doe eens lekker rustig, merdeeeeekaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:43 schreef merdeka het volgende:
Ik voel me onder veel te veel druk staan, ben net een snelkookpannetje....
En ik ben moe. Doodmoe. kut...
...En toen voelde ik me plots wel klaarwakker...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
ranzig tandartsverhaal
Jemig 5 gangen loesquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lekker gewerkt, nu eventjes met de hondjes wandelen en daarna alvast het eten voorbereiden voor vanavond!
Ik duim voor je, komt wel goed!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Talietje het volgende:
zometeen praktijk examen cafe-barik zit helemaal in de stress enzo
ik ken het gevoel, niet fijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Boschjesman het volgende:
Ik zit vreselijk in de stress omdat ik niet weet hoe het zal gaan met mijn studie.
Ik sta namelijk op een wachtlijst voor de opleiding die ik heel graag wil gaan doen (MBO-verpleegkunde), stel ik word niet aangenomen, dan heb ik wel een behoorlijk probleem.
Mijn 2de keus wordt HBO-verpleegkunde, wat misschien te moeilijk voor mij zal zijn en daar kan ik me pas op aanmelden als ik zeker weet dat MBO niets wordt..
Wat dus ook betekent dat ik dan op kamers moet gaan (in Nijmegen), dus voordat ik zeker weet dat ik daar ga studeren, ben ik waarschijnlijk veel te laat om een kamer te krijgen.
En dat is kut. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Wilt u de kies nog zien?
Ja graag, mag ik even alleen zijn met hem
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
Wilt u de kies nog zien?
Ja graag, mag ik even alleen zijn met hem
NEE GEK, NATUURLIJK WIL IK DE KIES NIET ZIEN
Wat is dat toch, dat men denkt dat je gehecht bent aan dat soort zaken
Na de bevalling ook, wilt u de moederkoek zien.
Ja, doe maar ik heb echt zin in de aanblik van een bloederige bruine levervormige zak
toch gekeken ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
Na de bevalling ook, wilt u de moederkoek zien.
Ja, doe maar ik heb echt zin in de aanblik van een bloederige bruine levervormige zak
ja op een foto, of tv, maar live, nee dank u, smerige zooi.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch gekeken ?![]()
( in de aanblik van een kies heb ik ook geen zin ... maar de moederkoek zou ik wel eens leuk vinden om te zien, omdat je dat nu eenmaal niet elke dag kan bekijken ...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |