Dat ze dat overdag uit mogen zendenquote:
mtmquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
mtmover haar zouden ze een tekenfilm moeten maken
.
Kom we gaan Sunchaser mailen, heeft ie iig EEN goed bekeken programmaquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Melanie en haar avonturen op fok!
De Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juni 2005 07:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze dat overdag uit mogen zendenDat is echt een FOUT voorbeeld voor de (toch al foute) jeugd van tegenwoordig
Vroegâh moest je dat serieus nemen en werden die kinderen dan mishandeld ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik wil dood, dan hoef ik niet meer naar mama te luisteren.
Iddquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Vroegâh moest je dat serieus nemen en werden die kinderen dan mishandeld ofzoen nu lullen ze uit hun nek
Ik ben kei-schattigquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd. De jeugd van tegenwoordig is dom
(mtm uitgezonderd (soms
) ) .
I knowquote:
Nu zeg je dus dat je eigenlijk maar weinig hersen inhoud hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind mijn geweldige zorgzaamheid veel belangrijker dan herseninhoud!
Als ik moet gaan bewijzen dat ik herseninhoud heb ben ik al dom bezig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu zeg je dus dat je eigenlijk maar weinig hersen inhoud hebt. Ik had wel anders verwacht
.
Zie je wel dat jij ook een redelijke hersen inhoud hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik moet gaan bewijzen dat ik herseninhoud heb ben ik al dom bezig.
herken je de zin niet: "Ik ben best slim, ik heb alleen geen zin om slim te doen"
Als iemand zoiets zegt lach je hem/haar toch vierkant uit omdat het zo een domme kut is.
Het is nu al drukker als normaalquote:
En nu heb ik het niet over mezelf gezegdquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij ook een redelijke hersen inhoud hebt
Godver, had ik net maar gevraagd om te cammenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
En nu heb ik het niet over mezelf gezegd
* melanie_the_miss doet ondertussen iets van kleding aan.
Ik gebruik mijn veto om tegen te stemmenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil een tag met daarop "Gad mascotte!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |