Ik meet vanaf JANUARI 2005 tot nu: 305.0 MMquote:
Des te meer is er voor mij! Ik lust sanders edele zaad als ontbijt, lunch, diner én tussendoortjequote:
Oooh, dat is een beetje teveel danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik meet vanaf JANUARI 2005 tot nu: 305.0 MM
Als dit in 1 dag zou vallen reken maar dat je echt kan opmaken voor overstorimingen etc!
Ik ben blij dat jij me beter kentquote:
Dat bedoel ik maarquote:
Krijg je in iedergeval genoeg pitamientjes binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Des te meer is er voor mij! Ik lust sanders edele zaad als ontbijt, lunch, diner én tussendoortje![]()
Kleur dan 80% van NL maar in.quote:Overstromingen in 1675
Op de kaart hierboven is aangegeven welke delen van Nederland in 1675 met overstromingen te maken kregen. De zeevarende natie kon het water in eigen huis nog steeds niet altijd de baas. Na de Opstand is de strijd tegen het water weer opgenomen.
Mijn god, zit ik daarvoor op mijn nagels te kluivenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat zeg je toch als je klein bent gewoon![]()
Nix bijzonders dus![]()
Waar: Hop zo de slokdarm inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Eerste portie is gratis.
Waar en hoe wil je het ontvangen?
Dus het werkt welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn god, zit ik daarvoor op mijn nagels te kluiven.
Gatverdegatverquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Des te meer is er voor mij! Ik lust sanders edele zaad als ontbijt, lunch, diner én tussendoortje![]()
quote:
In Staphorst zou je nu een boete krijgenquote:
Voor .. lelijk woordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Staphorst zou je nu een boete krijgen![]()
Nou, dan moet ik daar dus niet heenquote:
Eet niet teveel, dat is niet goed voor jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |