quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JaWi het volgende:
Jackson bijna failliet, rechten Beatles te koop
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet jij nou nog steeds per bericht inloggen of niet
niemand weer in je topic gereageerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Ieder biercht apart naam en password intypen.
Geen MyAT, geen edits.
Zou heel goed kunnen, het is sinds zondagmorgen vroegquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij heb jij in een dronken bui gewoon van alles kaput gemacht
omdat hij daar woont, misschienquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ehm, waarom een vriend van jou eigenlijk hier trouwen
Misschien wat voor John de Mol?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef JaWi het volgende:
Jackson bijna failliet, rechten Beatles te koop
Toch maar eens firefox proberenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen MyAT, geen edits.
Dat had ik een half jaar terug ook, heel irritant. En ik postte maar gem. 10 posts per dag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen MyAT, geen edits.
Idd, het VMBO is mij beter bevallen dan de Havo, ben ook veel "vrienden" verloren nadat ik VMBO ging doen, ze vonden me ineens minder ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was ook een goede VMBO-er... er zijn er trouwens zat hoor... je hoort alleen de slechte verhalen..
En nee ik hing niet aan de kapstok
Ik iets meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik een half jaar terug ook, heel irritant. En ik postte maar gem. 10 posts per dag.
Bier drinkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, wat ging je ook alweer in Spanje doen?
![]()
Big Bjoro is watching You !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt hier nog wel vrienden zeg...
Bloem, Bjoro spioneert hier...
Dan kunnen we elkaar de hand schudden... maar ik zei op de basisschool al dat ik (LTS, MTS en HTS) zou gaan doen... niemand dacht dat ik het ging halen (behalve ik zelf danquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, het VMBO is mij beter bevallen dan de Havo, ben ook veel "vrienden" verloren nadat ik VMBO ging doen, ze vonden me ineens minder ofzo.
Dat kan ik hier 10 meter verder op nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet je daarvoor helemaal naar spanje?
en omdat artsen niet Fokken is dat beneden jouw stand natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaawi feli
Het is lekker buiten, en ik werd nagefloten
Keek ik om was het een arts
je dacht zeker die Jean Connery look a like van laatstquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaawi feli
Het is lekker buiten, en ik werd nagefloten
Keek ik om was het een arts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |