Verkapte spamquote:He hallo,
Ik heb je maar uit mijn lijst gehaald want ik weet niet je bent. Mocht ik in je lijst staan, zou je me dan willen verwijderen.
Mijn MSN email is phantm@hotmail.com. Ben je wel een bekende of heb je me ooit om iets gevraagt? laat me het dan ff weten.
Sorrie voor het ongemak, maar ik heb zo veel mensen in mn msn lijsten dat ik niet meer weet wie wie is en daarom bericht ik je.
Kan het zijn dat we elkaar op een chatbox van TMF hebben ontmoet of dat je op mijn website bent geweest?? misschien. ...
Mocht je het echt niet weten, nogmaals sorrie voor het ongemak.
Mvg,
Peter
Mijn Website
Yepquote:
Ik wordt niet dikquote:
Welterusten dolle_hond, tot morgenquote:
Evening en bye byequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Gizmore het volgende:
Goedenavond dames en heren, ik ben terug en ik ben verveeld. Hopelijk is het hier beter![]()
Zeker wetenquote:
Trusten D_Hquote:
En het belangrijkste: cadeautje al in huis? Wat ga je hem geven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Alleen de filet americain en de taart nog, welke ik morgenvroeg ga halen
Nou tot morgen dan maar weer Stuartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening en bye bye![]()
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
Bengel![]()
Het is trouwens wel wat vroeg, dacht altijd om 23 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening en bye bye![]()
Bengel![]()
Bye bye stuartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Evening en bye bye![]()
Bengel![]()
Weet ik nietquote:
Ik heb geen idquote:
Misschien is dat juist het probleem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb geen id
Ik kom niet eens aan der
Nee hij wil geen hoela rokje aandoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je een of ander vreemd dierenpak ofzo aantrekken?
je wordt aangegaapt hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
wat ziet dat idioot uit al die open mondjes
Ik ben niet gemeenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh eigenlijk niets![]()
jij bent meer gemeen .![]()
schuif het maar weer af op mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh eigenlijk niets![]()
jij bent meer gemeen .![]()
Dat zal niet best zijnquote:
Jah iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb er al een aan, ik ga zo mn pompoms pakken en dan ga ik deze 2 even nadoen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hij wil geen hoela rokje aandoen![]()
Jij wel ?
Daar ben ik veel te verlegen voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hij wil geen hoela rokje aandoen![]()
Jij wel ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
En of dat dan nog goed komtquote:
En hoe voelt dat? Krijg je een droge keel ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je wordt aangegaapt hier
ik wil ook nog ff:
Mafketelquote:
Dat durf je wel? En een rokje is eng?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen
Volgens 2 meisjes ben ik erg lief![]()
Vanavond met 2 meiden staan te praten![]()
Lees mn vorige post maar, dan lees je wat ik zo ga doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe voelt dat? Krijg je een droge keel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |