doe eens lekker rustig, merdeeeeekaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:43 schreef merdeka het volgende:
Ik voel me onder veel te veel druk staan, ben net een snelkookpannetje....
En ik ben moe. Doodmoe. kut...
...En toen voelde ik me plots wel klaarwakker...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
ranzig tandartsverhaal
Jemig 5 gangen loesquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lekker gewerkt, nu eventjes met de hondjes wandelen en daarna alvast het eten voorbereiden voor vanavond!
Ik duim voor je, komt wel goed!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Talietje het volgende:
zometeen praktijk examen cafe-barik zit helemaal in de stress enzo
ik ken het gevoel, niet fijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Boschjesman het volgende:
Ik zit vreselijk in de stress omdat ik niet weet hoe het zal gaan met mijn studie.
Ik sta namelijk op een wachtlijst voor de opleiding die ik heel graag wil gaan doen (MBO-verpleegkunde), stel ik word niet aangenomen, dan heb ik wel een behoorlijk probleem.
Mijn 2de keus wordt HBO-verpleegkunde, wat misschien te moeilijk voor mij zal zijn en daar kan ik me pas op aanmelden als ik zeker weet dat MBO niets wordt..
Wat dus ook betekent dat ik dan op kamers moet gaan (in Nijmegen), dus voordat ik zeker weet dat ik daar ga studeren, ben ik waarschijnlijk veel te laat om een kamer te krijgen.
En dat is kut. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Wilt u de kies nog zien?
Ja graag, mag ik even alleen zijn met hem
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
Wilt u de kies nog zien?
Ja graag, mag ik even alleen zijn met hem
NEE GEK, NATUURLIJK WIL IK DE KIES NIET ZIEN
Wat is dat toch, dat men denkt dat je gehecht bent aan dat soort zaken
Na de bevalling ook, wilt u de moederkoek zien.
Ja, doe maar ik heb echt zin in de aanblik van een bloederige bruine levervormige zak
toch gekeken ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
Na de bevalling ook, wilt u de moederkoek zien.
Ja, doe maar ik heb echt zin in de aanblik van een bloederige bruine levervormige zak
ja op een foto, of tv, maar live, nee dank u, smerige zooi.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch gekeken ?![]()
( in de aanblik van een kies heb ik ook geen zin ... maar de moederkoek zou ik wel eens leuk vinden om te zien, omdat je dat nu eenmaal niet elke dag kan bekijken ...)
Verlangenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik voel me vreemd. Soort van leeg.
Zo'n beetje iedereen uit m'n omgeving is verliefd of heeft een relatie.
Ik niet, ik verlang ook naar het verliefde gevoel![]()
Ik wil een ijsjequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Verlangen
Zodra je iets wilt is er ellende.
Een ijsje willen is okey, maar dan wel weten dat je dat ijsje kunt krijgen. Dus dan haal je hem. Zodra je 3 dagen een ijsje wilt en er is geen ijs dan is het kwelling. Afstand nemen dus.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
Goeroe
Het is dat je niet binnenste buiten praat, anders had ik gezworen dat je Yoda bent, zo wijs
Ik ook...al dagen en ik word er zo langzamerhand gestoord van...vorige week ontzettend slecht slapen..nu een hele week koppijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef Esto het volgende:
Hoofdpijn....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef Neva het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig
maar wel heeeel moe![]()
lekker slapen dus![]()
![]()
You need a vacation.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Goipie2 het volgende:
Iemand tips om me minder K*T te voelen??
echt veel zin ergens heb ik niet, beetje het gevoel dat mijn leven stil staat, alles verder beweegt, en ik steeds dichter bij de afgrond van het verleden kom te staan, waar ik niet in wil vallen.
Ik wil het huis uit, wat waarschijnlijk niet meer gaat lukken voor mid november.
Ik wil mijn P halen, wat misschien eind volgend jaar pas lukt, en anders ik kan nokken met mijn opleiding
Ik wil weg van alles, en gewoon even een keer rust hebben, niet van iedereen alle maal dingen aan mijn hoofd hebben, en vragen moeten beantwoorden
Ga dingen doen die je leuk vindt!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Goipie2 het volgende:
Iemand tips om me minder K*T te voelen??
Dingen vind je niet leuk als je je kut voeltquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ga dingen doen die je leuk vindt!
me2quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik voel me vreemd. Soort van leeg.
Zo'n beetje iedereen uit m'n omgeving is verliefd of heeft een relatie.
Ik niet, ik verlang ook naar het verliefde gevoel![]()
Je vindt het niet leuk om ergens aan te beginnen maar als je eenmaal bezig bent welquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:18 schreef Italo het volgende:
Dingen vind je niet leuk als je je kut voelt![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk om ergens aan te beginnen maar als je eenmaal bezig bent wel
Zit er een heel kleinquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef DarkElf het volgende:
oh yeah, mijn pakje uit Hong Kong has arrived
Hoe zit het eigenlijk met je eigen zaakje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef Evertje het volgende:
begin al beetje nerveus te worden
straks tweede gesprek bij bedrijf, hopelijk loopt het goed af
Redelijk. Heb paar free-lance opdrachten binnen en zijn er nog paar in het vooruitschiet. Maar met verzekeren enzo is het allemaal lastig, dus ben ik van plan om wat werk te zoeken voor twintig uur. Nu zal ik ook wel werk van 36 uur aannemen maar die 20 geniet mijn voorkeurquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je eigen zaakje.
jeetje sterkte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:11 schreef Misticle_lightning het volgende:
hmm, weer een stuk beter, 24 mei heb ik een miskraam gekregen, en dat was behoorlijk heftig, nu voel ik me al weer een stuk beter
Ik snap het volkomen, maar mooi dat het goed gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Evertje het volgende:
[..]
Redelijk. Heb paar free-lance opdrachten binnen en zijn er nog paar in het vooruitschiet. Maar met verzekeren enzo is het allemaal lastig, dus ben ik van plan om wat werk te zoeken voor twintig uur. Nu zal ik ook wel werk van 36 uur aannemen maar die 20 geniet mijn voorkeur
Ik zou vandaag dus gesprek hebben bij bedrijf waarbij beide mogelijk is, maar die hebben net afgebeld.....gesprek verplaatst naar woensdag.
Begint echt een wazig dagje te worden. Straks naar Helmond, HU ondersteunen bij zijn quest naar promotie
Voel me gewoon klote...ff alles tegelijk....gelukkig is het belachelijk druk dus kan ik er niet bij stil blijven staan.quote:
Alles komt goed...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Voel me gewoon klote...ff alles tegelijk....gelukkig is het belachelijk druk dus kan ik er niet bij stil blijven staan.
Weet ik wel...quote:
Dat zei pheno niet, dat zei ik. Foutje, andere pc...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Pheno het volgende:
Over een uurtje maar weer eens een afspraak met de loopbaanbegeleider op de uni. Honderdste gesprek al.
*ik voel me hopeloos.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:52 schreef tiez het volgende:
beetje zenuwachtig ga vanavond me tongpiercing zetten
Mijn login, wat doe je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Pheno het volgende:
* Natalie geeft Lynx666 maar eens een knuffel.quote:
Daniel: Groningen-meeting 11 juni: deel IIIquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:11 schreef DanielBo het volgende:
Nu ik jullie twee toch hier zie... Komt 'r nog een Groningen-meeting in de zomervakantie?
[offtopic]
Lynx.. Ik krijg nog een biertje van je
[/offtopic]
Lief....quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:43 schreef Esto het volgende:
GoedLekker zo in het zonnetje zitten... Dan lijkt alles opeens wel perfect... Niemand die iets tegen je zegt... Geen harde geluiden... Gedachten laten gaan.. Hmmm... Maar dan alsnog mis ik iets: hém..
![]()
@ Gutteguttegut: *Knufffff
Geen zin om met een collega op een hotelkamer te slapen, heb dus lekker een taxi naar huis genomen, nu even lekker een superdroog Japans biertje en morgen ontbijtje pakken in het hotel..quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:46 schreef Libris het volgende:
Gestressed, moet 2 dagen gaan workshoppen (in een hotel, woon er 3 kilometer bij vandaan) en ik moet nog zoveel 'echte' dingen doen. Wat een tijdsverspilling.... Diepe zucht
Druk meisje dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:30 schreef Natalie het volgende:
Wel goed eigenlijk.
Kast leeggemaakt. Alles naar naar de zolder gebracht. Alles uitgezocht, opgeborgen en toen -omdat ik toch energie teveel had- de boel ook nog even schoongemaakt en opgeruimd. Lekker!
Wat is er nep schatjequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
alles is nep
en ik kan niet wachten totdat ik ooit weer eens echt verliefd wordtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
en ik kan niet wachten tot het zondag is![]()
Nu nog wel, maar gewoon standaard pas rond 'n uur of één slapen en 's morgens weer voor half 7 op wil op 'n gegeven moment wel tegen gaan werken.. Bij mij tenminste, alleen toch nix eraan doen.. Eigenwijze klojo dat ik benquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef PPWB84 het volgende:
Nou tis nu ook nog wel vroeg.
zelfde eigk... alleen heb ik nou ook nog es een virus op mn comp (en kben nie zo technisch daarmeequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Yuki het volgende:
barstende koppijnblij dat ik vandaag niet naar school kon ivm staking
verder zwaar klotegevoel, net als gisteren... thank god dat ik vanmiddag ff met vriendinnetje de stad in ga
owja... onsamenhangend ook
knap hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef diannetjhu het volgende:
doodmoe. Maar best een beetje trots op mezelf dat ik vandaag op mn werk eerlijk verteld heb dat ik Borderline heb. Was best zenuwachtig erover, omdat ik nog in mn proefmaand zit.
Leuker??quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:01 schreef star_gazer het volgende:
Heerlijk! Toch maar besloten wat langer vrijgezel te blijven, veel leuker
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:en ik kan niet wachten tot het zondag is
![]()
Om te gaan slapen wel... Om op te staan nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:00 schreef MikeyMic het volgende:
Ik voel me moeen dus ga ik lekker slapen
![]()
6.00 uur is een mooie tijd
Als je die inspiratie gevonden hebt...kun je er dan een portie van naar mij sturen aan het einde van de dag...ik kan ook wel weer eens wat originaliteit gebruiken in mijn sollicitatiebrieven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:53 schreef Koningin het volgende:
Goed, ik ben inspiratie aan het opdoen voor een originele sollicitatiebrief.
*geeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
Helemaal kapot. Ik moet mezelf eens op de eerste plaats gaan zetten.
Half kapot.... de uurtjes aan 't wegtikken op 't werk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef Christine het volgende:
Helemaal kapot. Ik moet mezelf eens op de eerste plaats gaan zetten.
Foto!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef purplerose het volgende:
woeiiiii voel me goed!!
Net naar de kapper geweest en het duffe boblijntje heeft plaatsgemaakt voor een kort pittig en kittig kapsel
Schaam jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:58 schreef purplerose het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Foto!!!![]()
[/quote
Heb geen digicam schat
Had er wel 1, maar vriendin van me heeft hem geleend en hem uit dr tengels laten vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |