Ook dat zal ze niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef tonks het volgende:
laat je vriendin maar hier
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Wow, net op straat een vreemde aangesproken! Lol, ik ben nu géén nerd meer
Da kan niequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wil dan wel roze zijn ipv blauw!
Als ik dat hier doe denken ze meteen dat ik hem wil stelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik reed langs, en hij riep me. Dus ff over me brommer gelult, die hij wel cool vond
Zijn (???) vader (???) van in de 30-40 vond hem ook vet stoer
Uithollen? Zij hem? Wil ik weten wat daar precies bedoeld wordt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zij wil mijn vriendje uithollen
Wie gaat hier tever
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Uithollen? Zij hem? Wil ik weten wat daar precies bedoeld wordt?
En we gaan richting de SEX-SC
Haha, nee man. Rustige buurt hier, weinig criminelen. Kun je nog old-school lullen met onbekendenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik dat hier doe denken ze meteen dat ik hem wil stelen
het zal idd nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Yvonne stopt met Fok!
Het zal toch niet!
Das soms wel relaxed. Hier wordt je zowiezo nagekeken, en als het rustig is van je fiets/brommer/scooter afgetrapt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, nee man. Rustige buurt hier, weinig criminelen. Kun je nog old-school lullen met onbekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |