Ik ben het helemaal met je eens!! VMBO hebben we net zo nodig als mensen van de HAVO...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooie website Appelsientje, zeker vergeleken met die van mij
Maar goed ik moet me nog is verdiepen in CSS.
Btw over dat VMBO net, zo ben ik ook begonnen en ik ga dan wel geen HBO doen maar VMBO is echt niks minder dan de Havo enzo.
Eigenlijk zullen alle mensen die een VMBO opleiding en nu een baan hebben met die opleiding het werk is 3 maanden moeten neergooien kijken of die gasten "ons" echt kunnen missen.
Iemand moet stront scheppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!! VMBO hebben we net zo nodig als mensen van de HAVO...
mja dat is overal, de goede leiden onder de slechtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand moet stront scheppen. Nee, maar tuurlijk heb je ze nodig, maar als je ziet wat daar allemaal rondloopt en de instelling die die gasten hebben.. Dan is het echt niet onlogisch dat er op het VMBO wordt neergekeken.
Je mag ze niet over één kam scheren hequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand moet stront scheppen. Nee, maar tuurlijk heb je ze nodig, maar als je ziet wat daar allemaal rondloopt en de instelling die die gasten hebben.. Dan is het echt niet onlogisch dat er op het VMBO wordt neergekeken.
Ga jij de goede eens zoeken op het VMBO, tuurlijk zullen ze er rond lopen. Waarschijnlijk opgehangen aan kapstokken of ondersteboven in prullenbakken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is overal, de goede leiden onder de slechten
Nee dat klopt (nogmaals heb zelf ook de opleiding gedaan) ze mensen die op het VMBO zitten weten ook dat er op ze wordt neergekeken en ik kan je vertellen dat het echt NIET leuk is.... vooral niet als je klasgenoten van de basisschool bijna allemaal naar de HAVO gaan....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
In mijn periode was het gabber muziekquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef VoreG het volgende:
Ow en daarnaast luisteren ze bijna allemaal naar rap-muziek
ik was er ook 1, maar ze zijn er zeker hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga jij de goede eens zoeken op het VMBO, tuurlijk zullen ze er rond lopen. Waarschijnlijk opgehangen aan kapstokken of ondersteboven in prullenbakken.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
Ben ik nu iedereen tegen de schenen aan het schoppen?
Ik kom er net achter dat mijn telefoon simlock vrij isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Je mag ze niet over één kam scheren he
Mooie telefoon BS, ik twijfel nog welke ik ga nemen, kan mn contract verlengen namelijk....samsungE720 ofzo denk ik..
Same here, beltonen hoor je nog amper. Trilfunctie werkt niet meer. 1 Jaar oud.quote:
Bij mij is alleen het frontje verrot.. voor de rest doet hij het nog steeds erg goed !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here, beltonen hoor je nog amper. Trilfunctie werkt niet meer. 1 Jaar oud.
Wij delen het gebouw met de Havo en het VMBO, dus ik zie de slechte verhalen ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was ook een goede VMBO-er... er zijn er trouwens zat hoor... je hoort alleen de slechte verhalen..
En nee ik hing niet aan de kapstok
Het zijn wel vaak de wat "luie ik heb schijt aan school" gevallen die op het VMBO zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij delen het gebouw met de Havo en het VMBO, dus ik zie de slechte verhalen ook
hier niet, werkt nog primaquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, tuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die dan weer erge goede vakmensen kunnen zijn die in de praktijk gewoon onmisbaar zijn. Dus die gewoon heel erg goed met hun handen kunnen werken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijne gaat mooi terug. Morgenvroeg of morgenavond even langsgaan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is juist de functie die ik mis op telefoon.quote:
Handig voor onderwegquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is juist de functie die ik mis op telefoon.
Scheren....![]()
![]()
Inderdaad. Ik kan echt niets met mijn handen. Ik kan zelfs mijn band niet plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak de wat "luie ik heb schijt aan school" gevallen die op het VMBO zitten.
Maar ook leerlingen die gewoon niet goed kunnen leren of maar in een paar of zelfs een vak goed zijn op hoog niveau,
Maar die dan weer erge goede vakmensen kunnen zijn die in de praktijk gewoon onmisbaar zijn. Dus die gewoon heel erg goed met hun handen kunnen werken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Zeker je ziet overal randdebielen rondlopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan echt niets met mijn handen. Ik kan zelfs mijn band niet plakken
En trouwens, op de HAVO zitten ook nog genoeg randdebielen. En ook heb het VWO heb ik nog redelijk wat domme gasten meegemaakt.
dan zou ik voor de 730 gaan...vind ik iets mooierquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
Mooie telefoon BS, ik twijfel nog welke ik ga nemen, kan mn contract verlengen namelijk....samsungE720 ofzo denk ik..
Rondje op de kosten van Jawi !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Kom ik uit de escape wandelen om 4 uur, bellen ze uit spanje.
Ik ben aangenomen!
.
Moet alleen zelf nog akkoord gaan.
Relaxedquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
Ik weet het. Maar ik wil al die fietsenmakers hun werk niet ontnemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker je ziet overal randdebielen rondlopen. En je eigen band plakken? Kom op zelfs ik kan dat
.
blijven die haartje in je oor lekker kort tijdens het bellen !quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef Bos81 het volgende:
een scheerapparaat op een telefoon zou inderdaad een uitkomst zijn.
Ouderdomskwaal heb ik nog geen last vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blijven die haartje in je oor lekker kort tijdens het bellen !
is zeker ivm het tijdsverschilquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
Waarom zou je niet gaan dan ?? (die vraag heb ik mezelf ook gesteld)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef JaWi het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje, maar ik denk het wel. Ik zou het binnen 24 uur laten weten geloof ik.
Dus ik bel vannacht om 4 uur.
Ik ga 20 hamlappen snijden voor satévlees.
weet niet of je het nog had mee gekregen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Lag toch echt al om 00.30 op bed, schrik ik om 13.00 wakker...
Zal wel nodig geweest zijn...
En Bloem, heb je al een mail teruggestuurd?
en je hebt met je dronken kop nee gezegd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
Ik was niet heel erg dronken, want er was bavariaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je hebt met je dronken kop nee gezegd?
Ah okeequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet niet of je het nog had mee gekregen..
maar een vriend van me trouwde in het muZEEum en gaf daarna een feest bij Pantha-rei !
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JaWi het volgende:
Jackson bijna failliet, rechten Beatles te koop
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet jij nou nog steeds per bericht inloggen of niet
niemand weer in je topic gereageerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Ieder biercht apart naam en password intypen.
Geen MyAT, geen edits.
Zou heel goed kunnen, het is sinds zondagmorgen vroegquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij heb jij in een dronken bui gewoon van alles kaput gemacht
omdat hij daar woont, misschienquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ehm, waarom een vriend van jou eigenlijk hier trouwen
Misschien wat voor John de Mol?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JaWi het volgende:
Jackson bijna failliet, rechten Beatles te koop
Toch maar eens firefox proberenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen MyAT, geen edits.
Dat had ik een half jaar terug ook, heel irritant. En ik postte maar gem. 10 posts per dag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen MyAT, geen edits.
Idd, het VMBO is mij beter bevallen dan de Havo, ben ook veel "vrienden" verloren nadat ik VMBO ging doen, ze vonden me ineens minder ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was ook een goede VMBO-er... er zijn er trouwens zat hoor... je hoort alleen de slechte verhalen..
En nee ik hing niet aan de kapstok
Ik iets meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik een half jaar terug ook, heel irritant. En ik postte maar gem. 10 posts per dag.
Bier drinkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, wat ging je ook alweer in Spanje doen?
![]()
Big Bjoro is watching You !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt hier nog wel vrienden zeg...
Bloem, Bjoro spioneert hier...
Dan kunnen we elkaar de hand schudden... maar ik zei op de basisschool al dat ik (LTS, MTS en HTS) zou gaan doen... niemand dacht dat ik het ging halen (behalve ik zelf danquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, het VMBO is mij beter bevallen dan de Havo, ben ook veel "vrienden" verloren nadat ik VMBO ging doen, ze vonden me ineens minder ofzo.
Dat kan ik hier 10 meter verder op nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet je daarvoor helemaal naar spanje?
en omdat artsen niet Fokken is dat beneden jouw stand natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaawi feli
Het is lekker buiten, en ik werd nagefloten
Keek ik om was het een arts
je dacht zeker die Jean Connery look a like van laatstquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaawi feli
Het is lekker buiten, en ik werd nagefloten
Keek ik om was het een arts
Daar weet jij denk ik niet vanquote:
Moet zat kunnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Half dagje dat is zo'n 6 uur... 1 Hools per 3 uur
Zoeken ze niet nog iemand?quote:
Ja het gaat wel erg snel nu ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan mist ie er dus eentje.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja het gaat wel erg snel nu ....
Lijkt wel of niemand wat te doen heeft
Ze zoeken nog een DJ geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zoeken ze niet nog iemand?![]()
-kan zuipen als een gek
- allround inzetbaar
- hoef niet terug te vliegen voor CL voorronde![]()
Ideaal dus
en de deurzakkers zeker en ander oeteldonks gezeverquote:
Ja, zoiets mafs had ik ook met IE! Maar met FF heb ik geen problemen meer. En FOK-toolsquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
ik had wel met IE dat als ik ergens op reageerde dan zag ik geen post meer in het hele topic niet
moest ik elke keer F5 drukken
Open een topic in ONZ en vraag daar of ze hem gezien hebbenquote:
Die zitten ook in mn repertoire inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en de deurzakkers zeker en ander oeteldonks gezever
Te moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Open een topic in ONZ en vraag daar of ze hem gezien hebben
hoe ist eigenlijk met de mascotte AZ ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Againzender het volgende:
Open een topic in ONZ en vraag daar of ze hem gezien hebben
ja, straks moet je wat edittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |