*Grin*quote:
Whehe die ligt hier ook nog een in een ladequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn eerste was mijn tamagochie (eerste echte gadget dan)
Oeh ik had een walkman die zo heettequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:56 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn nieteens begonnen met My First Sony?
Jah, ik heb het ding nog ergens liggen zelfs, en ze hadden een soort cassette recorderachtig ietsquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Jah! Zo'n ding dat hondengeluiden produceerden
Als ik dat knopje drukte kreeg de hond van de buren een harde piemel![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet nog iets van 8 vakken doen voor het eind van de vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Geqxon het volgende:
KUTZOOI
Een 1.2 (afgerond naar een 3) en een 4 gekregen..
Wat doe je eigenlijk voor opleiding?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Geqxon het volgende:
KUTZOOI
Een 1.2 (afgerond naar een 3) en een 4 gekregen..
copy paste voor volgende keerquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef tonks het volgende:
Oja even een mededeling van huishoudelijke aard,
De volgende slowchat noemen we Tonks adoratie topic,
Alvast bedankt
welk jaar zit je ik nu in het 6 of 7e semester volgens mij van de zelfde opleidingquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ICT-Beheer (MBO nv. 4). Maar we hadden geen Packet Tracer simulatie ingeleverd![]()
Jezus, wellicht een bezoekje aan de Lidl brengen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga naar het 2e jaar toe, zit nu in het eerste
http://www.lidl.nl/nl/ind(...)_300_GB_harde_schijf OMG 300GB externe HDD voor 169 euro!
Klik eens bij mijn sig op tietenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jezus, wellicht een bezoekje aan de Lidl brengen..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Klik eens bij mijn sig op tieten
Merciquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Tim: Vertel *hier* dat je geen gadgets hebt.
Ik zei vroeger altijd dat ik Tim heette. Ik kon Timothy niet uitspreken door enorme stotterproblemen...quote:
Jarenlang logoppppeeddiiee heeft geholpenquote:
Lijkt me kut, kende ook een jongen die stotterdequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jarenlang logoppppeeddiiee heeft geholpen
Zonder dollen, na 6 jaar elke week 3x logopedie ben je er wel vanaf.
Me zusje ging me nadoen, kwam ze er op gegeven moment niet meer vanafquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt me kut, kende ook een jongen die stotterde
Wel zo leuk. En handig om topics in de gaten te houdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Oja modsjes het is niet verplicht om op alles te reageren hoor
Ik stotter al jaren niet meer. gelukkig..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Waarom stotteren alle gad modjes
Logopedie was vroeger gewoon inquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb ook logopedie gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |