Nou nee, het beestje is zo plat als een dubbeltje, eigelijk nog platter. en 3 mm lang. In de winkel hadden ze het over een soor mijn-nog iets, maar het lijkt er niet helemaal op.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef Veersesmurf het volgende:
is een behoorlijk dik blad dan, als het beestje 3 mm is. ik heb overigens geen flauw idee wat het is...
Dat is inderdaad een lelie, en een mooie ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:47 schreef _Angie_ het volgende:
Hier mijn trots (ik heb geen idee wat het is, maar vind het wel heel mooi!):
[afbeelding]
[afbeelding]
de mijne heet 'president'op de foto is ie nog niet helemaal volledig in bloei, nu is ie NOG mooierquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef senesta het volgende:
Bij de intratuin hebben ze goede middeltjes, ook biologisch, op basis van parrafineolie (vast niet goed geschreven) geloof ik.
Mooie bloem hoor, ik heb vier clematissen in de tuin staan, de mijne lijken wel wat op die van jou.
Ik heb er ook één die van november tot februari bloeit, komen witte klokjes in, echt heel leuk.
Hoi Senesta,quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:05 schreef senesta het volgende:
Hallo, leuk topic is dit.
Aangezien ik me hier onder kenners bevind, dacht ik dat mijn vraag hier wel kwijt kon.
Er is in mijn voortuin spontaan een heel leuk plantje tevoorschijn gekomen, ben eigenlijk benieuwd of iemand hem kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |