Bij mij is alleen het frontje verrot.. voor de rest doet hij het nog steeds erg goed !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here, beltonen hoor je nog amper. Trilfunctie werkt niet meer. 1 Jaar oud.
Wij delen het gebouw met de Havo en het VMBO, dus ik zie de slechte verhalen ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was ook een goede VMBO-er... er zijn er trouwens zat hoor... je hoort alleen de slechte verhalen..
En nee ik hing niet aan de kapstok
Het zijn wel vaak de wat "luie ik heb schijt aan school" gevallen die op het VMBO zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij delen het gebouw met de Havo en het VMBO, dus ik zie de slechte verhalen ook
hier niet, werkt nog primaquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, tuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die dan weer erge goede vakmensen kunnen zijn die in de praktijk gewoon onmisbaar zijn. Dus die gewoon heel erg goed met hun handen kunnen werken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijne gaat mooi terug. Morgenvroeg of morgenavond even langsgaan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is juist de functie die ik mis op telefoon.quote:
Handig voor onderwegquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is juist de functie die ik mis op telefoon.
Scheren....![]()
![]()
Inderdaad. Ik kan echt niets met mijn handen. Ik kan zelfs mijn band niet plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak de wat "luie ik heb schijt aan school" gevallen die op het VMBO zitten.
Maar ook leerlingen die gewoon niet goed kunnen leren of maar in een paar of zelfs een vak goed zijn op hoog niveau,
Maar die dan weer erge goede vakmensen kunnen zijn die in de praktijk gewoon onmisbaar zijn. Dus die gewoon heel erg goed met hun handen kunnen werken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Zeker je ziet overal randdebielen rondlopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan echt niets met mijn handen. Ik kan zelfs mijn band niet plakken
En trouwens, op de HAVO zitten ook nog genoeg randdebielen. En ook heb het VWO heb ik nog redelijk wat domme gasten meegemaakt.
dan zou ik voor de 730 gaan...vind ik iets mooierquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
Mooie telefoon BS, ik twijfel nog welke ik ga nemen, kan mn contract verlengen namelijk....samsungE720 ofzo denk ik..
Rondje op de kosten van Jawi !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Kom ik uit de escape wandelen om 4 uur, bellen ze uit spanje.
Ik ben aangenomen!
.
Moet alleen zelf nog akkoord gaan.
Relaxedquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
Ik weet het. Maar ik wil al die fietsenmakers hun werk niet ontnemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker je ziet overal randdebielen rondlopen. En je eigen band plakken? Kom op zelfs ik kan dat
.
blijven die haartje in je oor lekker kort tijdens het bellen !quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef Bos81 het volgende:
een scheerapparaat op een telefoon zou inderdaad een uitkomst zijn.
Ouderdomskwaal heb ik nog geen last vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blijven die haartje in je oor lekker kort tijdens het bellen !
is zeker ivm het tijdsverschilquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
Waarom zou je niet gaan dan ?? (die vraag heb ik mezelf ook gesteld)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef JaWi het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje, maar ik denk het wel. Ik zou het binnen 24 uur laten weten geloof ik.
Dus ik bel vannacht om 4 uur.
Ik ga 20 hamlappen snijden voor satévlees.
weet niet of je het nog had mee gekregen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Lag toch echt al om 00.30 op bed, schrik ik om 13.00 wakker...
Zal wel nodig geweest zijn...
En Bloem, heb je al een mail teruggestuurd?
en je hebt met je dronken kop nee gezegd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik ben aangenomen!
.
Ik was niet heel erg dronken, want er was bavariaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je hebt met je dronken kop nee gezegd?
Ah okeequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet niet of je het nog had mee gekregen..
maar een vriend van me trouwde in het muZEEum en gaf daarna een feest bij Pantha-rei !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |