Daar dacht ik zelf ook al aan, maar ik vrees dat m'n Liesje dan al gauw óók niet zo 'vlijtig' meer is...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:54 schreef Veersesmurf het volgende:
de gasbrander erop!reken maar dat ze dan niet zoveel te vertellen meer hebben
![]()
Jaaa, werkt als een tiet!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:45 schreef Scootmobiel het volgende:
Maar goed, ik heb nu dit spul gekocht bij het tuincentrum, dat is milieuvriendelijk en geschikt voor alle binnen- en buitenplanten, zeggen ze.
Daar moet toch iets bij? Spiritus of zoiets?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik doe altijd gewoon water met wat afwasmiddel, werkt ook als een tierelier
Hoop het ook!quote:Op zondag 26 juni 2005 20:06 schreef Veersesmurf het volgende:
ik denk dat die prunus wel zal bloeien volgend jaar hoor, als ik dat zo zie!
Mijn zus was op vakantie in turkije en heeft die zaadjes meegenomen voor mijn moeder. Dus ik wilde even opzoeken hoe dat moest. Dus ze zijn niet van mij hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef Veersesmurf het volgende:
je kunt het dit jaar met water proberen, en dan kijken of er veel en lekkere meloenen aankomen. mijn ervaring echter is dat het bij ons niet zo werkte! succes met de keuze![]()
maaruh Vonnet: waarom heb je dan pitjes van een watermeloen uit Turkije meegenomen? die dingen kun je hier ook kopen (meloenen) er is speciaal watermeloenenzaad op de markt en er zijn zelfs opgekweekte plantjes ook te koop!
Wow, ziet er mooi uit, en dit ga je veranderen?? Waarom?? en hoe?? (ben verder niet nieuwsgierig ofzo..)quote:Op zondag 3 juli 2005 16:07 schreef Veersesmurf het volgende:
Zo, eerst maar eens de foto die ik had beloofd van de tuin:
*knip*
Die rommel ziet er net zo liev uitquote:Op zondag 3 juli 2005 20:03 schreef Veersesmurf het volgende:
zozo, die zonnebloemen groeien aardig door!
dat schattige lieve rooie aardbeitje zou ik toch maar binnen nu en 2 min. weghalen. het breid enorm uit en als je het 3 jaar laat staan kan je jezelf afvragen: en wat zit er tussen de wilde aardbeien? is dit gras ofzo?![]()
weghalen die rommel dus! teminste dat zou ik doen....
dat plantje ken ik ook niet. vaste planten ben ik heel slecht in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |