Ik sta vaak genoeg haske vroeg op heur!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Beavje die ook wel eens zou willen zien, maar nee hoor, meneer moet er te vroeg voor uit z'n nest komen, dus laat dan maar.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ach, zo interessant ben ik niet hoorD'r valt echt niks bijzonders te zien
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat ik met mijn benen wijd op de vensterbank naakt masturbeer op koopavond, terwijl ik met mijn mond open naar de gracht staardie
Nou.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef Waxxer het volgende:
Ja G_E shopt eerst bij de AH en dan shopt hij plaatjes en dan shopt hij bij een handjevol plaatselijke weekbladen en dan kom ik op de VP of een rubriekje 'z4k3lijk b3k3k3n', als zijnde een net opgericht ontspanningscentrum
Ik heb er zelf helemaal geen tijd voor joh.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:50 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou, je mag best komen kijken hoorserieus
kijk, gluur en zie! En je mag zelfs langskomen, áls ik er ben, want ben tot komende week echt gigadruk (zoals je nu ziet
maar ben wat dingen aan het mailen etc etc), maar echt: ik ben best aardig in het echt
Hmmz.. Mjah, zo vroeg gaan er vermoedelijk nog geen bussen vanuit Donker Limburg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik sta vaak genoeg haske vroeg op heur!.
En als ik om 7 uur klaar moet staan in E. dan moet ik nu al bijna weg..
Print Screen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, ik krijg een beetje het-knopje-boven-de-insert-button-gedrag![]()
![]()
Zoek eens naar de perforator...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
IK KAN MIJN GAATJESMAKER NIET VINDEN![]()
![]()
GRRR
Handjes boven de dekens heeft nog nooit iemand goed gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens?.
Maar ik vind je leuk en ik wil je graag een keer ontmoeten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ach, zo interessant ben ik niet hoorD'r valt echt niks bijzonders te zien
Het heeft niks met die quote te maken, maar goed....Mooie foto's Wonderer!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik vind je leuk en ik wil je graag een keer ontmoeten...
NEE !quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef Weemz het volgende:
Heej.. Mag het ook woensdagavondblues zijn?
Hoezo is het leuk? Hier niet zo hoor? Net een boos mailtje geschreven naar de woningbouwvereniging, maar om dat leuk te noemen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
NEE !
het is leuk ! al was dinsdagavond leuker
Die heb ik als ringtone gedownload van de menzis-sitequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef creno het volgende:
tip voor de depri-people onder ons...
downkoop dat nummer van de menzis reclame: over hte rainbow - israel kamakawiwo'ol
Dank je welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het heeft niks met die quote te maken, maar goed....Mooie foto's Wonderer!
hij werkt in het zonnige, warme, leuke, Lyonquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Weemz het volgende:
waar werk je ook weer?
jaquote:
ik in de fabriek waar ze het broodbeleg makenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik in de fabriek waar ze het broodbeleg maken
ben d'r na de vakantie weg, maar toch..
als je van die grote ( nog zelf te snijden) hammen ziet met gezichten op het plastic getekend ziet...
die mensen zijn over het algemeen helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij werkt in het zonnige, warme, leuke, Lyon
en dan nog met een groep nederlanders ook
en nederlanders helpen aan de telefoon
van die "ik-sta-met-pech-op-de-camping-en-wil-3-uur-in-de-file-staan-om-
-de-toerist-uit-te-hangen-maar-mijn-auto-doet-het-dus-niet" mensen aan de lijn !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |