ik zei 'iets leuks'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga ondertussen maar eens verder met de was![]()
Jezelf quoten is zo ontzettend niet coolquote:
Er ging iets misquote:
Sekreetquote:
Ik leef nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan gat het helemaal niet over!![]()
@ Sander: heeeeeee, houwstie?
Ja jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er ging iets mis
Ik wilde de PI van de OP aanpassen, maar klikte niet op edit maar op quote![]()
Moet jij niet een trui gaan breien ofzoquote:
Als jij het me leertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet een trui gaan breien ofzo![]()
O het is echt Ouche-uur hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik leef nog.
En ik ga zo lekker douchen.
Loop een pokke end naar Engelandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet een trui gaan breien ofzo![]()
quote:
Dan moet 'ie verrekte lang zijn adem inhoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je mag niet door de tunnel lopen.....
Nog niet, wordt nog aan gewerkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O het is echt Ouche-uur hè?
Lekkah
Heb je al een vaste aanstelling?
Tssss, échte mannen lopen gewoon over waterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je mag niet door de tunnel lopen.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssss, échte mannen lopen gewoon over water
Ik kan dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tssss, échte mannen lopen gewoon over water
Maar dan ga ik doodquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie verrekte lang zijn adem inhouden.
Dat mag altijd moppiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik wat van die vrolijkheid overnemen ?![]()
Shit ja..quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Shit ja..
Dat moet dan ook niet.
Dat doe ik je niet aan ; (
Maar kan 'ie wel zijn regenpak aandoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie verrekte lang zijn adem inhouden.
Dat is dan wél weer tofquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar kan 'ie wel zijn regenpak aandoen.![]()
Nou... dat vind ik eigenlijk ook weer een beetje teveel van het goeiequote:
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nog niet, wordt nog aan gewerkt.
Komt hopelijk wel goed.
Okayquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... dat vind ik eigenlijk ook weer een beetje teveel van het goeie.
Als je je niet al teveel op je gemak voelt bij me wil ik het wel weer goed maken.
Vriendjes?
Maar denk niet dat je je nou alles maar kunt permiteren hè...
Zeker een p1800?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!
Nu nog een vrouw en een Volvo en je telt helemaal mee in de maatschappij![]()
Ik zal eens voor je kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Sandertje21 het volgende:
Oh en speedy, heb jij enig inzicht in voorspellingen voor een termijn langer dan 5 dagen?
Gatverdegatverquote:
Ik verslikte me zowat omdat ik moest lachen om je reactiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatverdegatver. Je kan geen ruzie maken en je hebt ook nog eens geen smaak als het om chocola gaat (hoewel koetjesrepen de naam chocola niet eens waard zijn, 't is trappenschraapsel).
Jullie zijn allebei fantastischquote:
Wanneer krijgen we regenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo te zien houden we voorlopig dit weer.
15/20 graden.
Later wisselvallig maar ook dagen met aardig wat zon.
Kortom, nog niet echt zomer.
Dat was niet mijn reactie, dat was die gore 'reep'... Ik ben diep, heel diep teleurgesteldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verslikte me zowat omdat ik moest lachen om je reactie
Koetjes reep is nostalgie, koetjes reep is![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn reactie, dat was die gore 'reep'... Ik ben diep, heel diep teleurgesteld.
Wat voor weer is het over een dag of 10?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo te zien houden we voorlopig dit weer.
15/20 graden.
Later wisselvallig maar ook dagen met aardig wat zon.
Kortom, nog niet echt zomer.
Niet okay kennelijk... Koetjesreepquote:
Volgende week maandag wordt vooral in het noorden veel neerslag verwacht (mogelijk 20mm)quote:
Wat moet ik daar nou meequote:
Ik woon in het westen, krijg ik dan tóch regenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgende week maandag wordt vooral in het noorden veel neerslag verwacht (mogelijk 20mm)
Ook daarna wisselvallig met af en toe regen of buien maar ook de zon.
Dan maar niet, alsof ik me daar iets van aantrekquote:
Neeeee, daar past het anderhalve kind en de golden retriever niet bij in. Laat staan die dikke boobies van je wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zeker een p1800?
Die vrouw lijkt me trouwens het moeilijkste gedeelte.
Daar ga ik op trakteren als ik jarig benquote:
Ik ga het zeggen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan maar niet, alsof ik me daar iets van aantrek.
Mij is een schuimgebakje beloofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga ik op trakteren als ik jarig ben![]()
Slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat voor weer is het over een dag of 10?
Wat, en tegen wiequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neeeee, daar past het anderhalve kind en de golden retriever niet bij in. Laat staan die dikke boobies van je wijf![]()
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in het westen, krijg ik dan tóch regen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als smakelijk tussendoortje?
Of als toetje?
Kan ik eindelijk mijn regenpak een keertje testenquote:
Om iets te verkopen, moet er ook een koper zijnquote:
Bummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Slecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LET WEL OP!
Dit is de verwachte voorspelling!
Elke dag kan het weer veranderen.
Tja, maar het is allemaal nog erg ver weg.quote:
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Is het oude vertrouwde onderwerp erweer?![]()
Ga toch onder de douche staan om het te testen en a.u.b. niet om regen vragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn regenpak een keertje testen![]()
GCSC - Er zit een pissebed in mijn bier !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Om iets te verkopen, moet er ook een koper zijn![]()
Onder de douche ermeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ga toch onder de douche staan om het te testen en a.u.b. niet om regen vragen.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn regenpak een keertje testen![]()
Is mijn sperma vertrouwd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Is het oude vertrouwde onderwerp erweer?![]()
Oooh, dat zeg je toch als je klein bent gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
STU! WTF ga je zeggen en tegen wieAntwoord ff ja...
Nee niet echtquote:
Hmmmz, niet de hele week hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Ik zorg voor jou wel een paar 300MM regen
Voor 1 dagquote:
Dat is helemaal goed natuurlijkquote:
Reken maar dat je dan kan op maken voor een RAMP!quote:
Waarom een rampquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Reken maar dat je dan kan op maken voor een RAMP!
Ik meet vanaf JANUARI 2005 tot nu: 305.0 MMquote:
Des te meer is er voor mij! Ik lust sanders edele zaad als ontbijt, lunch, diner én tussendoortjequote:
Oooh, dat is een beetje teveel danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik meet vanaf JANUARI 2005 tot nu: 305.0 MM
Als dit in 1 dag zou vallen reken maar dat je echt kan opmaken voor overstorimingen etc!
Ik ben blij dat jij me beter kentquote:
Dat bedoel ik maarquote:
Krijg je in iedergeval genoeg pitamientjes binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Des te meer is er voor mij! Ik lust sanders edele zaad als ontbijt, lunch, diner én tussendoortje![]()
Kleur dan 80% van NL maar in.quote:Overstromingen in 1675
Op de kaart hierboven is aangegeven welke delen van Nederland in 1675 met overstromingen te maken kregen. De zeevarende natie kon het water in eigen huis nog steeds niet altijd de baas. Na de Opstand is de strijd tegen het water weer opgenomen.
Mijn god, zit ik daarvoor op mijn nagels te kluivenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat zeg je toch als je klein bent gewoon![]()
Nix bijzonders dus![]()
Waar: Hop zo de slokdarm inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Eerste portie is gratis.
Waar en hoe wil je het ontvangen?
Dus het werkt welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn god, zit ik daarvoor op mijn nagels te kluiven.
Gatverdegatverquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Des te meer is er voor mij! Ik lust sanders edele zaad als ontbijt, lunch, diner én tussendoortje![]()
quote:
In Staphorst zou je nu een boete krijgenquote:
Voor .. lelijk woordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Staphorst zou je nu een boete krijgen![]()
Nou, dan moet ik daar dus niet heenquote:
Eet niet teveel, dat is niet goed voor jequote:
quote:
Dat doe je niet, laten we dat even rechtzettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Je doet net of ik altijd loop te schelden...
Dank U, dat het maar even duidelijk isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je niet, laten we dat even rechtzetten![]()
Schijt aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eet niet teveel, dat is niet goed voor je
quote:
Shreeverquote:
Ik zit normaal onder de 100quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
B: kan wel hoor, 440 in 2 1/2 dag
Schijt aan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schijt aan
We leven immers toch maar 1X
Maak je niet dikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schijt aan
We leven immers toch maar 1X
Alleen de filet americain en de taart nog, welke ik morgenvroeg ga halenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Shreever, alle boodschappen voor de grote dag binnen?
Filet Filetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Alleen de filet americain en de taart nog, welke ik morgenvroeg ga halen
Verkapte spamquote:He hallo,
Ik heb je maar uit mijn lijst gehaald want ik weet niet je bent. Mocht ik in je lijst staan, zou je me dan willen verwijderen.
Mijn MSN email is phantm@hotmail.com. Ben je wel een bekende of heb je me ooit om iets gevraagt? laat me het dan ff weten.
Sorrie voor het ongemak, maar ik heb zo veel mensen in mn msn lijsten dat ik niet meer weet wie wie is en daarom bericht ik je.
Kan het zijn dat we elkaar op een chatbox van TMF hebben ontmoet of dat je op mijn website bent geweest?? misschien. ...
Mocht je het echt niet weten, nogmaals sorrie voor het ongemak.
Mvg,
Peter
Mijn Website
Yepquote:
Ik wordt niet dikquote:
Welterusten dolle_hond, tot morgenquote:
Evening en bye byequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Gizmore het volgende:
Goedenavond dames en heren, ik ben terug en ik ben verveeld. Hopelijk is het hier beter![]()
Zeker wetenquote:
Trusten D_Hquote:
En het belangrijkste: cadeautje al in huis? Wat ga je hem geven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Alleen de filet americain en de taart nog, welke ik morgenvroeg ga halen
Nou tot morgen dan maar weer Stuartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening en bye bye![]()
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Het is trouwens wel wat vroeg, dacht altijd om 23 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening en bye bye![]()
Bengel![]()
Bye bye stuartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening en bye bye![]()
Bengel![]()
Weet ik nietquote:
Ik heb geen idquote:
Misschien is dat juist het probleem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb geen id
Ik kom niet eens aan der
Nee hij wil geen hoela rokje aandoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je een of ander vreemd dierenpak ofzo aantrekken?
je wordt aangegaapt hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
wat ziet dat idioot uit al die open mondjes
Ik ben niet gemeenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh eigenlijk niets![]()
jij bent meer gemeen .![]()
schuif het maar weer af op mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh eigenlijk niets![]()
jij bent meer gemeen .![]()
Dat zal niet best zijnquote:
Jah iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb er al een aan, ik ga zo mn pompoms pakken en dan ga ik deze 2 even nadoen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hij wil geen hoela rokje aandoen![]()
Jij wel ?
Daar ben ik veel te verlegen voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hij wil geen hoela rokje aandoen![]()
Jij wel ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
En of dat dan nog goed komtquote:
En hoe voelt dat? Krijg je een droge keel ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je wordt aangegaapt hier
ik wil ook nog ff:
Mafketelquote:
Dat durf je wel? En een rokje is eng?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen
Volgens 2 meisjes ben ik erg lief![]()
Vanavond met 2 meiden staan te praten![]()
Lees mn vorige post maar, dan lees je wat ik zo ga doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe voelt dat? Krijg je een droge keel ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lees mn vorige post maar, dan lees je wat ik zo ga doenMaar nee dat valt wel mee, heb m net goed gesmeerd..
foto fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb er al een aan, ik ga zo mn pompoms pakken en dan ga ik deze 2 even nadoen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
Yep dat druf ik wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat durf je wel? En een rokje is eng?
Jij liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]nouja, wat denk je wel niet van mij...
Dommeketel danquote:
Wat is daar gek aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep dat druf ik wel.
Gewoon een gezellige gesprek gehad, wel leuke meiden hoor
[afbeelding]
Wel erg jong helaas
Rokje is niet eng maar ben niet gek hoor
shit hoe istie daar nu weer achter gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat klein![]()
![]()
Maar wel leuk![]()
Alleen: http://images.google.nl/images?
Voor je het weet weet heel Dokkum het straksquote:
O fuck, ik was vergeten dat jij altijd alles meteen tegen mij gebruiktquote:
Gewoon jou bericht gequote en toen zag ik dat staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
shit hoe istie daar nu weer achter gekomen
En nu een van jezelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[afbeelding]
of helemaal:
http://www.mentalbowlings(...)leader%20cropped.jpg
Nu moet ik er nog een maken maar dan zo:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon jou bericht gequote en toen zag ik dat staan.
Sorry meneertje
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O fuck, ik was vergeten dat jij altijd alles meteen tegen mij gebruikt
Maak gewoon een foto van je zelf johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu moet ik er nog een maken maar dan zo:![]()
Maar daar zal je zelf voor moeten googlen, heb ik nu ff geen zin in
Ik heb toevallig geen pompoms liggen thuis, ik heb ze vorige week verkocht (yeah right). Voor foto's zonder die dingen kijk je maar in t fotoboekquote:
ik moet m weer verwijderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O fuck, ik was vergeten dat jij altijd alles meteen tegen mij gebruikt
Weet bijna niksquote:
Mn fotoboek ben ik toch echt zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dan heeft hij van iemand anders foto's in zijn fotoboek staan
Watje dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb toevallig geen pompoms liggen thuis, ik heb ze vorige week verkocht (yeah right). Voor foto's zonder die dingen kijk je maar in t fotoboek
jij hebt al genoeg foto's gezien dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dan heeft hij van iemand anders foto's in zijn fotoboek staan
Nee hoorquote:
Joh dat had ik gelijk al door, ben niet blonTquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mn fotoboek ben ik toch echt zelfAls je nu nog niet door hebt dat ik die andere foto van google heb dan ben je wel langzaam van begrip
als je toch kijkt: wel reageren heuj
Een nieuwe fiets en een gigantische spongebob!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Shreev'
Doe's antwoorden
Cadeau. Wat?!
Dank jequote:
ik ben de slechtste nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou bedankt hoor edelhartig Rooske![]()
Dat kan ik niet weten, je hebt geen fotoboek..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh dat had ik gelijk al door, ben niet blonT![]()
Een fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets en een gigantische spongebob!
ik had helemaal niet gezien dat je daarnaar vroeg![]()
Je moeder heeft smaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik heb ook nét mn rokje uit gedaan, ik moest hem van mn moeder aan naar de verjaardag van mn oma waarvan ik net thuiskom
Nee je bent werkelijk te goed voor deze wereld! Jij filantroop! Jij weldoener! Jij zegen voor alles wat adem heeft! God's gift to everybody!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben de slechtste niet
en ook niet de op één na slechtste
Dank je, mn moeder zocht het model uit maar ik wilde per se een roze dus die heb ik gekregenquote:
Ik stuur je wel een keer een potje op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor
Het is natuurlijk ook wel een zeer grote eer![]()
Dat mensen nog gaan denken dat ik alleen maar over seks lul, neem ik dan wel voor lief![]()
Vind je?quote:
ik wist nietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik in mijn mailbox keek?![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een keer een potje op.
oeh, een nieuwe sigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee je bent werkelijk te goed voor deze wereld! Jij filantroop! Jij weldoener! Jij zegen voor alles wat adem heeft! God's gift to everybody!
En zo voort![]()
![]()
Staat je vast goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank je, mn moeder zocht het model uit maar ik wilde per se een roze dus die heb ik gekregen
Heb je ook een leuk topje erbij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank je, mn moeder zocht het model uit maar ik wilde per se een roze dus die heb ik gekregen
quote:
Denk niet dat ik dan staartjes krijg: daar is het net te kort voorquote:
Ik heb geen roze sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nog niet, kan ik er niet een van jou lenen?![]()
Ik heb nog roze haarsprayquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan staartjes krijg: daar is het net te kort voor
omg, waar gaat het weer over
Als ik eerst maar even tandenpoets voordat ik met hem tong, vindt hij het vast geen probleem!quote:
lang verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Gelukkig kan ik er bij jou zeker van zijn dat de Vette nog wel even in je sig blijft staan
![]()
Hoe staat het eigenlijk met die verdomde hoerensloep?
Oi.... Tegenvaller dus... moet je er veel aan laten doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang verhaal
korte versie: nog geen kenteken
vooral veel wachten, en keuringenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oi.... Tegenvaller dus... moet je er veel aan laten doen?
Jeuj, leven in de brouwerijquote:
Nu mag jij een keer, ik heb net een hele zooi posts gewijd aan mijn vermeende cheerleaderkwaliteitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
hai buzzer, en rene![]()
Giz, zorg eens voor wat leven hier![]()
He gatver,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jeuj, leven in de brouwerij![]()
goedenavond buzzer
kan iemand me trouwen nog ff uitleggen bij wie er een pissebed in t bier zat?
Ik ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu mag jij een keer, ik heb net een hele zooi posts gewijd aan mijn vermeende cheerleaderkwaliteitenMaar ff kijken of ik toch nog ff wat kan vinden..
bij mij nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jeuj, leven in de brouwerij![]()
goedenavond buzzer
kan iemand me trouwen nog ff uitleggen bij wie er een pissebed in t bier zat?
Vermeend inderdaad!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu mag jij een keer, ik heb net een hele zooi posts gewijd aan mijn vermeende cheerleaderkwaliteitenMaar ff kijken of ik toch nog ff wat kan vinden..
Hoi B.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
hai buzzer, en rene![]()
Giz, zorg eens voor wat leven hier![]()
Dat laat ik dan ook maar even in het middenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vermeend inderdaad!
Eerst maar eens bewijzen![]()
Wederom goedenavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |