O dat wat je niet bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
De standputen welke directe betrekking hebben op onafhankelijkheid van mijn persoon
Inderdaad best aan de prijsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Briljante auto, maar je wil niet eens weten wat het kost
Hij had je zeker veel te vertellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Stuart het volgende:
Mijn broertje belde mij vandaag op, en zei dat http://www.albinoblacksheep.com/flash/ leuk was
Is het ook, kijk maar eens naar The Evil Strawberry [afbeelding]
dat heb ik er dan ook niet voor overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Briljante auto, maar je wil niet eens weten wat het kost
Hij had me vrijdag ook al gebeldquote:
Onze auto heeft 500 euro gekost, en dat vond ik al te duurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
te duur
een auto die nog geen maandloon kost vind ik goedkoop
Waar geef je anders je geld an uit?
Tot later dolle_hond, have funquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga ook filmpje kijken
weet nog niet welke
Laat maar weten welke het geworden isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga ook filmpje kijken
weet nog niet welke
Het is alleen maar voor het weekend bedoeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
te duur
een auto die nog geen maandloon kost vind ik goedkoop
Waar geef je anders je geld an uit?
rozequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is alleen maar voor het weekend bedoeld
Ja, ik wil niet meer dan 750 euro uitgeven![]()
Ehm, ik geef mijn geld uit aan onzin dingen, zoals te dure polo shirts![]()
maar jij bent (no offence) een vrouw, en hebt 4 kinderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Onze auto heeft 500 euro gekost, en dat vond ik al te duur.
Dat is dé kleur voor deze zomerquote:
Ik heb nooit genoeg geld hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar jij bent (no offence) een vrouw, en hebt 4 kinderen.
Stu heeft als het goed is geld genoeg te besteden
Die polo's waren geen overbodige luxe, waarschijnlijk wel te duurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is alleen maar voor het weekend bedoeld
Ja, ik wil niet meer dan 750 euro uitgeven![]()
true, wij komen later weer met mode die vroeger al in is geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dé kleur voor deze zomer
Maar goed, dat is in 2009 natuurlijk pas in buiten de randstad dan![]()
Ta ta for now, night nightquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga zo slapen. Ben moe, heb vorige week veel te weinig geslapen, wil nog ff wat lezen, morgen om 8 uur werken....
En daar heb ik geen geld voor overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |