quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou wel weer eens lekker zijn. Beetje D.Rose om de oren slaan![]()
wij sparen niet bewust, maar houden gewoon iedere maand na alle kosten nog een hoop overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klinkt nogal oudbollig.
Mijn pa heeft vroeger veel gewerkt, werd niet slecht betaald en had een leuk leven en spaarde wat, en je moet eens zien wat 100/50 euro per maand is, als je het kan missen![]()
zwicht dudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ben ik de geldschieter hoor![]()
We zijn gewoon heel geëmancipeerd![]()
Dat hoor ik niet vaak, zéker niet in mijn werkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij sparen niet bewust, maar houden gewoon iedere maand na alle kosten nog een hoop over
wij ook niet hoor, vroegah wel, toen verdiende me pa heel wat en waren de kosten laag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij sparen niet bewust, maar houden gewoon iedere maand na alle kosten nog een hoop over
en jij meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Stuart het volgende:
Vandaag een juf aan mijn balie die maar 1950 euro bruto per maand verdiende![]()
Een juf welke dus een HBO opleiding heeft gevolgd bedoel ik, niet gewoon een vrouwtje ofzoquote:
Da's toch niet zo slechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Stuart het volgende:
Vandaag een juf aan mijn balie die maar 1950 euro bruto per maand verdiende![]()
Ik heb het over bruto bedragen hoor, niet nettoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's toch niet zo slechtPat krijgt het iig niet...
Pardonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een juf welke dus een HBO opleiding heeft gevolgd bedoel ik, niet gewoon een vrouwtje ofzo![]()
ik klaag dan ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak, zéker niet in mijn werk![]()
![]()
Juf kan toch minderwaardig overkomen voor 'vrouwtje'quote:
Oh, ff overheen gelezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over bruto bedragen hoor, niet netto![]()
Ja geen idee. Ik denk dat er daadwerkelijk een trap bovenlangs loopt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
alleen vaag die trap in de badkaner, of is dat sier?
Ik las 'juf' als lerares... De term 'vrouwtje' isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juf kan toch minderwaardig overkomen voor 'vrouwtje'![]()
Dat bedoelde ik dus niet![]()
Je komt los?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik las 'juf' als lerares... De term 'vrouwtje' is.
Dat zeggen autohandelaren toch somsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik las 'juf' als lerares... De term 'vrouwtje' is.
dán gat het over!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik denk dat er daadwerkelijk een trap bovenlangs loopt...
Nou meneerTJE, steek dat prima karretje dan maar lekker waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zeggen autohandelaren toch soms![]()
Nou mevrouwtje, dat is een prima karretje hoor![]()
Oooooh, een wild vrouwtjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou meneerTJE, steek dat prima karretje dan maar lekker waar de zon niet schijnt.
Met scherpe nagels die met gemak het vel van je porum trekkenquote:
Laat je niet zo op de kast jagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Met scherpe nagels die met gemak het vel van je porum trekken.
Pardon![]()
En dat gaat passen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou meneerTJE, steek dat prima karretje dan maar lekker waar de zon niet schijnt.
quote:
Die methode gebruik ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik help 'm wel een handje, de versnellingspook lijkt me een goed beginquote:
* Onderuit gaat zitten en genietend in mijn kruis krabt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik help 'm wel een handje, de versnellingspook lijkt me een goed begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |