De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Doch vond ik mijn OP mooier.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben er ook weer, maar vraag niet hoe
Wat een bout-dag vandaag zeg..
Nu nog steeds? Met dat mooie logo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Doch vond ik mijn OP mooier.
okay dat logo is wel paht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nu nog steeds? Met dat mooie logo?
Je was net ff te laat, anders bleef de jouwe open..
Dat laatstequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is paht? Is dat Haags
Of een gadgy woord voor mooi
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat laatste
Ik ben ziek, zielig he!
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
dat logo lijkt net of het van een kookprogramma komt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
Ja van live cooking,quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind het er wel mooi uitzienquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef tonks het volgende:
Maak gadgets nog leuk gebruik de [afbeelding] meer.
Nu pas ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk nu niet zo leuk meer..
Ik heb veel geduld dat zou het zijnquote:
We nemen het begrip slowchat hier erg letterlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kom op slowchatten jullie!
Welk liedje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook een liedje!
ik heb betere shitquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Welk liedje?
[afbeelding]
je kan hem ook zelf maken en hierop inzingen
Maak daar dan een leuk liedje op, gooi het op het internet en stuur me die linkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |