Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Die polo's waren geen overbodige luxe, waarschijnlijk wel te duur.
O, dat had ik ook al. Zal de dag wel zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niets bijzonders, wat gezeur op het werk
Ik ben het wel met je eens dat ik meer aan een auto kan uitgeven hoorquote:
Daar moet ik eerst voor sparen thoughquote:
Slaap lekker Flashquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga zo slapen. Ben moe, heb vorige week veel te weinig geslapen, wil nog ff wat lezen, morgen om 8 uur werken....
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar jij bent (no offence) een vrouw, en hebt 4 kinderen.
Stu heeft als het goed is geld genoeg te besteden
Dag lekkere stoot van mequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou gaat mn virusscanner ook al raar doen
Doei all
* handvol popcorn neemt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Popcorn pakt *
En goedenavond allemaal!
Tja, ik betaal voor een auto wat ie kost, maar voor mij is het dan ook niet alleen een vervoersmiddelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat ik meer aan een auto kan uitgeven hoor
Alleen wil ik het niet![]()
Hoewel die 100 NX niet duur is voor wat je ervoor krijgt![]()
Maar goed, dat is me te ver weg om te kijken ook![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Popcorn pakt *
En goedenavond allemaal!
Zet die popcorn maar weer weg... Non taken enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Popcorn pakt *
En goedenavond allemaal!
Pass me the popcorn pleasequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Popcorn pakt *
En goedenavond allemaal!
doeiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou gaat mn virusscanner ook al raar doen
Doei all
kun jij me opvrolijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dat had ik ook al. Zal de dag wel zijn![]()
een badkamer met laptop las ik netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pass me the popcorn please
Als jullie trouwens in het nieuwe huis nog een nieuwe badkamer/keuken moeten hebben, ik heb een goed adresje
en je wilt nog een nieuw huis/auto (hoorde ik onlangs)quote:
Hè wat jammer nouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Zet die popcorn maar weer weg... Non taken enzo.
Later? Wat is laterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
en je wilt nog een nieuw huis/auto (hoorde ik onlangs)
Sparen slut!
Heb je later als je jezelf gaat vestigen geen tijd meer vooren geen geld.
Mijn bruto-jaarinkomen is belangrijker voor het verkrijgen van een hypotheek dan wat eigen geldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
en je wilt nog een nieuw huis/auto (hoorde ik onlangs)
Sparen slut!
Heb je later als je jezelf gaat vestigen geen tijd meer vooren geen geld.
Ik heb al een laptopquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pass me the popcorn please
Als jullie trouwens in het nieuwe huis nog een nieuwe badkamer/keuken moeten hebben, ik heb een goed adresje
quote:
nieuwe keuken badkamer klussenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn bruto-jaarinkomen is belangrijker voor het verkrijgen van een hypotheek dan wat eigen geld![]()
ja, ik moet ook sparen voor een bolide![]()
'T zou niet meer zijn dan een klapperpistooltje vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè wat jammer nou
Ik verheugde me al op wat Es-vuurwerk![]()
Klopt, ik ga ook niet veel uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik toen ik zo oud was als jou (wat klink ik oud) ook nog niet spaarde, maar toen ging ik ook iedere avond uit en heb niet de indruk dat jij dat veel doet.
voor de een noooooitquote:
dat wist je alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had een beetje haast vanmorgen![]()
jij ook niet ?![]()
Eerst dat huis dan maar eens kopen morgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ook niet duur![]()
Hele geschikte winkel
Zwicht artyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eerst dat huis dan maar eens kopen morgen
Ik geloof dat ik het gewoon hebben wil![]()
Aankomend jaar is altijd goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
voor de een noooooit
voor de andere aankomend jaar
eten bestellen kost idd ook klauwen met geld jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ik ga ook niet veel uit
Maar ik geef me geld ook uit aan dingen als bijna dagelijks eten bestellen, op het werk lunchen in het WFC, dat soort dingen![]()
Klinkt nogal oudbollig.quote:
Klinkt alsof jij dat zelf vroeger ook veel gedaan hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eten bestellen kost idd ook klauwen met geld ja
Ah nou, dan wacht ik wel op een nieuwe ronde.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zou niet meer zijn dan een klapperpistooltje vandaag.
Voor mijn leeftijd verdien ik flink mag ik wel zeggen, en ik zou ook moeten sparen, maar ik doe het dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klinkt nogal oudbollig.
Mijn pa heeft vroeger veel gewerkt, werd niet slecht betaald en had een leuk leven en spaarde wat, en je moet eens zien wat 100/50 euro per maand is, als je het kan missen![]()
zijn er al fotootjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eerst dat huis dan maar eens kopen morgen
Ik geloof dat ik het gewoon hebben wil![]()
Nou, eerlijk gezegd ben ik de geldschieter hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |