het volgende:
Hullo Urope, this is Nance speeking. Dank joe voor de great show
Had je mooi op jezelf kunnen stemmenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
Jammer, het is Forum Crew.. Ik mag niet meestemmen dus.
ik ben nieuwsgierig hoeveel mensen er sowieso gesolliciteerd hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef Noca het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie er nou wel een mail heeft gestuurd, het lijkt dat ze niet zoveel keus hebben namelijk...
Dat bedoel ik ook ja. Heb je nou eigenlijk wel of niet gesolliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig hoeveel mensen er sowieso gesolliciteerd hebben
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja. Heb je nou eigenlijk wel of niet gesolliciteerd
Nope. Mod zijn is niks voor mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Suijk het volgende:
Jij toch wel Noca?
Preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat het mod zijn niks voor ze is of dat ze niet gemaild hebben
Je weet best wie ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Loekje en Cultheld hebben niet gesolliciteerd.![]()
?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die daadwerkelijk iets voor de users doen...
Mindlight?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke user in VBL doet nou iets voor andere users. Elke week weer bijhouden, tellen, etc.
Je vergeet DutchGooner en Dylan Dog...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh...
ctrl f leverde Suijk, Mindlight en FireFox op
Ow die! Maar die heeft niet gesolliciteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die ook ja. Maar hem bedoelde ik niet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ow die! Maar die heeft niet gesolliciteerd
Zover reikte de ctrl f nietquote:
Maurice de Hondt, waar ben je als we je nodig hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:38 schreef Maquiladora het volgende:
En zijn de eerste exit polls al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |