quote:
Hij zal raar opgekeken hebben als hij zijn volledige naam had ingevuld. "Er is al een user met deze naam."quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen pr0n in bijbelteksten, maar net zo sneaky.
Volgens mij wil je informatie delen. Kom op, tell usquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij zal raar opgekeken hebben als hij zijn volledige naam had ingevuld. "Er is al een user met deze naam."
Er zit een verborgen link in een van sidekicks posts.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij wil je informatie delen. Kom op, tell us
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zit een verborgen link in een van sidekicks posts.![]()
quote:Geregistreerd op: vrijdag 26 november 1999 @ 11:06
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 117764 (gemiddeld 59 per dag)
Ik gok Tong80 , die post nogal wat weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:
Raad de user:
nopequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gok Tong80 , die post nogal wat weg.
Erg grappig, en goed gejatquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:03 schreef sizzler het volgende:
http://www.ownagevideos.com/page.php?id=96
Ze lijkt er niet op, volgens mij is ze het ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
Ze lijkt op Roodhaar. Een beetje.
Goed mogelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet op, volgens mij is ze het ook.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW.. nu is de grap er wel zo'n beetje vanaf!.
Voor het gemak worden etnische conflicten in b.v. Ruanda en Burundi even vergeten. Maar dat het de schuld van de moslims is mogen we natuurlijk niet vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Turkije bij de EU, deel 15
Een lijstje van landen, van Kaalhei, waar het allemaal mis is gegaan. Schuld van
Multiculturaliteit. Natuurlijk ligt het allemaal aan de geloven. Kennelijk. Want dat
schrijft hij erachter. Maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Het is wel een simpel wereldbeeld, erg gemakkelijk, daar hou ik ook wel van, maar het moet de realiteit natuurlijk niet ontkennen.
Le-zenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor het gemak worden etnische conflicten in b.v. Ruanda en Burundi even vergeten. Maar dat het de schuld van de moslims is mogen we natuurlijk niet vergeten.
Jouw selectief quoten zegt voldoende. Als je mijn argument moet vervormen om zelf een punt te maken dan sta je niet sterk in je schoenen.quote:
Ga je nog jeugdfoto's posten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Jouw selectief quoten zegt voldoende. Als je mijn argument moet vervormen om zelf een punt te maken dan sta je niet sterk in je schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |