*knuf*quote:
Pjang Pjoeng Pjong Jangquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
Tsjing Tsjong Tsjang..
Hooooeeee issssiiiieeeee?quote:
Ik ga hem ook zeker kopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm het echte kopen wel waard eik.
Hele mooi album
Toch kom je vrolijker over dan normaal hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een gelukkig mens.
Of ik nou vrolijk ben of niet, ik blijf gewoon een hufter.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Toch kom je vrolijker over dan normaal hoor
Nah, dat valt best mee hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of ik nou vrolijk ben of niet, ik blijf gewoon een hufter.
"Iets leuks"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
Hallo iedereen, trouwens.
Vertel eens iets leuks.
Wat zou je dan van ome Vlarp willen hebben?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* ik verveel me..en mn DVD collectie bevredigd me niet.. kan ome vlarp niet iets uitlenen? *
correct.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Ryan_R het volgende:
Avond!!
Die heeft toch alleen maar jongens in zijn collectie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zou je dan van ome Vlarp willen hebben?
In zijn dromen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die heeft toch alleen maar jongens in zijn collectie?![]()
Hij is gewoon zat ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu in het ABN?
ik zo ook.. morgen veeeeeeeeeeeel te vroeg beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:36 schreef creno het volgende:
en iedereen is weg ?
nou ik duik mijn bed in
Ja, dat moet je zelf maar verzinnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je ingewijd met slapen.. of bedoel je iets anders?
ik kan zooooveel verzinnen.. ziek gewoonquote:
Oooooooooooooooooooohhhwwwwwwww.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. ik heb máár 30 filmpjes ofzo, valt best mee...
lurkert!quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooohhhwwwwwwww.....
jij niet hequote:
*thuis de slaap uit m'n ogen wrijf*quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jij niet he
mogguh vanuit een stralend veenendaal!
*druk de solvabiliteit aan het berekenen is*
Why do I have to talk to the hand?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*thuis de slaap uit m'n ogen wrijf*
@SJ:
omdat je een sjembek bent dat zeurt..quote:
Watskeburt is 2 keer leuk... daarna wordt het irritant!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omdat je een sjembek bent dat zeurt..
watsgeburt is cool![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omdat je een sjembek bent dat zeurt..
ik mag alles..quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik mag niet eens m'n mobiel uit m'n zak halen als ik aan het werk ben
Ik mag niet op fok.nl komen
Ik mag m'n mail niet openen..
Wat jank je nou man!!???
ach kusje ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik mag niet eens m'n mobiel uit m'n zak halen als ik aan het werk ben
Ik mag niet op fok.nl komen
Ik mag m'n mail niet openen..
Wat jank je nou man!!???
Je trommelvliezen scheuren er van!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga volgende week mijn oren laten uitspuiten door de huisarts.. iedereen zit me bang te maken dat dat heel erg pijn doet enzo
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Excess_All het volgende:
[..]
het is wel een erotisch geladen zoen
Wacht maar af tot het weer spits is. De stralende rijen auto's overal in Veenendaal!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Sunjammer het volgende:
@ Vlarp:![]()
@Blub: In Veenendaal is het altijd stralend
ik ga vanavond ook naar cinemecquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wacht maar af tot het weer spits is. De stralende rijen auto's overal in Veenendaal!!![]()
(Vanavond naar de House of Wax in de Cinemac)
Lees me niet de les over spelling alsik met buikpijn hoofdpijn, ongeschoren en ongewassen net uit me bed ben na een lange nacht me computer reparerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook naar cinemecmaar niet naar die baggerfilm
ik ga lekker naar sin city
![]()
Ik denk dat je in de lucht staat te zoenen: Vlarp is al weg - paardjes kijken!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:26 schreef Excess_All het volgende:
hmm we zijn nou al 20 min aan zoenen
zullwen we ff adem halen
sja ik vind iets vroeger toch wel prettiger..kan ik nog enigzins op tijd naar bedquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lees me niet de les over spelling alsik met buikpijn hoofdpijn, ongeschoren en ongewassen net uit me bed ben na een lange nacht me computer repareren.
Ik wilde ook naar sin city maar Joost en Egberdien liever niet. Misschien maar beter ook. House of Wax begint om 22:15. Dat kan ik dus halen als ik nog helemaal daarheen moet reizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
oh wat schandalig, zullen wij verder zoenenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de lucht staat te zoenen: Vlarp is al weg - paardjes kijken!
jij sletquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh wat schandalig, zullen wij verder zoenen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
sja ik vind iets vroeger toch wel prettiger..kan ik nog enigzins op tijd naar bed
en misschien nog een tip als je niet het eerste stuk wilt missen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeker o 9 uur in Lunteren dus ik haal zelfs die wel![]()
let's not and say we did, okquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Excess_All het volgende:
oh wat schandalig, zullen wij verder zoenen![]()
quote:
quote:Oostenrijkse onderzoekers hebben uitgezocht dat de geaardheid van fruitvliegjes genetisch bepaald is. Ook is het de onderzoekers gelukt om de geaardheid te veranderen door een aanpassing aan het ene gen dat verantwoordelijk is voor de geaardheid bij fruitvliegjes.
Dr. Barry Dickson, wetenschapper aan het Instituut voor Moleculaire Biotechnologie aan de Oostenrijkse Academie voor Wetenschappen in Wenen, stelt dat het onderzoek aantoont dat instinctief gedrag bepaald wordt door genetische programmering. Hij gelooft dat één enkel gen verantwoordelijke is voor het seksuele gedrag van fruitvliegjes. Het gen dat verantwoordelijk is voor het paargedrag van fruitvliegjes bestaat in een vrouwelijke en mannelijke variant. In het onderzoek is bij vrouwtjes de mannelijke variant van het gen ingebracht en bij mannetjes de vrouwelijke variant. De vrouwtjes vertoonden daarna typisch mannelijk seksueel gedrag en de mannetjes vertoonden typisch vrouwelijk seksueel gedrag. Hierdoor wilden de vrouwelijke vliegjes met vrouwen paren en de mannelijke vliegjes met mannen.
Wat dit onderzoek betekent voor mensen is moeilijk aan te geven, omdat de menselijke hersenen en het menselijke seksueel gedrag erg complex zijn. Het ligt voor de hand om te stellen dat meerdere factoren van invloed zijn. Toch komen er steeds meer aanwijzigingen dat homoseksualiteit aangeboren is en er zijn in het Westen nog maar weinig mensen die geloven dat homoseksualiteit een keuze is.
Als geaardheid echter met een relatief kleine ingreep in de genstructuur te wijzigen is, dan roept dit een hele reeks vragen op. De aangeboren geaardheid, wordt dan alsnog tot een keuze gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet, maar het geeft wel te denken.
8 juni 2005
Wat een zichzelf tegensprekende tour.... "terug zijn van nooit weggeweest".quote:
haha met een winkelwagentje zo van "ho!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Sunjammer het volgende:
Ja sjezus... iemand heeft m'n auto toegetakeld tijdens m'n pauze
Nee, op het parkeerterrein van ons bedrijf. Het VW-logo is van de achterklep afgesloopt, antenne is weg enzo...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha met een winkelwagentje zo van "ho!" ... ik was het niet hoor
![]()
sja als je VW rijdt vraag je daar ook om he..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, op het parkeerterrein van ons bedrijf. Het VW-logo is van de achterklep afgesloopt, antenne is weg enzo...
Op zich weinig bijzonders, maar ik vind het wel kut dat ik dus niet eens veilig m'n auto meer kan parkeren op het bedrijfsterrein!!
Ja maar, ja maar... ik ben een hele lieve VW Golf-rijderquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
sja als je VW rijdt vraag je daar ook om he..
ik denk btw bij VW altijd aan world of warcraft... USE VW! (voidwalker)
ik zie je al helemaal vanachter je bureautje naar die vandalen loeren door een verrekijker, en dan op de tafel slaand met je vuist, zo van "drommels drommels!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik ben een hele lieve VW Golf-rijder
Dat laat ik liever aan Paul van Gorcum overquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik zie je al helemaal vanachter je bureautje naar die vandalen loeren door een verrekijker, en dan op de tafel slaand met je vuist, zo van "drommels drommels!"
pfff is dat alles..... ben eens weesten stappen in antwerpen, kwam terug bij mij auto en van voor tot achter een onwijs dikke deuk/kras waarschijnlijk een vrachtwagen die erlangs is gereden!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, op het parkeerterrein van ons bedrijf. Het VW-logo is van de achterklep afgesloopt, antenne is weg enzo...
Op zich weinig bijzonders, maar ik vind het wel kut dat ik dus niet eens veilig m'n auto meer kan parkeren op het bedrijfsterrein!!
wie gaat er dan ook stappen in antwerpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pfff is dat alles..... ben eens weesten stappen in antwerpen, kwam terug bij mij auto en van voor tot achter een onwijs dikke deuk/kras waarschijnlijk een vrachtwagen die erlangs is gereden!!!
¤ 3300,- schade!!! das pas lekker!![]()
![]()
auto was nog geen jaar oud!
Stappen ok, in een andere stad ok!! Maar op een parkeerterrein van je eigen bedrijf? Dat kan niet he... Maar goed, deze auto heeft al genoeg te verduren gehad in z'n korte leventjequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pfff is dat alles..... ben eens weesten stappen in antwerpen, kwam terug bij mij auto en van voor tot achter een onwijs dikke deuk/kras waarschijnlijk een vrachtwagen die erlangs is gereden!!!
¤ 3300,- schade!!! das pas lekker!![]()
![]()
auto was nog geen jaar oud!
je hebt het topic doodgemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Stappen ok, in een andere stad ok!! Maar op een parkeerterrein van je eigen bedrijf? Dat kan niet he... Maar goed, deze auto heeft al genoeg te verduren gehad in z'n korte leventje
Maar aan de andere kant: heb liever dat ze m'n auto te grazen nemen dan mij, nietwaar?
jahoor..quote:
En dat laat jij je zeggen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jahoor..
nu word ik uitgemaakt voor romeinse veldheer![]()
met zo'n rokje aan? en zo'n zwaar harnas.. en dan bruin door de zonquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jahoor..
nu word ik uitgemaakt voor romeinse veldheer![]()
Hou je niet meer van mequote:
ik moet gelijk denken aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
met zo'n rokje aan? en zo'n zwaar harnas.. en dan bruin door de zon
*zie troy achtige visioenen voor zich..*
en die grieken en romijnen waren niet vies van een potje herenliefde
Ja, ze beloofden een hoop m/m actie en wat krijg je? Een (1!!) kus!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aanalexander
wat een baggerfilm was dat..
het verhaal van Alexander is anders wel interessant (zelfs met herenliefde!, eg waar, of wisten jullij dat al?))quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aanalexander
wat een baggerfilm was dat..
herenliefde in films hoort nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef error het volgende:
[..]
het verhaal van Alexander is anders wel interessant (zelfs met herenliefde!, eg waar, of wisten jullij dat al?))
Bullshit. Als mensen er niet mee geconfronteerd worden, blijft het afschrikken. Ik durf nou ook meer horror te kijken omdat ik het gewend ben geraakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
herenliefde in films hoort niet.. ook al was iedereen in die tijd homo, het schrikt gewoon publiek af.
hear, hear!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Als mensen er niet mee geconfronteerd worden, blijft het afschrikken. Ik durf nou ook meer horror te kijken omdat ik het gewend ben geraakt.
Het idee dat mensen liever een zombie splatter kijken dan twee zoenende mannen schrikt pas af. Mij wel in ieder geval.
Four Weddings and a Funeralquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef petre86 het volgende:
en ik wil nu wel eens een objectieve film zien die de herenliefde niet wegmoffelt of juist overbelicht.. the truth and nothing but the truth
Zat er herenliefde in The Full Monty? Zeker net in het stuk dat ik weggezapt hebquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral
En The full Monty
Een gay-slasherquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga naar t AFFF
Prettige avond allemaal.
Wonderer, ik vind Hellbent echt een film voor jou:
Hellbent
full monty niks van gemerktquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral
En The full Monty
Sun(d). Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Sunjammer het volgende:
@ Wonderer: Ik pool al met een paar mensen, dus dat gaat niet werken.
Hoe lang heb je met Excess_All gezoend dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. en Excess_All lang zoenen is niet erg, houd ik wel van
Drôle de Felix?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef petre86 het volgende:
ik kijk ook veel te weinig hier he
@des: tuurlijk
@blub, alexander was ook slecht ja, daarboven komt kingdom of heaven, dan gladiator en daarboven troy(doorslaggevend bij die laatste 2 was die bedscene in tent
)
en ik wil nu wel eens een objectieve film zien die de herenliefde niet wegmoffelt of juist overbelicht.. the truth and nothing but the truth
Een 4.9 zal je bedoelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gay-slashermet een9 op IMDB ......
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
full monty niks van gemerkt
maar ik bedoelde meet een geschiedenis epos..
al die films die nu geweest zijn verdraaien de werkelijkheid, of verhullen delen er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Elliot natuurlijk ook, maar dat is ook geen epos. Grote producties want dure veldslagen->veel publiek nodig voor het geld-> geen homo's want dat schrikt mensen af
Ik word er een beetje flauw van. Hoe zit het eigenlijk met Titus? Die heb ik nog niet gezien..."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
vermoed je goed; vermoed ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drôle de Felix?. En er zijn diverse Japanse animatiefilms waar er normaal over homo's wordt gedaan, maar ik vermoed dat je dat niet zal bevallen.
.
Jah, ik vergat de 4 en de . met m'n dikke vingertjesquote:
Daar moet je van houden, want da's een heeeeeeeeeeeeeele wazige film.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Titus? Die heb ik nog niet gezien...
Jammer dat Disney geen film durft te maken over twee prinsen ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
Die tekenfilm-serie voor meisjes he, dat "Beugelbekkie", daarin doen ze ook best normaal over homo's, vind ik..
[afbeelding]
En dat voor een kinder-tekenfilm..
Als je morgen iemand in pak vanuit een zwarte peugeot foto's van je huisje ziet nemen, dan ben ik het niet hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Zoooooo wát een gedoe he joh als je verhuist? En ik wil best een feestje geven hoorwie dan wil natuurlijk he, ik bedoel.... En dan wordt het wel godsetering druk als een gevulde harington
Foto's? Welke foto's?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
En als die foto's 's avonds in het topic staan dan is het G_E het ook niet geweest.
Foto's?! Zijn er foto's?!quote:
Welnee joh. Peugeotmeneren zijn kei-liev. Ze knijpen je niet eens in de billen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik moest vanmiddag wachten op een geiserrepareermijnheer, en er kwamen mensen voorbij die ongegeneerd naar binnen keken, info lazen enz enz enz, dus ik ben wat gewend, en dan gaat die peugeotiemand mij maar bedreigen met een mes en alles en roepen enzo, als ik er maar woonen dan doetie mij maar neerschieten en alles en ga zo maar door
het kan me allemaal niks meer schelen
Depressief he, zo'n verjaardag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik moest vanmiddag wachten op een geiserrepareermijnheer, en er kwamen mensen voorbij die ongegeneerd naar binnen keken, info lazen enz enz enz, dus ik ben wat gewend, en dan gaat die peugeotiemand mij maar bedreigen met een mes en alles en roepen enzo, als ik er maar woonen dan doetie mij maar neerschieten en alles en ga zo maar door
het kan me allemaal niks meer schelen
G_E, mag ik morgen mee naar Z.?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat ik met mijn benen wijd op de vensterbank naakt masturbeer op koopavond, terwijl ik met mijn mond open naar de gracht staardie
Hmmz... Van E. naar Z. 's morgens in de spits... Da's toch al gauw 2 en een half uur rijden, maar als je morgen om 7 uur op stoep staat dan mag je carpoolen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, mag ik morgen mee naar Z.?.
Nee hoor, ik ben blij dat ik er woonquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Depressief he, zo'n verjaardag..
hoeveel stemmen? 3?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gay-slashermet een9 op IMDB ......
7 uur.... 's ochtendsquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Van E. naar Z. 's morgens in de spits... Da's toch al gauw 2 en een half uur rijden, maar als je morgen om 7 uur op stoep staan dan mag je carpoolen..
Daar gaat de unieke mogelijkheid om Waxxer te begluren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
7 uur.... 's ochtends
zegt me niks...
*kras*quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar gaat de unieke mogelijkheid om Waxxer te begluren..
Ja, je zou denken dat Beavje die ook wel eens zou willen zien, maar nee hoor, meneer moet er te vroeg voor uit z'n nest komen, dus laat dan maar.quote:
Ik sta vaak genoeg haske vroeg op heur!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Beavje die ook wel eens zou willen zien, maar nee hoor, meneer moet er te vroeg voor uit z'n nest komen, dus laat dan maar.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ach, zo interessant ben ik niet hoorD'r valt echt niks bijzonders te zien
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat ik met mijn benen wijd op de vensterbank naakt masturbeer op koopavond, terwijl ik met mijn mond open naar de gracht staardie
Nou.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef Waxxer het volgende:
Ja G_E shopt eerst bij de AH en dan shopt hij plaatjes en dan shopt hij bij een handjevol plaatselijke weekbladen en dan kom ik op de VP of een rubriekje 'z4k3lijk b3k3k3n', als zijnde een net opgericht ontspanningscentrum
Ik heb er zelf helemaal geen tijd voor joh.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:50 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou, je mag best komen kijken hoorserieus
kijk, gluur en zie! En je mag zelfs langskomen, áls ik er ben, want ben tot komende week echt gigadruk (zoals je nu ziet
maar ben wat dingen aan het mailen etc etc), maar echt: ik ben best aardig in het echt
Hmmz.. Mjah, zo vroeg gaan er vermoedelijk nog geen bussen vanuit Donker Limburg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik sta vaak genoeg haske vroeg op heur!.
En als ik om 7 uur klaar moet staan in E. dan moet ik nu al bijna weg..
Print Screen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, ik krijg een beetje het-knopje-boven-de-insert-button-gedrag![]()
![]()
Zoek eens naar de perforator...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
IK KAN MIJN GAATJESMAKER NIET VINDEN![]()
![]()
GRRR
Handjes boven de dekens heeft nog nooit iemand goed gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens?.
Maar ik vind je leuk en ik wil je graag een keer ontmoeten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ach, zo interessant ben ik niet hoorD'r valt echt niks bijzonders te zien
Het heeft niks met die quote te maken, maar goed....Mooie foto's Wonderer!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik vind je leuk en ik wil je graag een keer ontmoeten...
NEE !quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef Weemz het volgende:
Heej.. Mag het ook woensdagavondblues zijn?
Hoezo is het leuk? Hier niet zo hoor? Net een boos mailtje geschreven naar de woningbouwvereniging, maar om dat leuk te noemen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
NEE !
het is leuk ! al was dinsdagavond leuker
Die heb ik als ringtone gedownload van de menzis-sitequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef creno het volgende:
tip voor de depri-people onder ons...
downkoop dat nummer van de menzis reclame: over hte rainbow - israel kamakawiwo'ol
Dank je welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het heeft niks met die quote te maken, maar goed....Mooie foto's Wonderer!
hij werkt in het zonnige, warme, leuke, Lyonquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Weemz het volgende:
waar werk je ook weer?
jaquote:
ik in de fabriek waar ze het broodbeleg makenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik in de fabriek waar ze het broodbeleg maken
ben d'r na de vakantie weg, maar toch..
als je van die grote ( nog zelf te snijden) hammen ziet met gezichten op het plastic getekend ziet...
die mensen zijn over het algemeen helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij werkt in het zonnige, warme, leuke, Lyon
en dan nog met een groep nederlanders ook
en nederlanders helpen aan de telefoon
van die "ik-sta-met-pech-op-de-camping-en-wil-3-uur-in-de-file-staan-om-
-de-toerist-uit-te-hangen-maar-mijn-auto-doet-het-dus-niet" mensen aan de lijn !
Iedereen is mijn foto's aan het bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
wat is het rustig hier zeg
bron?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen is mijn foto's aan het bekijken![]()
...maar mijn weblogje ho maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen is mijn foto's aan het bekijken![]()
iig een dikke zwarte stiftquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha
hoe getekend ? met watervaste stift ?
ik moet bij die naam steeds denken aan een filmzin..quote:
Artwork van de nieuwe Dream Theater CDquote:
einstein's cradles!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Artwork van de nieuwe Dream Theater CD
Alles goe?
Kijk, da's altijd goed!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef Prego het volgende:
[..]
einstein's cradles!
ja alles goed, ik heb laatste dienst en er is niets te doen
kaasje en tafelwijntje erbij met een collega en me chef
en met jou verder?
@petre: ehm... klinkt niet heel erg sexy ofzo![]()
als je het op de goede (hijgende) manier uitspreek..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef Prego het volgende:
[..]
@petre: ehm... klinkt niet heel erg sexy ofzo![]()
dan kun je beter denken wat Sunjammer denkt, denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
Ik moet bij Prego altijd aan Bassie en Adriaan denken, het Italiaanse taalliedje
he he hequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef Prego het volgende:
[..]
dan kun je beter denken wat Sunjammer denkt, denk ik
ik denk eigenlijk altijd aan me hond wanneer ik prego hoor:
[afbeelding]
en hier werk ik:
[afbeelding]
saai he, een callcenter?
hulpverlener heet zoietsquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spoiler je nou over FWAAF of over FM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Elliot natuurlijk ook, maar dat is ook geen epos. Grote producties want dure veldslagen->veel publiek nodig voor het geld-> geen homo's want dat schrikt mensen af
Ik word er een beetje flauw van. Hoe zit het eigenlijk met Titus? Die heb ik nog niet gezien...
Ik heb ze allebei te lang geleden gezien om me dat nog te herinneren.![]()
Verder ben ik het met Petre eens dat het er in de klassieke oudheid flink aan toe ging en dat daar best wel eens een goeie film over gemaakt mag worden.
Only the good die young.
Mag ik ook? Mag ik ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, mag ik morgen mee naar Z.?.
Gaat de schattige, blonde stagiair met je mee op reis naar Z.???quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, waarschijnlijk heb ik niet eens tijd om foto's van een masturberende waxxer te maken, want ik heb om 10:00 een afspraak bij een Groot Bedrijf en daarna moet ik gewoon weer terug naar het kantoor met de stagair-stagair..
Full Montyquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Spoiler je nou over FWAAF of over FM?
Ik heb ze allebei te lang geleden gezien om me dat nog te herinneren.![]()
Verder ben ik het met Petre eens dat het er in de klassieke oudheid flink aan toe ging en dat daar best wel eens een goeie film over gemaakt mag worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Laat ook maarik lijd aan informatiestress, dus kan weer heeelll vaak niet op woorden komen en uitdrukkingen en leg alles heel krom en chaotisch uit....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Full Monty
Bij FWAAFBedankt voor de uitleg. FWAAF moet ik misschien toch nog eens kijken dan, want die heb ik al zo lang geleden gezien dat ik me dat echt niet herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, wel slecht eik.
Je foto's heb ik ook bekeken. Het is altijd leuk om echte beelden van de VS te zien ipv de overbekende standaard tv-beelden.
En (@ajuu naturelu) petit paradis (just around the corner) blijft ook bijzonder eigenzinnig vertederend.
Only the good die young.
Hoe laat bent u in Z. trouwens?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
We wachten even tot Nuvole helemaal is bijgelezen?
*pauze-muziekje opzet*![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
jij terugwerkende lurker jij!
Okee Haastje en Repje, ik ben klaar en bij, dus jullie kunnen weer verder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
We wachten even tot Nuvole helemaal is bijgelezen?
*pauze-muziekje opzet*![]()
OMG! is het party-schema inmiddels bekend dan???quote:
Oh, okee. Niets gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Okee Haastje en Repje, ik ben klaar en bij, dus jullie kunnen weer verder.
Dekentjestijd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Nuvole aan het ehm... Nou ja..
Improvisatie is het antwoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef XMN8R het volgende:
Nuvole is klaar!![]()
[..]
OMG! is het party-schema inmiddels bekend dan???
als in: je hebt het heft maar in eigen hand genomen?!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Nuvole aan het ehm... Nou ja..
Zit je nou allemaal viezefozelige dingen over me te insinueren toch niet he, he, he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, okee. Niets gezegd..
quote:
Ik heb hem zo vaak gezien... ik ken dat hele gedicht van WH Auden uit mijn hoofdquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. FWAAF moet ik misschien toch nog eens kijken dan, want die heb ik al zo lang geleden gezien dat ik me dat echt niet herinner.
Mja, wel slecht eik.
Je foto's heb ik ook bekeken. Het is altijd leuk om echte beelden van de VS te zien ipv de overbekende standaard tv-beelden.
En (@ajuu naturelu) petit paradis (just around the corner) blijft ook bijzonder eigenzinnig vertederend.
Nee, dat doe ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
Zit je nou allemaal viezefozelige dingen over me te insinueren toch niet he, he, he?
Euhm.. heb je em ook in het zwart?quote:
nope, alleen in anaal-rozequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm.. heb je em ook in het zwart?.
Gave foto's!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem zo vaak gezien... ik ken dat hele gedicht van WH Auden uit mijn hoofdMeezeggen gaat niet, meestal moet ik huilen
Ook NH is best Amerikaans. De wegen, de auto's, de huizen... maar niet zo zonnig en plat als je meestal op TV ziet (californie). De motels en victoriaanse griezelhuizen zie je wel regelmatig voorbij komen. Brr.
Hmmz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |