De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Doch vond ik mijn OP mooier.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben er ook weer, maar vraag niet hoe
Wat een bout-dag vandaag zeg..
Nu nog steeds? Met dat mooie logo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Doch vond ik mijn OP mooier.
okay dat logo is wel paht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nu nog steeds? Met dat mooie logo?
Je was net ff te laat, anders bleef de jouwe open..
Dat laatstequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is paht? Is dat Haags
Of een gadgy woord voor mooi
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat laatste
Ik ben ziek, zielig he!
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
dat logo lijkt net of het van een kookprogramma komt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
Ja van live cooking,quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind het er wel mooi uitzienquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef tonks het volgende:
Maak gadgets nog leuk gebruik de [afbeelding] meer.
Nu pas ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk nu niet zo leuk meer..
Ik heb veel geduld dat zou het zijnquote:
We nemen het begrip slowchat hier erg letterlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kom op slowchatten jullie!
Welk liedje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook een liedje!
ik heb betere shitquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Welk liedje?
[afbeelding]
je kan hem ook zelf maken en hierop inzingen
Maak daar dan een leuk liedje op, gooi het op het internet en stuur me die linkquote:
Geen zin in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maak daar dan een leuk liedje op, gooi het op het internet en stuur me die link
Ik moet het met bovenstaand ding doen
West. veel shoarma, weinig swirlquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Steve-O het volgende:
Waar woon je dan ?
* Steve-O naar amsterdam is geweest en alleen maar een swirl heeft gehaald
Ik begrijp het niet, men zegt dat GTA SA pas dan uitkomt, ik heb hem al 2 maanden ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef Steve-O het volgende:
Godverdamme zit ik San andreas topic te zoeken mogen ze niet tot 10 juni
Een partij bagger dat ze spelenquote:
Hey tonksquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef tonks het volgende:
Hey mensen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben nogsteeds ziek.
Nee, ik wil naar de stad maar jij nam mij dit af met mijn nog korte levenquote:
Ik ging niet naar de stad, maar naar een dorp..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar de stad maar jij nam mij dit af met mijn nog korte leven
osdorps possequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ging niet naar de stad, maar naar een dorp..
Osdorp
Drukker iigquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:51 schreef Remzz het volgende:
Osdorp is nog groter dan Almelo centrum dat weet ik zeker
Wat is het?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Ben verslaafd aan GTA:SA
Gisternacht van 1:30 tot 4:30, en weer van 12:00 tot 0:30
Ben extreem vermoeid nuEn morgen weer 8:45 op school
http://forum.fok.nl/topic/673053/1/25#25256924quote:
Geef mij maar winnie de poohquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
[PS2] GTA: San Andreas (deel 31)
Een spel dus. Dealen, schieten en stelen is het doel daar.
Dat irri mannetje met zijn blote kont ? toch ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]daar was ik vroeger echt fan van..
Nu is het Shin Chan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat irri mannetje met zijn blote kont ? toch ?
Die haat ik echt
Dat ze dat overdag uit mogen zendenquote:
mtmquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
mtmover haar zouden ze een tekenfilm moeten maken
.
Kom we gaan Sunchaser mailen, heeft ie iig EEN goed bekeken programmaquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Melanie en haar avonturen op fok!
De Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juni 2005 07:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze dat overdag uit mogen zendenDat is echt een FOUT voorbeeld voor de (toch al foute) jeugd van tegenwoordig
Vroegâh moest je dat serieus nemen en werden die kinderen dan mishandeld ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik wil dood, dan hoef ik niet meer naar mama te luisteren.
Iddquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Vroegâh moest je dat serieus nemen en werden die kinderen dan mishandeld ofzoen nu lullen ze uit hun nek
Ik ben kei-schattigquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd. De jeugd van tegenwoordig is dom
(mtm uitgezonderd (soms
) ) .
I knowquote:
Nu zeg je dus dat je eigenlijk maar weinig hersen inhoud hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind mijn geweldige zorgzaamheid veel belangrijker dan herseninhoud!
Als ik moet gaan bewijzen dat ik herseninhoud heb ben ik al dom bezig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu zeg je dus dat je eigenlijk maar weinig hersen inhoud hebt. Ik had wel anders verwacht
.
Zie je wel dat jij ook een redelijke hersen inhoud hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik moet gaan bewijzen dat ik herseninhoud heb ben ik al dom bezig.
herken je de zin niet: "Ik ben best slim, ik heb alleen geen zin om slim te doen"
Als iemand zoiets zegt lach je hem/haar toch vierkant uit omdat het zo een domme kut is.
Het is nu al drukker als normaalquote:
En nu heb ik het niet over mezelf gezegdquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij ook een redelijke hersen inhoud hebt
Godver, had ik net maar gevraagd om te cammenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
En nu heb ik het niet over mezelf gezegd
* melanie_the_miss doet ondertussen iets van kleding aan.
Ik gebruik mijn veto om tegen te stemmenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil een tag met daarop "Gad mascotte!"
Dan wil ik er een met GROOTSTE penisquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:36 schreef tonks het volgende:
Ik wil een tag met "grote penis"
De naam alleen alquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Melanie en haar avonturen op fok!
Bij mtm is haar tag tenminste waarquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:36 schreef tonks het volgende:
Ik wil een tag met "grote penis"
Ga t-shirts ontwerpenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil een tag met daarop "Gad mascotte!"
Is mtm ook een gadget dan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef tonks het volgende:
Rename het topic meteen ff naar mtm adoratie slowchat.
Donequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef tonks het volgende:
Rename het topic meteen ff naar mtm adoratie slowchat.
Zitten toch knopjes aan?quote:
quote:
Oh God, wat moet dan mijn eerste gadget zijn geweest?, en heette het toen wel gadget?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef tonks het volgende:
Ik zag net mijn allereerste gadgetSony walkman
Het wiel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, wat moet dan mijn eerste gadget zijn geweest?, en heette het toen wel gadget?
Ja toen ontdekte ik mijn gave alquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:45 schreef Geqxon het volgende:
Tonks, die pet is gáy
Had je toen al ondekt dat je anders was dan de rest?
Zo oud is Yv nou ook weer niet hoorquote:
*Grin*quote:
Whehe die ligt hier ook nog een in een ladequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn eerste was mijn tamagochie (eerste echte gadget dan)
Oeh ik had een walkman die zo heettequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:56 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn nieteens begonnen met My First Sony?
Jah, ik heb het ding nog ergens liggen zelfs, en ze hadden een soort cassette recorderachtig ietsquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Jah! Zo'n ding dat hondengeluiden produceerden
Als ik dat knopje drukte kreeg de hond van de buren een harde piemel![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet nog iets van 8 vakken doen voor het eind van de vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Geqxon het volgende:
KUTZOOI
Een 1.2 (afgerond naar een 3) en een 4 gekregen..
Wat doe je eigenlijk voor opleiding?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Geqxon het volgende:
KUTZOOI
Een 1.2 (afgerond naar een 3) en een 4 gekregen..
copy paste voor volgende keerquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef tonks het volgende:
Oja even een mededeling van huishoudelijke aard,
De volgende slowchat noemen we Tonks adoratie topic,
Alvast bedankt
welk jaar zit je ik nu in het 6 of 7e semester volgens mij van de zelfde opleidingquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ICT-Beheer (MBO nv. 4). Maar we hadden geen Packet Tracer simulatie ingeleverd![]()
Jezus, wellicht een bezoekje aan de Lidl brengen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga naar het 2e jaar toe, zit nu in het eerste
http://www.lidl.nl/nl/ind(...)_300_GB_harde_schijf OMG 300GB externe HDD voor 169 euro!
Klik eens bij mijn sig op tietenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jezus, wellicht een bezoekje aan de Lidl brengen..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Klik eens bij mijn sig op tieten
Merciquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Tim: Vertel *hier* dat je geen gadgets hebt.
Ik zei vroeger altijd dat ik Tim heette. Ik kon Timothy niet uitspreken door enorme stotterproblemen...quote:
Jarenlang logoppppeeddiiee heeft geholpenquote:
Lijkt me kut, kende ook een jongen die stotterdequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jarenlang logoppppeeddiiee heeft geholpen
Zonder dollen, na 6 jaar elke week 3x logopedie ben je er wel vanaf.
Me zusje ging me nadoen, kwam ze er op gegeven moment niet meer vanafquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt me kut, kende ook een jongen die stotterde
Wel zo leuk. En handig om topics in de gaten te houdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Oja modsjes het is niet verplicht om op alles te reageren hoor
Ik stotter al jaren niet meer. gelukkig..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Waarom stotteren alle gad modjes
Logopedie was vroeger gewoon inquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb ook logopedie gehad!
Na 3 keer je zin te hebben gelezen snap ik er niets vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef tonks het volgende:
ik had dat andere logo ding omdat ik me pen niet goed kon vast houden
Ja gvd mijn msn werkt niet ik heb dat ding geupdate en hij wil niet aanmeldenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
waarom ben je offline of block je mij
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Nou je had toch ook iets dat heette ook met logo,
Dan moest ik doen om mijn motoriek te trainen omdat ik niet goed kon schrijven
Nog snel ff je post veranderd hequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Verveel!
Ja ik dacht dat het weer zo een topic was.quote:
Je bent mijn hulpmodjequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het weer zo een topic was.
*zucht* was ik maar hulpmodje
Ok, dat was dus echt domquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef tonks het volgende:
melanie the miss, duhh
Vooruit, jij ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:38 schreef tonks het volgende:
Waarom ben ik je hulpmodje niet asd?
Niet tegen tonks vertellen, maar jij blijft mijn favorietquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
-20 populaireerst me speciaal laten voelen en hoppa!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet tegen tonks vertellen, maar jij blijft mijn favoriet
Ja, mijn zieltje is teder!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Melanie is een meisje, lekker logisch dus..
het wordt een gewoneSC zzonder geit maar wel met logoquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:49 schreef tonks het volgende:
zet je wel mijn hippe logo en de geit erin MTM en de titel moet iets zijn met Tonks adoratie topic.. want dat is afgesproken!
TOCH ASD?!?!?!
En met tonks in de TT verwerktquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
het wordt een gewoneSC zzonder geit maar wel met logo
Voor deze keer.quote:
Dankje je bent een schat!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Remzz het volgende:
Ow ja heb nog ff in de Media Markt gekeken het merk van die knaloranje tv is Loewe.
Tja Tonks ik ben voor nog een keer Melanie in de topictitel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dankje je bent een schat!!
Ja... ¤600quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Toevallig de prijs meegekregen?
We kunnen er wel om gaan stemmenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef tonks het volgende:
Tja remzz dat interesseert me weinig
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
http://fotos.marktplaats.nl/fotos/elektronica/tvs/128315.jpg
MTM, heb jij deze?
LCD tv of normale beeldbuis?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Remzz het volgende:
Ow ja heb nog ff in de Media Markt gekeken het merk van die knaloranje tv is Loewe.
ik heb hem voor 100 gulden gekocht.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:31 schreef tonks het volgende:
stond op marktplaats 75 euries
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
ik ben online EN chat met mensen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef tonks het volgende:
met leuke mensen
Nou ik vind het maar jammerquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef tonks het volgende:
Gelukkig heb ik ASD niet op msn, die zou me dwingen tot cybersex
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef tonks het volgende:
Wie wilt die pedo mods nou op msn
Hallo, zo oud ben ik niet..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef tonks het volgende:
Wie wilt die pedo mods nou op msn
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef tonks het volgende:
remzz is een pedo
Wat ben jij opeens voor zijkstraalquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef tonks het volgende:
remzz is een pedo
Okay!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef tonks het volgende:
ik bedoel het positief?
Ik wil dat doen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:15 schreef tonks het volgende:
hey asd word ik inval mod als weg bent
Dat zal mijn vriendin vast niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef tonks het volgende:
i kzei toch neem mtm mee
Ook dat zal ze niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef tonks het volgende:
laat je vriendin maar hier
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Wow, net op straat een vreemde aangesproken! Lol, ik ben nu géén nerd meer
Da kan niequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wil dan wel roze zijn ipv blauw!
Als ik dat hier doe denken ze meteen dat ik hem wil stelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik reed langs, en hij riep me. Dus ff over me brommer gelult, die hij wel cool vond
Zijn (???) vader (???) van in de 30-40 vond hem ook vet stoer
Uithollen? Zij hem? Wil ik weten wat daar precies bedoeld wordt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zij wil mijn vriendje uithollen
Wie gaat hier tever
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Uithollen? Zij hem? Wil ik weten wat daar precies bedoeld wordt?
En we gaan richting de SEX-SC
Haha, nee man. Rustige buurt hier, weinig criminelen. Kun je nog old-school lullen met onbekendenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik dat hier doe denken ze meteen dat ik hem wil stelen
het zal idd nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Yvonne stopt met Fok!
Het zal toch niet!
Das soms wel relaxed. Hier wordt je zowiezo nagekeken, en als het rustig is van je fiets/brommer/scooter afgetrapt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, nee man. Rustige buurt hier, weinig criminelen. Kun je nog old-school lullen met onbekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |