quote:
Hij zal raar opgekeken hebben als hij zijn volledige naam had ingevuld. "Er is al een user met deze naam."quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen pr0n in bijbelteksten, maar net zo sneaky.
Volgens mij wil je informatie delen. Kom op, tell usquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij zal raar opgekeken hebben als hij zijn volledige naam had ingevuld. "Er is al een user met deze naam."
Er zit een verborgen link in een van sidekicks posts.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij wil je informatie delen. Kom op, tell us
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zit een verborgen link in een van sidekicks posts.![]()
quote:Geregistreerd op: vrijdag 26 november 1999 @ 11:06
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 117764 (gemiddeld 59 per dag)
Ik gok Tong80 , die post nogal wat weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:
Raad de user:
nopequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gok Tong80 , die post nogal wat weg.
Erg grappig, en goed gejatquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:03 schreef sizzler het volgende:
http://www.ownagevideos.com/page.php?id=96
Ze lijkt er niet op, volgens mij is ze het ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
Ze lijkt op Roodhaar. Een beetje.
Goed mogelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet op, volgens mij is ze het ook.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW.. nu is de grap er wel zo'n beetje vanaf!.
Voor het gemak worden etnische conflicten in b.v. Ruanda en Burundi even vergeten. Maar dat het de schuld van de moslims is mogen we natuurlijk niet vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Turkije bij de EU, deel 15
Een lijstje van landen, van Kaalhei, waar het allemaal mis is gegaan. Schuld van
Multiculturaliteit. Natuurlijk ligt het allemaal aan de geloven. Kennelijk. Want dat
schrijft hij erachter. Maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Het is wel een simpel wereldbeeld, erg gemakkelijk, daar hou ik ook wel van, maar het moet de realiteit natuurlijk niet ontkennen.
Le-zenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor het gemak worden etnische conflicten in b.v. Ruanda en Burundi even vergeten. Maar dat het de schuld van de moslims is mogen we natuurlijk niet vergeten.
Jouw selectief quoten zegt voldoende. Als je mijn argument moet vervormen om zelf een punt te maken dan sta je niet sterk in je schoenen.quote:
Ga je nog jeugdfoto's posten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Jouw selectief quoten zegt voldoende. Als je mijn argument moet vervormen om zelf een punt te maken dan sta je niet sterk in je schoenen.
Je usericon is (weer) kapot. Upload zoiets nou eens naar je eigen webruimte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Turkije, een kostuumdrama van een staat.
Bij mij niet, hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je usericon is (weer) kapot. Upload zoiets nou eens naar je eigen webruimte.
Kortom, landen waar grote groepen mensen wonen die tot een verschillende culturele achtergrond behoren, waarna je religieuze groeperingen noemt. En daarna de gevolgen van deze culturele (lees: religieuze) achtergrond als het misgaat: burgeroorlog, genocide, guerilla, et cetera. Nu, tenzij je Macedonië en Oost-Timor bestempelt als landen waar culturele (lees: religieuze) scheiding zonder al te veel geweld gepaard gaat -wat op zich wel klopt daar betreffende landen niet gesplitst zijn-, heb ik geen argument moet vervormen om tot de conclusie te komen dat je wereldbeeld behoorlijk aantrekkelijk is. Echter, het is natuurlijk mogelijk dat jij iets anders bedoelde: Voortaan maar opschrijven wat je wél bedoelt.quote:Wat fraaie voorbeelden van landen waar grote groepen mensen wonen die tot een verschillende culturele achtergrond behoren en de gevolgen:
In landen waar de culturele verschillen vrij bepererkt zijn (Canada, Belgie e.d.) leidt het tot een scheiding zonder al te veel geweld. In landen waar culturele verschillen veel groter zijn, vaak geinduceerd door verschillen in religie, leidt het tot burgeroorlog, genocide, guerilla, et cetera
Natuurlijk, door dat te zeggen hoef je geen eigen mening te formuleren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
Monidique heeft gelijk.
Ik vind dat Sidekick gelijk heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk, door dat te zeggen hoef je geen eigen mening te formuleren.
Waarom formuleer je niet gewoon je eigen mening?quote:
Dat doe ik al voldoende, arbeider.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom formuleer je niet gewoon je eigen mening? [afbeelding]
Mijn weblog staat er vol mee, ik moet maar iets anders gaan bedenken want na 3 dagen staat mijn homepage-dir al bijna vol.quote:
Tja ik vind het wat sombertjes...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn weblog staat er vol mee, ik moet maar iets anders gaan bedenken want na 3 dagen staat mijn homepage-dir al bijna vol.
quote:2 vandaag zuigt grote tijd, is zo rood als de pest en zeker niet betrouwbaar. Als 2 vandaag iets negatiefs over de regering kan brengen wordt majeur overbelicht. Het argument dat één of andere rooie flikker iets in een rood televisieprogramma zegt is voor mij dus absoluut geen argument.
We hebben Harry Mens toch al?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil FoxNews hier op tv
Degelijke rechtse propaganda![]()
Dat is een eikelquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:11 schreef du_ke het volgende:
We hebben Harry Mens toch al?
Shut up.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Die docu bij de vpro van een tijdje terug over Foxnews. Heerlijk gewoon
Met Bill O'Reilly als absolute meester der propaganda![]()
Daarom is hij ook rechtsquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is een eikel
Hij heeft geen uitsraling en weet vrijwel niets. Duistere vastgoedhandelaar![]()
Maar Johan, waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Iemand zei vandaag dat ik kankerogen had. En ik was niet eens in Eindhoven!
Je hebt rechts en je hebt rechts.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:17 schreef du_ke het volgende:
Daarom is hij ook rechts.
komkom zo moeilijk is het toch niet?
Ja maar helaas bestaat fatsoenlijk rechts momenteel niet serieus in Nederlandquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt rechts en je hebt rechts.
Harry Mens is het valse rechts
Hij weigert mij dat pleziertje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens diep in de ogen gekeken?
Jawel hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Ja maar helaas bestaat fatsoenlijk rechts momenteel niet serieus in Nederland.
Omdat hij niet begreep dat je ''jij botst tegen mij op'' ook uit kunt leggen als ''jij botst tegen mij op.'' En dat op een brede stoep.quote:
Enfin.. je hebt besloten zijn leven te sparen en je er niets van aan te trekken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat hij niet begreep dat je ''jij botst tegen mij op'' ook uit kunt leggen als ''jij botst tegen mij op.'' En dat op een brede stoep.
Hmm tegen beter weten in.quote:
Ik was genadig. Hij had iets van Ciske.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Enfin.. je hebt besloten zijn leven te sparen en je er niets van aan te trekken?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Resultaat: 60 punten
Je bent dom
Of je hebt de test niet gedaan, of je bent zo ontzettend dom dat je een zeer lage score hebt gehaald. Van internet heb je geen kaas gegeten. Ga solliciteren bij Trouw, je maakt behoorlijk wat kans!
Ik weet geeneens wie dat isquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mss kan je een baantje krijgen bij Bright van Van Jeauleaux
Bright is een of andere blaadje en Van Jeauleaux is Van Jole. Internetjournalist en niet de grootste vriend van Geenstijlquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik weet geeneens wie dat isen bij Bright denk ik aan Amstel, jullie schuld
O, wacht. Volgens mij heeft Pberends het daar wel eens over gehad. Nou ja, als je zo je pegels kan verdienen door alleen maar een bril te dragen en jezelf internetjournalist te noemen... Meki vaart ook wel bij de gratis reklame die Geenstijl 'm biedt tenslottequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |