Als ik eerst maar even tandenpoets voordat ik met hem tong, vindt hij het vast geen probleem!quote:
lang verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Gelukkig kan ik er bij jou zeker van zijn dat de Vette nog wel even in je sig blijft staan
![]()
Hoe staat het eigenlijk met die verdomde hoerensloep?
Oi.... Tegenvaller dus... moet je er veel aan laten doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang verhaal
korte versie: nog geen kenteken
vooral veel wachten, en keuringenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oi.... Tegenvaller dus... moet je er veel aan laten doen?
Jeuj, leven in de brouwerijquote:
Nu mag jij een keer, ik heb net een hele zooi posts gewijd aan mijn vermeende cheerleaderkwaliteitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
hai buzzer, en rene![]()
Giz, zorg eens voor wat leven hier![]()
He gatver,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jeuj, leven in de brouwerij![]()
goedenavond buzzer
kan iemand me trouwen nog ff uitleggen bij wie er een pissebed in t bier zat?
Ik ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu mag jij een keer, ik heb net een hele zooi posts gewijd aan mijn vermeende cheerleaderkwaliteitenMaar ff kijken of ik toch nog ff wat kan vinden..
bij mij nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jeuj, leven in de brouwerij![]()
goedenavond buzzer
kan iemand me trouwen nog ff uitleggen bij wie er een pissebed in t bier zat?
Vermeend inderdaad!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu mag jij een keer, ik heb net een hele zooi posts gewijd aan mijn vermeende cheerleaderkwaliteitenMaar ff kijken of ik toch nog ff wat kan vinden..
Hoi B.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
hai buzzer, en rene![]()
Giz, zorg eens voor wat leven hier![]()
Dat laat ik dan ook maar even in het middenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vermeend inderdaad!
Eerst maar eens bewijzen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |