Ja geen idee. Ik denk dat er daadwerkelijk een trap bovenlangs loopt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
alleen vaag die trap in de badkaner, of is dat sier?
Ik las 'juf' als lerares... De term 'vrouwtje' isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juf kan toch minderwaardig overkomen voor 'vrouwtje'![]()
Dat bedoelde ik dus niet![]()
Je komt los?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik las 'juf' als lerares... De term 'vrouwtje' is.
Dat zeggen autohandelaren toch somsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik las 'juf' als lerares... De term 'vrouwtje' is.
dán gat het over!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik denk dat er daadwerkelijk een trap bovenlangs loopt...
Nou meneerTJE, steek dat prima karretje dan maar lekker waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zeggen autohandelaren toch soms![]()
Nou mevrouwtje, dat is een prima karretje hoor![]()
Oooooh, een wild vrouwtjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou meneerTJE, steek dat prima karretje dan maar lekker waar de zon niet schijnt.
Met scherpe nagels die met gemak het vel van je porum trekkenquote:
Laat je niet zo op de kast jagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Met scherpe nagels die met gemak het vel van je porum trekken.
Pardon![]()
En dat gaat passen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou meneerTJE, steek dat prima karretje dan maar lekker waar de zon niet schijnt.
quote:
Die methode gebruik ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij sparen niet bewust, maar houden gewoon iedere maand na alle kosten nog een hoop over
Ik help 'm wel een handje, de versnellingspook lijkt me een goed beginquote:
* Onderuit gaat zitten en genietend in mijn kruis krabt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik help 'm wel een handje, de versnellingspook lijkt me een goed begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |